Maak duidelijk wat je niet begrijpt in de door miij opgebrachte punten tegen enig voortbestaan na het doodgaan:Socratoteles schreef:Dit maxime ontwijkt juist níet de discussie, maar spoort aan om met argumenten te komen ter verdediging van de overtuiging. Van geen enkeleheeck schreef: Kolder, want:
Jouw gesuggereerde maxime ontwijkt de discussie door op de al dan niet gewenste gevolgen in te gaan en het vraagpunt zelf uit de weg te gaan.
Laat staan dat het waardig zou zijn als je kolder een "maxime" noemt of polijsten zou behoeven aan te bevelen voor je iets miinstens wat grover hebt ontrafeld.
Roeland
overtuiging kun je de waarheid bewijzen, maar de ene is wel aannemelijker dan de ander. Die aannemelijkheid zul je op basis van
redelijke argumenten moeten aantonen. 'Kolder' is een tamelijk grofe verwerping van wat ik beschouw als een redelijk uitgangspunt.
Graag zou ik hebben dat je me duidelijker maakt wat er aan mankeert, want ik geloof niet dat ik je bezwaren helemaal begrijp.
Begin met mijn verwijzingen op:
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 9098#79098
Kolder is mijn aansporing om iemand er toe te drijven om in te gaan op miijn eerder aangevoerde argumenten.
Ook jij hoort bij die "iemanden".
Dat is gewoon een blote constatering met een wat ingehouden verwijt.
Wat ik je nu duidelijk verwijt is dat je niets concreets stelt, maar een handel in niet ingevulde begrippen lijkt te willen opstarten.
Lege gebaksdozen noem ik dat: iedereen bedenkt een naar believen vol te fantaseren inhoud van de lege doos.
Doos openen lijkt wel verboden.
Wordt concreet !!
Roeland