PVV'er Lucassen veroordeeld wegens ontucht

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Jagang
Ontoombaar

Re: PVV'er Lucassen veroordeeld wegens ontucht

Bericht door Jagang »

vegan-revolution schreef:
Jim schreef:Wilders is gewoon plat op zijn bek nat gegaan.
En daarmee, politiek gezien, de anti-islam-beweging. Na de val van de PVV zal er hoogstvermoedelijk nergens meer in Nederland een politieke anti-islamtische wederopstanding komen. Eerst de LPF en nu de PVV. Ik denk dat niemand nog meer de moed op zal kunnen brengen om een politiek anti-islamtisch avontuur aan te gaan.
Ik denk van wel.
Maar tegelijkertijd vrees ik dat het weer veel te grote ego's zullen zijn met een twijfelachtig verleden.
Het is blijkbaar toch een bepaald "slag" dat zich in de politieke arena publiekelijk tegenover de Islam wenst te stellen.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

Jim schreef:Dus ik begrijp dat de PVV is opgericht om de tien procent jonge mannelijke testosteron balletjes status te geven?
Stel dat dat nou juist de 10% is die eerlijk bezig is en precies uitkomen waar ze voor staan? In dat geval moet je die 10% toch wat credit ten opzichte van de rest geven.
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Jinny

Bericht door Jinny »

Vegan, ze worden door hun 'soortgenoten' uitgekotst.
Net zoals wij biblebelt jongeren meewarig bekijken.
Moet er dan een partij ter bestrijding van de biblebelt jongeren komen?
vegan-revolution
Superposter

Jagang schreef:Het is blijkbaar toch een bepaald "slag" dat zich in de politieke arena publiekelijk tegenover de Islam wenst te stellen.
Misschien dat we dat "slag", waar nu zo op afgegeven en gespuugd wordt, ooit nog eens heel hard nodig gaan hebben.
vegan-revolution
Superposter

Jim schreef:Vegan, ze worden door hun 'soortgenoten' uitgekotst.
Waaruit blijkt dat die 'soortgenoten' er goed in slagen om geloofwaardig over te komen. Voor die prestatie moet je die 'soortgenoten' óók wat credit geven.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Jagang schreef:Het is blijkbaar toch een bepaald "slag" dat zich in de politieke arena publiekelijk tegenover de Islam wenst te stellen.
Misschien dat we dat "slag", waar nu zo op afgegeven en gespuugd wordt, ooit nog eens heel hard nodig gaan hebben.
Als we ooit criminelen nodig hebben tegen andere mogelijke criminelen, ben ik het land al uit.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Marc G
Forum fan

Bericht door Marc G »

Jim schreef
Wilders is gewoon plat op zijn bek nat gegaan.
Was die Lucassen maar opgestapt, was Wilders zijn partijtje behoorlijk gekrompen met de verkiezingen die ongetwijfeld gevolgd waren.
Zou jij vrijwillig opstappen bij een jaarloon van 120.000 euro en uitzicht op wachtgeld?
Als Wilders hem eruit knalt, verliest hij zijn gedoogsteun meerderheid.
Eruit gooien kan niet. Dan maar ergens begraven in een archief in een diepe kelder.
Ik vind ook dat hij hem eruit had moeten gooien, maar ik kan Wilders in deze ook wel begrijpen. Dan had je een langere formatie gehad, dan regeerperiode.
vegan-revolution
Superposter

Jagang schreef:Als we ooit criminelen nodig hebben tegen andere mogelijke criminelen, ben ik het land al uit.
Als je dan tenminste überhaupt nog een kant uit kan. Je weet immers niet van tevoren wat er zich dan ondertussen in de rest van de wereld afspeelt of heeft afgespeeld.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

