Cluny schreef:Jij beschuldigt mij van racisme.Praetorian schreef:Van welk ras is Stan?Cluny schreef:Welk ras is Stan?
Hoezo, gaat hij dan van jou een merkteken opgeplakt krijgen?
Trouwens het antwoord is vrij simpel: Stan is van het menselijke ras.
Eigenlijk bestaan domme vragen volgens mij niet. Alhoewel, de vraag 'Van welk ras is Stan?' zou hoog kunnen eindigen in de top 10.
Dat betekent minimaal dat hij en ik van een verschillend ras zijn.
En dat ik mijn eigen ras superieur vind t.o.v. die van hem.
Eigenlijk zou ik een klacht moeten indienen voor deze ernstige beschuldiging.
Ten eerste Cluny, ik beschuldig jouw niet van racisme. Wat wil je aantonen, omdat ik heb gezegd (citaat): "Dit toont aan dat racisme nog altijd aanwezig is in Nederland." Waar staat letterlijk dat ik jou beschuldig van racisme?
Ten tweede Cluny, als jij een klacht wilt indienen zie ik die met vertrouwen tegemoet. Gelet op het feit ik niemand direct beschuldig van racisme, maar een conclusie trek in algemene zin, vraag ik mij af waarom jij je voelt aangesproken.
Volgens mij heeft dit niets te maken met het feit dat jij je van racisme beschuldigd voelt, maar met het feit dat jij en ik elkaar niet liggen in de discussies. Trouwens ik adviseer jou wel de juiste post te "quoten". In de post die jij nu hebt "gequoted" staat namelijk niets dat jouw idee ondersteunt. Jij doelt waarschijnlijk op mijn post er voor.