appelfflap schreef:
bullshitredenering
Wat deze kerel doet is de wereld op zijn kop zetten.
het is uiteraard de kerk die in eerste instantie zwart maakt, beslasterd, discrimineert en stigmatiseerd. .....
Het zou toch prettig zijn als men zich in zijn reactie beperkt tot waar het over gaat: mag iemand (wie dan ook) zich beklagen als hij belasterd wordt omdat hij van mening is dat homeseksualiteit niet natuurlijk is.
(tevens @doctorwho)
Die iemand kan er op gewezen worden dat alles op deze aarde natuurlijk is. Homosexualiteit wordt door de natuur tenminste getolereerd.
Maar ja, de kardinaal gelooft natuurlijk in het 'boven'natuurlijke.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Hoe komt het toch dat er steeds meer weerstand tegen homo's komt?
Volgens mij niet door een uitspraak die een aartsbisschop of een pausje doet.
Die roepen al jaren dat het een ziekte is.
Zou het niet komen doordat de samenstelling van Nederland door de jaren heen nogal veranderd is?
De homo's die ik ken zijn hele aardige, sociale en zachtaardige mensen.
Al moet ik bekennen dat als ik naar die parade in Amsterdam kijk, ik me wel eens achter de oren krab.
ruuddo schreef:Hoe komt het toch dat er steeds meer weerstand tegen homo's komt?
Zou het niet komen doordat de samenstelling van Nederland door de jaren heen nogal veranderd is?
Al moet ik bekennen dat als ik naar die parade in Amsterdam kijk, ik me wel eens achter de oren krab.
Homo's bestaan niet ! Iedereen is multisexueel...
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
Ongeloveloos schreef:
Homo's bestaan niet ! Iedereen is multisexueel...
Het zal.
Vind homo toch al een beetje als een scheldwoord klinken.
Trouwens weer super bijdrage van je.
Jij probeert zeker het meest reagerend lid te worden op dit forum?
De Vaticaanse aartsbisschop Tomasi heeft tegen de VN Human Rights Council gezegd dat de RK kerk gelooft dat menselijke seksualiteit een gave is voor getrouwde heterosexuele stellen. Hij beklaagde zich er over dat mensen die "stellingen innemen die gelijkgeslachtelijke seksualiteit niet ondersteunen" aangevallen worden als zij hun visie geven op de aard van de mens; ze worden gestigmatiseerd en soms belasterd en vervolgd.
Volgens mij heeft hij, afgezien van het potsierlijke "getrouwde stellen" hier wel een punt. Ook niet-gelovigen zouden kunnen en mogen denken (en er zelfs argumenten voor kunnen hebben) dat homoseksualiteit een afwijking of niet-natuurlijk is en niet ondersteund zou moeten worden. Dat hoeft nog niet meteen te betekenen dat men het afwijst, wil verbieden of behandelen.
Natuurlijk is homosksualiteit een afwijking, net als roodharigheid.
afwijkingen worden altijd bespot
maar die bespotting is niet goed te praten.
de bisschop moet nodig eens een weekje gaan werken in een gay-bar.
de meerderheid van priesters is pedo of homo.
Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd. Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
De Vaticaanse aartsbisschop Tomasi heeft tegen de VN Human Rights Council gezegd dat de RK kerk gelooft dat menselijke seksualiteit een gave is voor getrouwde heterosexuele stellen. Hij beklaagde zich er over dat mensen die "stellingen innemen die gelijkgeslachtelijke seksualiteit niet ondersteunen" aangevallen worden als zij hun visie geven op de aard van de mens; ze worden gestigmatiseerd en soms belasterd en vervolgd.
Volgens mij heeft hij, afgezien van het potsierlijke "getrouwde stellen" hier wel een punt. Ook niet-gelovigen zouden kunnen en mogen denken (en er zelfs argumenten voor kunnen hebben) dat homoseksualiteit een afwijking of niet-natuurlijk is en niet ondersteund zou moeten worden. Dat hoeft nog niet meteen te betekenen dat men het afwijst, wil verbieden of behandelen.
waarom is homoseksualiteit een afwijking volgens jou ??
en waarom betitel je roodharigheid ook als een afwijking...
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
Biologisch gezien is dit natuurlijk een onzin-verhaal
In de vrije natuur komt "homoseksualiteit" namelijk ook voor en het is aangetoont dat het aantal "homoseksuelen" binnen een populatie toeneemt als er overbevolking dreigt.
Het is evolutionair "moeilijk" om de "homo" erin te houden aangezien deze exemplaren geen jongen krijgen. Er moet dus een goede reden voor zijn. Waarschijnlijk een regelmechanisme om de populatie in de hand te houden. Bovendien wordt de verhouding jongen/volwassenen gunstiger meer oplettende ogen bij het zelfde aantal jongen.
bullshitredenering
Wat deze kerel doet is de wereld op zijn kop zetten.
het is uiteraard de kerk die in eerste instantie zwart maakt, beslasterd, discrimineert en stigmatiseerd.
ik ontzeg de paus niet het recht om homo's en pedofilie op 1 lijn te zetten. Dat is tenslotte vrijheid van meningsuiting maar ik heb dan ook het recht te vinden dat de paus een seniele oude zak is die dringend psychiatrisch opgenomen moet worden.
als ik hiermee de kerk stigmatiseer als een bende geestesgestoorden dan hadden zij in 1e instantie pedofilie maar niet op dezelfde lijn als homosexualiteit moeten zetten.
vrijheid van meningsuiting en het is duidelijk dat deze kerel met 2 maten en gewichten meet.
Wat ik, maar wie ben ik, nou weer zo ontzettend jammer vind is dat u vrijheid van meningsuiting schijnbaar ook gepaard moet laten gaan, met teksten als een seniele oude zak Het moet me echt van het hart dat voorvechters van het vrije woord zich altijd te buiten moeten (of willen) gaan aan grof taal en woord gebruik. Waarom is dat toch? Wat is er mis met je mening uiten in beschaafdheid?
Laatst gewijzigd door nihat op 26 mar 2011 10:19, 2 keer totaal gewijzigd.
waarom is homoseksualiteit een afwijking volgens jou ??
en waarom betitel je roodharigheid ook als een afwijking...
Gewoon statistiek, wel eens van een "standaardafwijking" gehoord?
Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd. Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
ruuddo schreef:Hoe komt het toch dat er steeds meer weerstand tegen homo's komt?
Wat bedoeld u precies met de samenstelling van Nederland die veranderd is? Ik krijg dan een beetje het gevoel dat we weer de bekende weg op gaan. Want vergeef mij als ik u verkeerd begrijp, maar kan het zo zijn dat u bedoeling is om te wijzen naar de aanwezigheid van meer buitenlanders in de Nederlandse samenleving?
Wat bedoeld u precies met de samenstelling van Nederland die veranderd is? Ik krijg dan een beetje het gevoel dat we weer de bekende weg op gaan. Want vergeef mij als ik u verkeerd begrijp, maar kan het zo zijn dat u bedoeling is om te wijzen naar de aanwezigheid van meer buitenlanders in de Nederlandse samenleving?
Orthodoxe moslims zijn homohaters, dat kun je toch niet ontkennen? Een citaat "met hoofd naar beneden van flat" staat me bij.
Hebr 6:
nihat schreef:
Ik heb inderdaad het idee dat homo haat wel erg veel voorkomt onder medelanders.
Misschien zijn daar statistieken over?
Ik heb namelijk het idee dat "homo zijn" onder de autochtone bevolking eigenlijk wel een geaccepteerd feit is. (uitzonderingen daar gelaten)