Welk email adres?
Godslastering
Moderator: Moderators
-
appelfflap
- Banned
Re: Godslastering
ik laat de eer aan devious en de admin's om deze site en het forum bij hen te melden als godslasterlijk.Kalebas schreef:Opgepast!!! Godslastering op internet wordt nu wel erg link.
Donner heeft een fanatiek hulpje gekregen in zijn strijd tegen de 'uitbraakselen van de hel'.![]()
Zie http://www.gunzilla.net/mgi/
De theomanen kunnen nog steeds geen afscheid nemen van de brandstapel.
-
Akkersloot
- Banned
- Contacteer:
Klikken op "Geeft den schennis pleger aan". Je houdt het niet voor mogelijk.GH schreef:Waar moet ik me trouwens melden met een klacht over godslatering?
Welk email adres?
Overigens als je "www.gunzilla.net" in tikt kom je terecht op de site van Dutch Disease Report, een anti-islam site zo ver ik weet.
De tekst van www.gunzilla.net/mgi komt me echter wel zeer gristelijk/islam/islamofiel over.
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
-
Akkersloot
- Banned
- Contacteer:
-
bad_religion
Tja, hoe leggen we dan een term als 'corpus delictus' uit, zal technisch een moeilijk verhaal worden.GH schreef: Het wordt tijd om ze eens flink te tarten en uit te dagen om daadwerkelijk maar eens te proberen op basis van artikel 147 iemand veroordeeld te krijgen.
Als oprecht democraat ‘respecteer’ ik ieders mening en meningsuiting. Ik acht het het goed recht van iedereen om ongelijk te hebben.
Groeten.
Fons.
Groeten.
Fons.
Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet naar het atheïsme. Een atheïst is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel zo niet alle godsvoorstellingen hun betekenis hebben verloren.
Van de site Gunzilla:
Kritiek op de heilige boeken kan leiden tot emotionele stress en dient vermeden te worden.
Is dit om te lachen of om te huilen?
Iemand die niet tegen kritiek kan op internet, radio, tv, dagelijks leven etc. kant zich maar beter thuis opsluiten en zich bezighouden met het eigen wereldje zoals het beschreven is in de 'heilige boekjes'. Get a life.
Kritiek op de heilige boeken kan leiden tot emotionele stress en dient vermeden te worden.
Iemand die niet tegen kritiek kan op internet, radio, tv, dagelijks leven etc. kant zich maar beter thuis opsluiten en zich bezighouden met het eigen wereldje zoals het beschreven is in de 'heilige boekjes'. Get a life.
-
Akkersloot
- Banned
- Contacteer:
Ik zal even een mailtje doen met de vraag of die site een troll is van Dutch Disease Report, een anti-islam site.lanier schreef:Van de site Gunzilla:
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
- collegavanerik
- Superposter
GH schreef:Waar moet ik me trouwens melden met een klacht over godslatering?
Welk email adres?
collegavanerik schreef: Date: Fri, 7 Oct 2005 14:08:48 -0700 (PDT)
From: "collega van erik"
Subject: De Middeleeuwen zijn voorbij.
To: schennis@gunzilla.net
God bestaat niet en kan dus ook niet belasterd worden.
De Middeleeuwen zijn voorbij.
Sneeuwwitjebelastering?
Roodkapjebelastering?
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Ach, dit ligt er zo dik bovenop. Is gewoon een grap. Ik heb ze een mailjte gestuurd met Freethinker als godslasterende siteKalebas schreef:Opgepast!!! Godslastering op internet wordt nu wel erg link.
Donner heeft een fanatiek hulpje gekregen in zijn strijd tegen de 'uitbraakselen van de hel'.![]()
Zie http://www.gunzilla.net/mgi/
De theomanen kunnen nog steeds geen afscheid nemen van de brandstapel.
Grtz...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Een nep site!!!!appelfflap schreef:
ik laat de eer aan devious en de admin's om deze site en het forum bij hen te melden als godslasterlijk.
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Gerard schreef:
Date: Sat, 8 Oct 2005 11:02
From: "Gerard"
Subject: Godslastering.
To: schennis@gunzilla.net
Jullie geloven in een almachtige god.
Jullie geloven in de zondige,onderdanige en nietige mens.
Denken jullie nu echt dat die god, die jullie bedachten, zich ook maar één seconde druk zou maken over een mens dat zijn naam schendt. Als dat werkelijk zo zou zijn dan is die god van jullie toch een vreselijk kleinzielig mannetje die wel heel erg snel op zijn pik getrapt is, er even van uitgaande dat hij er een bezit. Maar ik laat het aan jullie over om over het uiterlijk van die god verder te fantaseren.
Een beetje zichzelf respecterende god zal zich niet druk maken een vloek of andersoort godslasterlijke opmerking. Dan moeten jullie dat zelf dus maar doen omdat jullie wel dat beeld van dat kleinzielige mannetje hoog houden en eveneens de gedachte dat jullie zijn geschapen naar zijn evenbeeld. Een hele horde kleinzielige mannetjes dus. Dan moeten jullie het ineens weer hebben van de aardse wetten die jullie ondergeschikt achten aan een hogere.
Ik wens jullie veel succes !
G.Horstman
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche