Moppen zonder taboes!
- Praetorian
- Forum fan
Re: Moppen zonder taboes!
Vraag: wie was er het eerst, de kip of het ei?
(Het antwoord staat in de Bijbel.)
Antwoord: de kip.
In het scheppingsverhaal staat "God schiep mens en dier", er staat nergens dat hij eieren schiep.
(Het antwoord staat in de Bijbel.)
Antwoord: de kip.
In het scheppingsverhaal staat "God schiep mens en dier", er staat nergens dat hij eieren schiep.
Gladiator in arena consilum capit!
Malo mori quam foedari!
Malo mori quam foedari!
Hitler kwam na zijn dood aan in de hemel. Omdat God zo gesteld is op de vrije wil van de mens, gaf hij hem een keuze. Hitler mocht kiezen uit drie kamers. In de eerste kamer werd een man door Joden gemarteld en aan een houten kruis gespijkerd, waar hij hing tot zijn dood. Daarna begon de marteling opnieuw. De tweede kamer werd een man langzaam net niet doodgesmeten met niet te grote, doch niet te kleine stenen. De derde kamer ligt een man de Heilige Maagd in haar reet te neuken. Hitler twijfelt geen moment, en gaat voor optie nr 3. God opent de deur en roept naar binnen: OK Maria! bedankt, je kan weer naar beneden. Jezus veel plezier!

Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
Wat is de overeenkomst tussen een overeenkomst en een massagraf?
Lijken op elkaar.
Lijken op elkaar.
Optimists are half full of it.
Ik hoor ongeveer een slechte mop per week. Ik vergeet ze allemaal, behalve deze.
Er komt een man binnenrennen bij de spermabank, hij heeft een bivakmuts op en iets in zijn hand wat op een wapen lijkt. De vrouw achter de balie zit bibberend op haar stoel en de man zegt haar met verdraaide stem: "Ik wil dat je twee ampullen met sperma pakt uit de koelruimte en terugkomt, doe niets geks"
De vrouw loopt weg , haalt de twee ampullen en gaat weer zitten. Nu zegt de overvaller druk gebarend: maak dat buisje open en drink de inhoud op. De vrouw doet wat haar wordt opgedragen, en drinkt onder bedreiging ook de tweede ampul leeg.
Nu doet de man zijn bivakmust oomhoog en grijnst. "Zie je wel dat je het kan, schat."

Er komt een man binnenrennen bij de spermabank, hij heeft een bivakmuts op en iets in zijn hand wat op een wapen lijkt. De vrouw achter de balie zit bibberend op haar stoel en de man zegt haar met verdraaide stem: "Ik wil dat je twee ampullen met sperma pakt uit de koelruimte en terugkomt, doe niets geks"
De vrouw loopt weg , haalt de twee ampullen en gaat weer zitten. Nu zegt de overvaller druk gebarend: maak dat buisje open en drink de inhoud op. De vrouw doet wat haar wordt opgedragen, en drinkt onder bedreiging ook de tweede ampul leeg.
Nu doet de man zijn bivakmust oomhoog en grijnst. "Zie je wel dat je het kan, schat."

Ik hoorde deze op 't werk:
Een boer gaat met z'n zoontje naar een tentoonstelling van nieuwe machines. Ze komen langs een grote machine en de verkoper loopt op hen af en zegt: Dit is het nieuwste van het nieuwste! Stop een varken er aan de ene kant in, en de worst komt er aan de andere kant uit. Het zoontje van de boer, die wel verwonderd is door deze techniek, vraagt aan z'n vader: Is er ook een machine waar je een worst in stopt en er dan een varken uit komt? Waarop de vader antwoordt: Die bestaat al, dat is je moeder.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Wat een zootje klote moppen hier.
CXT schreef:
Een boer gaat met z'n zoontje naar een tentoonstelling van nieuwe machines. Ze komen langs een grote machine en de verkoper loopt op hen af en zegt: Dit is het nieuwste van het nieuwste! Stop een varken er aan de ene kant in, en de worst komt er aan de andere kant uit. Het zoontje van de boer, die wel verwonderd is door deze techniek, vraagt aan z'n vader: Is er ook een machine waar je een worst in stopt en er dan een varken uit komt? Waarop de vader antwoordt: Die bestaat al, dat is je moeder.

Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Interessante woordspeling. Maar als je het niveau te laag vindt, ben ik benieuwd naar jouw bijdrage.Ali schreef:Wat een zootje klote moppen hier.

Men in Black
Men in Black
Maar alleen als ie ijs en ijskoud is.Per schreef:Ik hoor ongeveer een slechte mop per week. Ik vergeet ze allemaal, behalve deze.

Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Re:
Er loopt een Belg op de grond; valt ie eraf.Primaat schreef:Er staan twee koeien in de wei. Zegt de een: " BOE ", zegt de ander: " AAAAAAHHH!!! "
Er staan twee belgen in een auto te wachten voor een verkeerslicht.
Zegt de een: " het is groen" zegt de ander: " een kikker? "
Er springt een Belg in de lucht; spring ie mis.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Dat klinkt eerder als een prestatie van olympisch formaat!Praetorian schreef:Wie was de eerste milieuvervuiler?
Mozes, hij wierp een blik over de woestijn.

‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Het AZ stadion is op verkeerd cement gebouwd: faillisement.
Kort maar krachtig.
Kort maar krachtig.

Men in Black
Men in Black
"Ober, er zitten korstjes op mijn lepel!"
"Ik kom zo bij u. Het is trouwens een vork."
"Ik kom zo bij u. Het is trouwens een vork."
Henry Ford
Henry Ford
God is enkel een gedachte experiment..epic fail.
Waarom namen de Joden niet deel aan de tweede wereldoorlog?
* Ze waren op kamp.
Wat is een mof met een gasfles op zijn rug?
* Joodbuster, la-la-la la-la laaaaa.
Wat is het toppunt van pedofilie?
Kijken in de vuilcontainer van de abortuskliniek of er nog iets te neuken valt.
* Ze waren op kamp.
Wat is een mof met een gasfles op zijn rug?
* Joodbuster, la-la-la la-la laaaaa.
Wat is het toppunt van pedofilie?
Kijken in de vuilcontainer van de abortuskliniek of er nog iets te neuken valt.
Richard Dawkins:
...when two opposite points of view are expressed with equal intensity, the truth does not necessarily lie exactly halfway between them. It is possible for one side to be simply wrong.
...when two opposite points of view are expressed with equal intensity, the truth does not necessarily lie exactly halfway between them. It is possible for one side to be simply wrong.