"Vrij"denkers versus Moslims: Irak

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

fbs33
Bevlogen

Re: "Vrij"denkers versus Moslims: Irak

Bericht door fbs33 »

Rereformed schreef:Ik zou graag dat je dit haarfijn uitlegt,
Je 'kwartje' is teruggekomen en ligt onderin de centenbak (wegens te speciaal geprepareerd voor die automaat, haha)
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

[quote="fbs33"]
Een vliegend vliegtuig?

Nee, een de haviland beaver die op de Deelen stond. :D

We gebruikte die om voedsel te droppen, ik moest de pakketten er uit gooien, kon ik lekker mee vliegen.

Maar even serieus ik ben wel een keer zonder chute uit een vliegtuig gesprongen maar toen had mijn te tandemmaster er wel een om. Was een zogenaamde duo-sprong.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

lisa schreef
Als een Amerikaan mijn land zomaar binnenvalt mijn huis en haard in de fik steekt en mijn man en kinderen neerknalt. Dan heb ik het recht om een kogel door zijn kop te schieten. Als iemand respectloos mijn grenzen overschrijdt dan ben ik vrij om alles met hem te doen om hem tegen te houden. Dus " Amerikanen gedood in Erbil". Dan zeg ik lekker voor je hebt daar niks te zoeken.
vertaal in;

als een moslim mijn land zomaar binnenvalt en mijn huis en haard in de fik steekt, mijn vrouw verkracht en mijn kinderen neerknalt, dan heb ik het recht om hem een kogel door de kop te schieten. Als iemand respectloos mijn grenzen overschrijdt dan ben ik vrij om alles met hem te doen om hem tegen te houden. Dus moslims in belgie en nederland, dan zeg ik lekker voor je heb hier niks te zoeken.

besef je eigenlijk wel wat voor een kutmeid dat je bent?
Je weet echt niet wat een oorlog is he. Je snapt er echt niks van.
en jij wel zeker, hoog van de toren blazend vanachter je pc, ik durf te wedden dat je nog nooit een wapen heb vastgehad dat je nog nooit iets levend heb gedood. En je heb zeker niet je militaire dienstplicht gehad . Oog om oog tand om tand, bloedwraak, eerbreuk, godslastering en verder kom je niet. Ga ergens anders lullen. En indien je daar behoefte in heb ga je dan opblazen in irak en dood maar wat onschuldige mensen, het zijn in de eerste plaats mensen die daar gedood worden, en er zijn daar genoeg moslims door moslims gedood. Het zijn zeker niet enkel de amerikanen die daar moslims afslachten maar het is broedermoord, lisa wat zegt de koran daarover?

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Chronos
Ervaren pen

Bericht door Chronos »

nantio schreef:
Chronos schreef:
lisa schreef:
Maar even over arbeidsmigratie. Voor de duidelijkheid..
Turken en Marokkanen zijn hier naartoe gehaald.
En door wie?
In ieder geval niet door mij, dus waar wil je naartoe?
Hallo Chronos, kennen wij elkaar niet ergens van?
Hoi Nantio,

In mijn vorige leven was ik commie. :wink:
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Die is dan wel weer leuk, eerlijk is eerlijk. :D[/quote]
En d'r avatar is aangepast. :lol:[/quote]

Speciaal voor jou! :wav:
Chechens - the bravest people in the world!
http://youtu.be/6bloyjV-Hhs" onclick="window.open(this.href);return false;
petals
Ervaren pen

Bericht door petals »

Lisa, ik zou die avatar ook maar snel weer aanpassen, je mag in de islam namelijk helemaal geen afbeeldingen maken van levende wezens. Als je dat doet, krijg je voor elke afbeelding die je maakt een wezen dat je martelt tot in de eeuwigheid (oh sorry, dat was voor kaafirs, als moslim misschien niet, je komt er tenminste nog uit insha'Allaah). Oppassen geblazen dus!

http://www.islamicacademy.org/html/Arti ... _Islam.htm
nantio
Forum fan

Bericht door nantio »

Chronos schreef:
nantio schreef: Hallo Chronos, kennen wij elkaar niet ergens van?
Hoi Nantio,

In mijn vorige leven was ik commie. :wink:
Ik had al zo'n vermoeden :wink:

On-topic: erg hè, wat Lisa allemaal schrijft?
Chronos
Ervaren pen

Bericht door Chronos »

nantio schreef:
On-topic: erg hè, wat Lisa allemaal schrijft?
Is zij wel echt?
Zij lijkt net een peuter die alles napraat wat zij hoort.
Kan zij überhaupt wel zelfstandig nadenken over de informatie die zij krijgt?
Maar ja dit is het internet, niet alles is wat het lijkt. :lol:
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

lisa schreef:Speciaal voor jou! :wav:
Kusje op je hoofddoekje.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Fishhook schreef:Maar even serieus ik ben wel een keer zonder chute uit een vliegtuig gesprongen maar toen had mijn te tandemmaster er wel een om. Was een zogenaamde duo-sprong.
Ik heb ooit een keer gezegd dat ik nooit vrijwillig zelf uit een intact vliegtuig zou springen, maar zag onlangs op de JijBuis dat je er min of meer uitgelazerd wordt bij een tandemsprong. Dus insjallah ga ik in de niet al te verre toekomst ook uit een vliegtuig geflikkerd worden, heb ik besloten.

Ik zit wel met een dilemma betreffende betreffende waar dat zou moet gebeuren. Teuge is het dichtste bij, maar het idee dat ik een krater in de Veluwe sla als het misgaat staat me nogal tegen.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

je mag in de islam namelijk helemaal geen afbeeldingen maken van levende wezens
En wat vooral zo erg is: het zijn vrouwen en je ziet ook nog het haar en mannen kunnen er naar kijken, wat weer fitna uitlokt en tot zina en ander kwaad leidt.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Marinus schreef:
Fishhook schreef:Maar even serieus ik ben wel een keer zonder chute uit een vliegtuig gesprongen maar toen had mijn te tandemmaster er wel een om. Was een zogenaamde duo-sprong.
Ik heb ooit een keer gezegd dat ik nooit vrijwillig zelf uit een intact vliegtuig zou springen, maar zag onlangs op de JijBuis dat je er min of meer uitgelazerd wordt bij een tandemsprong. Dus insjallah ga ik in de niet al te verre toekomst ook uit een vliegtuig geflikkerd worden, heb ik besloten.

Ik zit wel met een dilemma betreffende betreffende waar dat zou moet gebeuren. Teuge is het dichtste bij, maar het idee dat ik een krater in de Veluwe sla als het misgaat staat me nogal tegen.
Is een geweldige ervaring hoor. Het zitten in de deur voor het springen, de vrije val, het opengaan van de hoofdchute, het zweven en de landing.
Ik ben uit een klein tweemotorig toestel gesprongen vanaf vliegveld Lelystad.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
petals
Ervaren pen

Bericht door petals »

Vilaine schreef:
je mag in de islam namelijk helemaal geen afbeeldingen maken van levende wezens
En wat vooral zo erg is: het zijn vrouwen en je ziet ook nog het haar en mannen kunnen er naar kijken, wat weer fitna uitlokt en tot zina en ander kwaad leidt.
ze hebben volgens mij ook nog eens geepileerde wenkbrauwen... da's dus verschillende vliegen in 1 klap.
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

Bovendien steekt er een plukje haar van onder de hoofddoeken uit
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Plaats reactie