"Misschien ben je echt zo dom, maar volgens mij zijn er enkele subtiele doch doorslaggevende verschillen tussen het verkrachten en vermoorden van een 12-jarige en het hebben van een relatie met een gezagsverschil. Als je niet zo dom bent, dan lul je zo dom. Dat is verder jouw zaak, maar ik zou het waarderen als je in beide gevallen niet voor mij gaat denken."
Maar als je je straf hebt uitgezeten dan heb je hem toch uitgezeten?? Of gaat dat principe alleen voor sommige misdaden op?? Zoja welke en wie bepaalt die grens??
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Jagang schreef:Als we ooit criminelen nodig hebben tegen andere mogelijke criminelen, ben ik het land al uit.
Als je dan tenminste überhaupt nog een kant uit kan. Je weet immers niet van tevoren wat er zich dan ondertussen in de rest van de wereld afspeelt of heeft afgespeeld.
Ben je nou principieel, of een opportunist?
Henry Ford
Jinny

Bericht door Jinny »

Wilders is een opportunist en dat gaat zich tegen hem keren.
Nietweten en Geweten
Ervaren pen

Bericht door Nietweten en Geweten »

Mark G: Zou jij vrijwillig opstappen bij een jaarloon van 120.000 euro en uitzicht op wachtgeld?
Als Wilders hem eruit knalt, verliest hij zijn gedoogsteun meerderheid.
Eruit gooien kan niet. Dan maar ergens begraven in een archief in een diepe kelder.
Ik vind ook dat hij hem eruit had moeten gooien, maar ik kan Wilders in deze ook wel begrijpen. Dan had je een langere formatie gehad, dan regeerperiode.
Is zulk vrijwillig opstappen geen teken van fatsoen en respect tonen voor de spelregels van de NLse politiek in het algemeen? En zou zulks niet ook vanuit PVV-perspectief getuigen van respect voor de eigen partij in deze unieke gedoogsituatie? Het uit eigen beweging vertrekken door Lucassen zou de beste oplossing zijn geweest. Nu moeten zowel de NLse politiek als de PVV een dergelijke volkvertegenwoordiger in de gelederen dulden :oops: .
De keuze van Wilders om Lucassen binnenboord te houden is verwerpelijk maar vanuit de politieke spel-regels in de gedoogsituatie nog wel begrijpelijk, want anders was er bij de 2 CDA-dissidenten ook nog een PVV-'dissident' gekomen. Dat de formatie-periode langer was dan de kabinetsperiode kan nog altijd gebeuren...
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
vegan-revolution
Superposter

Jagang schreef:
Ben je nou principieel, of een opportunist?
Ik weet niet of je vindt dat je er wat aan hebt, maar dit is mijn antwoord:

Ik ben beide.

Ik ben principieel, maar ik kan mij voorstellen dat er situaties ontstaan waarbij ik moet kiezen tussen de minste van de "kwaden". Er zijn immers criminelen en criminelen. Iemand die door het rode stoplicht rijdt is ook een crimineel. Dus liever de vrede en vrijheid bewaren als het kàn en als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. En dat kan betekenen dat ik mij gedwongen kan voelen mij aan te sluiten bij een groepering die er bedenkelijke normen op na houdt teneinde een groepering te bestrijden waarbinnen moord en strijd de enige norm is en die er verreweg veel bedenkelijker normen op na houdt. Op het moment dat zo'n groepering overwonnen is zal ik uiteraard mijn pijlen weer richten op de bedenkelijke normen van de groepering waarbij ik mij aansloot. Het is praktisch gezien niet altijd mogelijk om kwade krachten te bestrijden met mensen die er principieel voor 100% precies zo over denken als jijzelf. Het is net zoiets als de mensen die in WOII samen met de VS tegen het Nazisme vochten, maar die na WOII hun kritiek op de VS niet onder stoelen of banken staken.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

@ Vegan, dank voor je antwoord, maar ik verwerp het volledig.
Henry Ford
vegan-revolution
Superposter

Jagang schreef:@ Vegan, dank voor je antwoord, maar ik verwerp het volledig.
Verklaar eens waarom.
Plaats reactie