Wie is eruit geflikkerd? En hoe kun je dat zien?Jin schreef:Storm, zo jammer is die ban niet.
fundamentalistische atheisten
Moderator: Moderators
Re: fundamentalistische atheisten
- Peter van Velzen
- Site Admin
Het betreft de topic-opener Guusnatuur, die in een andere onderwerp, volstrekt over de schreef ging. Hij was al een paar maal door de moderatie gewaarschuwd.
Ik wens u alle goeds
Dat Guusnatuur een zuiger en een treiterkop was viel toch iedereen direct op?Peter van Velzen schreef:Het betreft de topic-opener Guusnatuur, die in een andere onderwerp, volstrekt over de schreef ging. Hij was al een paar maal door de moderatie gewaarschuwd.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Ik geloof niet dat het direct een overtreding van de forumregels is om een zuiger en een treiterkop te zijn. Ik ken ze niet uit mijn hoofd, maar ik herinner me die twee woorden in elk geval niet.iznogoodh schreef:Dat Guusnatuur een zuiger en een treiterkop was viel toch iedereen direct op?Peter van Velzen schreef:Het betreft de topic-opener Guusnatuur, die in een andere onderwerp, volstrekt over de schreef ging. Hij was al een paar maal door de moderatie gewaarschuwd.
Ik wens u alle goeds
Het openingsbericht van meneer Guusnatuur was bedoeld om te provoceren.
Toen daar op werd gereageerd werd dat als bewijs gezien dat het hier een intolerante, fundamentalistische groep was.
Er werden vervolgens doelpalen verplaatst en een uitgewerkte reactie werd opeens een jij-bak genoemd.
Ik had weinig problemen om in meneer Guusnatuur de internet troll te herkennen.
Toen daar op werd gereageerd werd dat als bewijs gezien dat het hier een intolerante, fundamentalistische groep was.
Er werden vervolgens doelpalen verplaatst en een uitgewerkte reactie werd opeens een jij-bak genoemd.
Ik had weinig problemen om in meneer Guusnatuur de internet troll te herkennen.
-
Jinny
Mooi, zijn we het daar over eens.
We geven de troll niet meer aandacht dan gewenst, en dus sluit ik de zaak.
We geven de troll niet meer aandacht dan gewenst, en dus sluit ik de zaak.