Syrie

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Moet er ingegrepen worden?

Uiteraard laat die raketten maar vliegen
1
2%
Een politieke oplossing heeft de voorkeur
13
31%
Daar zijn ze eigenlijk al te laat mee
6
14%
Na de leugens rond de Irak oorlog worden we weer besodemieterd
6
14%
Fosfor in Israël en iedereen riep op tot kalmte; gelijke monniken gelijke kappen
1
2%
Ga vooral zo door en de Koude Oorlog is terug
1
2%
Moslim extremisten spinnen hier garen bij
14
33%

Totaal aantal stemmen: 42

Cactus
Bevlogen

Re: Syrie

Bericht door Cactus »

De grote vraag blijft echter WIE hebben die chemische wapens gebruikt !
Dit is tot op heden nog steeds een groot vraagteken omdat de Russen beweren dat het de rebellen waren om zodoende de VS in te laten grijpen.
Het is dus essentieel de ware schuldige hiervoor te straffen en niet diegene waarvan VERMOED wordt dat die de dader is.
SARIN kan door een beetje chemicus gemaakt worden . De formules kan je zo van internet halen.
Het kan zelfs zo zijn dat de rebellen Sarin hadden opgeslagen en dat die getroffen werd door een raket van het regeringsleger. Door de schok kan er zomaar Sarin uit gebarste containers ontsnapt zijn.
Dit is zomaar 1 mogelijkheid maar er zijn er nog heel veel te bedenken.
Waarom komt Obama niet wereldwijd met zijn bewijzen die hij zegt te hebben?
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Cactus schreef:De grote vraag blijft echter WIE hebben die chemische wapens gebruikt !
Het is geen grote vraag.
Het is een eenvoudige vraag met een eenvoudig antwoord.
Het probleem met jou is: het meest waarschijnlijke antwoord (>99% zekerheid) bevalt je niet.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
zalwel
Forum fan

Bericht door zalwel »

Cluny schreef:99% zekerheid
Waar baseer je dat op?
god is a word and the argument ends there -Bill Callahan

Reality is that which, when you stop believing in it, doesn’t go away -Philp K. Dick
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

zalwel schreef:
Cluny schreef:99% zekerheid
Waar baseer je dat op?
Mijn gezond verstand.
Is dat goed genoeg voor je?
En daarbij, je hoeft mijn getal niet te delen hoor.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
zalwel
Forum fan

Bericht door zalwel »

Wat bedoel je?

Reality is that which, when you stop believing in it, doesn’t go away -Philp K. Dick
Cactus
Bevlogen

Bericht door Cactus »

Cluny schreef:
Cactus schreef:De grote vraag blijft echter WIE hebben die chemische wapens gebruikt !
Het is geen grote vraag.
Het probleem met jou is: het meest waarschijnlijke antwoord (>99% zekerheid) bevalt je niet.
Oh, nee, dat zal het wel weer zijn! Sinds Irak ben ik niet meer zo goedgelovig. Ik wil een bewijs zien waaraan niet te tornen valt. Jij slikt alles van Uncle Sam c.s. Het maakt n.l. een enorm verschil of Assad hiertoe het bevel gaf of dat het een extreem fundamentalistische Islamitische groepering is die dit deed om Uncle Sam weer zo mesjogges te krijgen om in te grijpen. Op het nieuws was te horen dat er 250 AIPAC leden hard bezig waren in Washington om de Amrikaanse politici te beïnvloeden om in te grijpen. Hier speelt veel meer dan wij vermoeden. :evil3:
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Cactus schreef: Op het nieuws was te horen dat er 250 AIPAC leden hard bezig waren in Washington om de Amrikaanse politici te beïnvloeden om in te grijpen. Hier speelt veel meer dan wij vermoeden. :evil3:
250 extra las ik ergens. maar wil Israël wel dat de US gaat bombarderen? Hebben ze niet veel liever Asad dan een misschien wel streng islamitisch bestuur daar?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Cactus schreef: Hier speelt veel meer dan wij vermoeden. :evil3:
Met de hoeveelheid vage vermoedens die ik hier zie langskomen acht ik dat bijna onmogelijk.
zalwel
Forum fan

Bericht door zalwel »

Samsa schreef:
Cactus schreef: Hier speelt veel meer dan wij vermoeden. :evil3:
Met de hoeveelheid vage vermoedens die ik hier zie langskomen acht ik dat bijna onmogelijk.
Als dat maar niet leidt tot het geloven van die andere vaagheden...

lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Cactus schreef:
Verder trek ik een nieuw blik popcorn open en lees gezellig mee! :D
Dan kom je vanzelf wel achter de antwoorden en feiten. :D
Dat was geen antwoord op mijn vraag! Ik vroeg: en wie heeft er in Syrië toegestemd dat hun chemische wapens worden vernietigd?

Simpel toch?
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
lost and not found yet!
Bevlogen

@ Cactus! Waar baseer je dit op? : :evil3:
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
lost and not found yet!
Bevlogen

Cactus schreef:
Cluny schreef:
Het is geen grote vraag.
Oh, nee, dat zal het wel weer zijn! Sinds Irak ben ik niet meer zo goedgelovig. Ik wil een bewijs zien waaraan niet te tornen valt. Jij slikt alles van Uncle Sam c.s. Het maakt n.l. een enorm verschil of Assad hiertoe het bevel gaf of dat het een extreem fundamentalistische Islamitische groepering is die dit deed om Uncle Sam weer zo mesjogges te krijgen om in te grijpen. Op het nieuws was te horen dat er 250 AIPAC leden hard bezig waren in Washington om de Amrikaanse politici te beïnvloeden om in te grijpen. Hier speelt veel meer dan wij vermoeden. :evil3:
En? Met welk bewijs ben je tevreden? Welke complottheorie past in jouw straatje? En een bewijs waaraan niet te tornen valt!? Hey, je bent toch wel wijzer dan dat?! Ik denk, theoretisch, dat hier veel meer speelt dan dat je aankunt! :D But correct me if I'm wrong!
We will dance again!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Cactus eist onomstotelijkheid terwijl hij weet dat aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het maximaal haalbare is.
Chronos
Ervaren pen

Bericht door Chronos »

Wat leesvoer bij de popcorn.
Gifgas dat is gebruikt in Syrië, komt uit Saoedi Arabië en is ingezet door de rebellen!
http://cencura.hol.es/2013/09/gifgas-da ... -rebellen/" onclick="window.open(this.href);return false;
zalwel
Forum fan

Bericht door zalwel »

Dit kwam ik tegen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Project_fo ... an_Century

had er nog nooit van gehoord.

Plaats reactie