virussen en bacterien
Dit is een foto van bacterieen

Is deze foto getrukeerd ?
Zet hier eens een (ongetrukeerde ) foto van een " bovenatuiurlijk wezen " graag ?
of kun je alleen maar een " beschrijving met "woorden " geven ?
ik heb er zelf al een paar gevonden ; tellen die mee ?
Een adres of een GSM nummmer kan ook , kunnen we gelijk eens nader gaan bekijken en bestuderen wat voor vlees we in de kuip hebben ...
Waarom zou niet weten of
nog niet kennen van een natuurlijke verklaring voor een aantal fenomenen , automatisch het bestaan ( of niet- bestaan ) van het bovennatuurlijke inhouden ?
m.a.w.
het bestaan of niet bestaan van het " bovennatuurlijke " is
niet te" bewijzen " noch waar te nemen , noch te falsifieren het valt derhalve buiten het wetenschappelijk en empirisch kenbare
Dat wat niet kan worden gekend , daarover moet men zwijgen ( Witgenstein )
En trouwens
wanneer je het bovennatuurlijke waarneemt word het "natuurlijk" ...
Men doet al duiizenden jaren pogingen het bestaan van een onwaarneembaar /"onzichtbaar"
bovenatuurlijke wereld te bewijzen ... voor zover ik weet zal men bezig blijven .... resultaten tot nu toe : noppes
Het "bovennatuurlijke " trekt zich steeds terug in het (nog ) onbekende en onverklaarde ---> men noemt het , het
" god-woont -in-de - gaten -van -onze - "persoonlijke' -kennis" argument ....
Het is gewoon ( op zijn slechts ) een luie uitvlucht om verder zoelen naar een natuurlijke verklaring af te remmen of kompleet te stoppen ---> gerusstellend zelfbedrog of de taktiek van de struisvogel ? .
Op zijn best ; een leuk fantasietje ... iet zoals schaapjes tellen in de wolklen .... of een
verhaaltje met een moraaltje ...
Overigens ook kabouters bestaan
Samen met de paus wens ik jullie ( een beetje laat )
" een zallieg kersfees en een geluukieg niewjaa ... "