Syrie
Moderator: Moderators
Re: Syrie
De grote vraag blijft echter WIE hebben die chemische wapens gebruikt !
Dit is tot op heden nog steeds een groot vraagteken omdat de Russen beweren dat het de rebellen waren om zodoende de VS in te laten grijpen.
Het is dus essentieel de ware schuldige hiervoor te straffen en niet diegene waarvan VERMOED wordt dat die de dader is.
SARIN kan door een beetje chemicus gemaakt worden . De formules kan je zo van internet halen.
Het kan zelfs zo zijn dat de rebellen Sarin hadden opgeslagen en dat die getroffen werd door een raket van het regeringsleger. Door de schok kan er zomaar Sarin uit gebarste containers ontsnapt zijn.
Dit is zomaar 1 mogelijkheid maar er zijn er nog heel veel te bedenken.
Waarom komt Obama niet wereldwijd met zijn bewijzen die hij zegt te hebben?
Dit is tot op heden nog steeds een groot vraagteken omdat de Russen beweren dat het de rebellen waren om zodoende de VS in te laten grijpen.
Het is dus essentieel de ware schuldige hiervoor te straffen en niet diegene waarvan VERMOED wordt dat die de dader is.
SARIN kan door een beetje chemicus gemaakt worden . De formules kan je zo van internet halen.
Het kan zelfs zo zijn dat de rebellen Sarin hadden opgeslagen en dat die getroffen werd door een raket van het regeringsleger. Door de schok kan er zomaar Sarin uit gebarste containers ontsnapt zijn.
Dit is zomaar 1 mogelijkheid maar er zijn er nog heel veel te bedenken.
Waarom komt Obama niet wereldwijd met zijn bewijzen die hij zegt te hebben?
Het is geen grote vraag.Cactus schreef:De grote vraag blijft echter WIE hebben die chemische wapens gebruikt !
Het is een eenvoudige vraag met een eenvoudig antwoord.
Het probleem met jou is: het meest waarschijnlijke antwoord (>99% zekerheid) bevalt je niet.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Mijn gezond verstand.zalwel schreef:Waar baseer je dat op?Cluny schreef:99% zekerheid
Is dat goed genoeg voor je?
En daarbij, je hoeft mijn getal niet te delen hoor.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Oh, nee, dat zal het wel weer zijn! Sinds Irak ben ik niet meer zo goedgelovig. Ik wil een bewijs zien waaraan niet te tornen valt. Jij slikt alles van Uncle Sam c.s. Het maakt n.l. een enorm verschil of Assad hiertoe het bevel gaf of dat het een extreem fundamentalistische Islamitische groepering is die dit deed om Uncle Sam weer zo mesjogges te krijgen om in te grijpen. Op het nieuws was te horen dat er 250 AIPAC leden hard bezig waren in Washington om de Amrikaanse politici te beïnvloeden om in te grijpen. Hier speelt veel meer dan wij vermoeden.Cluny schreef:Het is geen grote vraag.Cactus schreef:De grote vraag blijft echter WIE hebben die chemische wapens gebruikt !
Het probleem met jou is: het meest waarschijnlijke antwoord (>99% zekerheid) bevalt je niet.
250 extra las ik ergens. maar wil Israël wel dat de US gaat bombarderen? Hebben ze niet veel liever Asad dan een misschien wel streng islamitisch bestuur daar?Cactus schreef: Op het nieuws was te horen dat er 250 AIPAC leden hard bezig waren in Washington om de Amrikaanse politici te beïnvloeden om in te grijpen. Hier speelt veel meer dan wij vermoeden.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Met de hoeveelheid vage vermoedens die ik hier zie langskomen acht ik dat bijna onmogelijk.Cactus schreef: Hier speelt veel meer dan wij vermoeden.
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
Als dat maar niet leidt tot het geloven van die andere vaagheden...Samsa schreef:Met de hoeveelheid vage vermoedens die ik hier zie langskomen acht ik dat bijna onmogelijk.Cactus schreef: Hier speelt veel meer dan wij vermoeden.
god is a word and the argument ends there -Bill Callahan
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn’t go away -Philp K. Dick
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn’t go away -Philp K. Dick
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Dat was geen antwoord op mijn vraag! Ik vroeg: en wie heeft er in Syrië toegestemd dat hun chemische wapens worden vernietigd?Cactus schreef:Dan kom je vanzelf wel achter de antwoorden en feiten.Verder trek ik een nieuw blik popcorn open en lees gezellig mee!
Simpel toch?
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
- Bevlogen
@ Cactus! Waar baseer je dit op? : 
We will dance again!
- Bevlogen
En? Met welk bewijs ben je tevreden? Welke complottheorie past in jouw straatje? En een bewijs waaraan niet te tornen valt!? Hey, je bent toch wel wijzer dan dat?! Ik denk, theoretisch, dat hier veel meer speelt dan dat je aankunt!Cactus schreef:Oh, nee, dat zal het wel weer zijn! Sinds Irak ben ik niet meer zo goedgelovig. Ik wil een bewijs zien waaraan niet te tornen valt. Jij slikt alles van Uncle Sam c.s. Het maakt n.l. een enorm verschil of Assad hiertoe het bevel gaf of dat het een extreem fundamentalistische Islamitische groepering is die dit deed om Uncle Sam weer zo mesjogges te krijgen om in te grijpen. Op het nieuws was te horen dat er 250 AIPAC leden hard bezig waren in Washington om de Amrikaanse politici te beïnvloeden om in te grijpen. Hier speelt veel meer dan wij vermoeden.Cluny schreef:Het is geen grote vraag.Cactus schreef:De grote vraag blijft echter WIE hebben die chemische wapens gebruikt !
We will dance again!
Cactus eist onomstotelijkheid terwijl hij weet dat aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het maximaal haalbare is.
Wat leesvoer bij de popcorn.
http://cencura.hol.es/2013/09/gifgas-da ... -rebellen/" onclick="window.open(this.href);return false;Gifgas dat is gebruikt in Syrië, komt uit Saoedi Arabië en is ingezet door de rebellen!
Dit kwam ik tegen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Project_fo ... an_Century
had er nog nooit van gehoord.
had er nog nooit van gehoord.
god is a word and the argument ends there -Bill Callahan