Nee, je komt telkens met anti-evolutionaire verhalen van wetenschappers. Maar je hebt zelf nooit de tijd genomen om je er zelf in te verdiepen. In feite kom je dan steeds met verhaaltjes op niveau van Kijk magazine, terwijl het échte debat wordt uitgevochten op academisch niveau. Je bent intellectueel gewoon lui. En dat is geen Ad Hominem, maar volgens mij een constatering. Je brengt geen feiten, maar meningen van anderen. En wonder boven wonder wijzen die dan allemaal naar god, Jezus en de onfeilbare bijbel.Willempie schreef:Dat heb ik al verschillende malen gedaan maar er wordt nooit inhoudelijk en alleen maar met "ad hominem" op gereageerd. Ik persoonlijk heb niet genoeg wetenschappelijke kennis om "even aan te tonen" dat de evolutie onjuist is. Ik kan alleen maar aangeven dat ik constateer dat er niet echt wetenschappelijke consensus over is. Dat het ene wereldbeeld momenteel populair is onder wetenschappers en andersdenkende wetenschapper belachelijk worden gemaakt betekent voor mij niet dat er consensus is en dat er men nu uit is. Als je echt wilt wil ik nog wel een link plaatsen maar tot nu toe heb ik daar geen reacties op gekregen die me de indruk geven dat dat zinvol is. Het irriteert blijkbaar alleen maar en versterkt mensen in hun vooroordelen.Fish schreef:Het zou handig zijn als je ons de argumenten van die wetenschapper(s) kan tonen, of een link naar die argumenten. Dat de anderen nogal skeptisch zijn komt omdat we al jaren mensen op het forum krijgen die wel even zullen aantonen dat de ET niet klopt, maar nooit met steekhoudende argumenten komen. Argumenten die allang weerlegt zijn.Willempie schreef:
Kijk, dit is nu precies wat ik bedoel. Elke wetenschapper die niet in de evolutietheorie gelooft is "geen serieuze wetenschapper".
Verras ze zou ik zeggen.
Afleidingen van "Hoe is het in de hemel"
Moderator: Moderators
Re: Afleidingen van "Hoe is het in de hemel"
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
En dit is gewoon een flagrante leugen!Willempie schreef:Ik kan alleen maar aangeven dat ik constateer dat er niet echt wetenschappelijke consensus over is.
Waarom kun je niet gewoon eerlijk zijn?
En je hebt nog nooit peer reviewed artikelen laten zien van creationistische of andere wetenschappers die jouw anti-evolutie argumenten steunen.
Ook daar lieg je!
Langzamerhand doe je niets anders dan liegen ...... zeer beledigend.
Wat zou je god ervan vinden, al dat gelieg?
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Het lijkt me niet zinvol om steeds hetzelfde te herhalen. Dat geldt misschien niet voor jou maar voor mij wel.Erik schreef:En dit is gewoon een flagrante leugen!Willempie schreef:Ik kan alleen maar aangeven dat ik constateer dat er niet echt wetenschappelijke consensus over is.
En je hebt nog nooit peer reviewed artikelen laten zien van creationistische of andere wetenschappers die jouw anti-evolutie argumenten steunen.
Ook daar lieg je!
Hallo meneer God, met Anna.
En jij doet dat niet? Verwijzen naar de meningen van anderen? Dit bedoel ik in verband met de ET, om misverstanden te voorkomen.Henry II schreef: Je brengt geen feiten, maar meningen van anderen. En wonder boven wonder wijzen die dan allemaal naar god, Jezus en de onfeilbare bijbel.
Hallo meneer God, met Anna.
Je kunt iets niet herhalen als je het nog nooit eerder ter berde hebt gebracht.Willempie schreef:Het lijkt me niet zinvol om steeds hetzelfde te herhalen. Dat geldt misschien niet voor jou maar voor mij wel.Erik schreef:En dit is gewoon een flagrante leugen!Willempie schreef:Ik kan alleen maar aangeven dat ik constateer dat er niet echt wetenschappelijke consensus over is.
Ook daar lieg je!
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Inderdaad, dat doe ik niet. Ik presenteer slechts waarnemingen en feiten. Elke crea/ID aanval op de ET is gebaseerd op een geloofsovertuiging. En meer specifiek een zeer orthodoxe overtuiging en dus een mening van een kleine groep extremisten. En het lijkt erop alsof die paar tamelijk onbetekenende wetenschappers die zich laten verleiden tot ID dit specifiek doen OMDAT ze worden tegengewerkt. Ze menen de stem gods te brengen in de woestijn van ongeloof. Ze voelen zich verdrukt vanwege hun geloof, maar dat is alles een misvatting. Ze worden genegeerd vanwege hun gekleurde bril. Wetenschap dient zich te baseren op feiten en waarnemingen, en zich niet te laten misleiden door fantasievolle meningen. Het is niet de duivel of de satan die de wetenschappers van god losmaken. Het zijn de wetenschappers die achter ID en creationisme staan en blijkbaar geen harde feiten nodig hebben die veel mensen onnodig van de waarheid houden. Het gaat om het zoeken naar het beste verklarende model van de werkeljkheid, gebaseerd op feitelijkheden, niet gebaseerd op geloof. Jij denkt misschien dat je god stem vertegenwoordigt door te getuigen van zijn scheppende daden en fysiek ingrijpen in het heelal, maar in feite zet je jezelf alleen maar voor schut.Willempie schreef:En jij doet dat niet? Verwijzen naar de meningen van anderen? Dit bedoel ik in verband met de ET, om misverstanden te voorkomen.Henry II schreef: Je brengt geen feiten, maar meningen van anderen. En wonder boven wonder wijzen die dan allemaal naar god, Jezus en de onfeilbare bijbel.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
Volgende doodgebloede topic!
Slotje?
Slotje?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick