Ik heb 'm inmiddels alweer een tijdje op m'n pc staan, dus ik weet het niet precies meer, maar als ik het goed heb komt ie uit een of andere computergame. Heb echter geen idee meer welke dat is.LordDragon schreef:PS, je avatar lijkt op een borg, maar toch heb ik het vermoeden dat het iets anders is komt het van een film of serie? en zo ja dewelke?
Goeiemiddag!
- Doppelgänger
- Bevlogen
Re: Goeiemiddag!
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Welkom Doppelganger.
Gewoon uit interesse, kun je ons eens een link geven naar een discussie die je op zo'n engelstalig forum volgde die je echt kan aanbevelen om eens door te lezen?
Gewoon uit interesse, kun je ons eens een link geven naar een discussie die je op zo'n engelstalig forum volgde die je echt kan aanbevelen om eens door te lezen?
Born OK the first time
- Doppelgänger
- Bevlogen
Poeh, dat zijn er heel veel. Ik zal er eens een aantal proberen op te diepen die wellicht een grote groep lezers aanspreekt. Een daarvan is in elk geval het verhaal van de Australische dame "Bolero", die getrouwd is met een christenfundamentalist en twee kinderen met hem heeft. Haar worsteling kun je lezen in het topic Co-parenting with a theist: some issues.
Het loopt overigens niet goed af. Ongeveer een jaar na de start van dat topic gaan ze toch scheiden, hetgeen je kunt lezen in Well, it's over.
Het loopt overigens niet goed af. Ongeveer een jaar na de start van dat topic gaan ze toch scheiden, hetgeen je kunt lezen in Well, it's over.
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Oh, da's nou net een onderwerp wat ik met grote interesse ga lezen. Bedankt
Born OK the first time
- Doppelgänger
- Bevlogen
Why stevebee is wrong.
De poster stevebee92653 is een tandarts die gelooft in intelligent design, maar naar eigen zeggen niet gelovig is. De discussie gaat over de 150 pagina's en de onzin die hij uitkraamt over evolutie is werkelijk ongekend.
De poster stevebee92653 is een tandarts die gelooft in intelligent design, maar naar eigen zeggen niet gelovig is. De discussie gaat over de 150 pagina's en de onzin die hij uitkraamt over evolutie is werkelijk ongekend.
-
Destinesia
Co-parenting with a theist: some issues.
Welkom nogmaals Doppelganger. Dit lijkt me een leerzaam verhaal inderdaad. Ga er ook eens tijd voor maken.
Welkom nogmaals Doppelganger. Dit lijkt me een leerzaam verhaal inderdaad. Ga er ook eens tijd voor maken.
- Doppelgänger
- Bevlogen
Dit is een topic waarvan ik de openingspost al herhaaldelijk heb gelezen, omdat die zo helder en toegankelijk is: Creationists - read this van poster en moderator Calilasseia. Als ik het me goed herinner is hij bioloog en in zijn OP maakt hij korte metten met een waslijst aan creationistische misrepresentaties van evolutie, evolutionair biologen en wetenschap in het algemeen.
De link hierboven is overigens naar het inmiddels gearchiveerde RDF forum. De OP van Calilasseia is later opnieuw geplaatst op Rational Skepticism, en wel hier.
De link hierboven is overigens naar het inmiddels gearchiveerde RDF forum. De OP van Calilasseia is later opnieuw geplaatst op Rational Skepticism, en wel hier.
- Doppelgänger
- Bevlogen
En voor de liefhebber: dit werkelijk kolossale topic over What can we reasonably infer about the historical Jesus? Inmiddels over de 700 pagina's, over wat we nu eigenlijk daadwerkelijk aan historisch bewijs hebben voor het bestaan van Jezus.
- Doppelgänger
- Bevlogen
Tot slot, Is race real? over het onderscheid maken tussen mensen op grond van hun afkomst/uiterlijke kenmerken. Voor context: de poster Tyrannical is een 'white supremacist', een racist die gelooft in de suprematie van het blanke 'ras'.
En Theology is a complete waste of space, over de waarde(loosheid) van theologie en theologen.
Tot zover. Mochten er me nog meer te binnen schieten, dan zal ik die ook posten.
En Theology is a complete waste of space, over de waarde(loosheid) van theologie en theologen.
Tot zover. Mochten er me nog meer te binnen schieten, dan zal ik die ook posten.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
OMG!!Doppelganger schreef: Inmiddels over de 700 pagina's...
Born OK the first time
- Doppelgänger
- Bevlogen
Ter verduidelijking: 700 pagina's discussie, niet 700 pagina's met bewijs voor het bestaan van Jezus.
- Surrendered
- Ervaren pen
Welkom.
Groeten, Surrendered
Groeten, Surrendered
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
Elke nafs zal de dood proeven.
Mooie links als welkome kennismaking
Groet