Die Muslimfrage

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Praetorian
Forum fan

Re: Die Muslimfrage

Bericht door Praetorian »

Cluny schreef:
Praetorian schreef:
Cluny schreef:Welk ras is Stan?
Van welk ras is Stan?
Hoezo, gaat hij dan van jou een merkteken opgeplakt krijgen?

Trouwens het antwoord is vrij simpel: Stan is van het menselijke ras.

Eigenlijk bestaan domme vragen volgens mij niet. Alhoewel, de vraag 'Van welk ras is Stan?' zou hoog kunnen eindigen in de top 10.
Jij beschuldigt mij van racisme.
Dat betekent minimaal dat hij en ik van een verschillend ras zijn.
En dat ik mijn eigen ras superieur vind t.o.v. die van hem.
Eigenlijk zou ik een klacht moeten indienen voor deze ernstige beschuldiging.

Ten eerste Cluny, ik beschuldig jouw niet van racisme. Wat wil je aantonen, omdat ik heb gezegd (citaat): "Dit toont aan dat racisme nog altijd aanwezig is in Nederland." Waar staat letterlijk dat ik jou beschuldig van racisme?

Ten tweede Cluny, als jij een klacht wilt indienen zie ik die met vertrouwen tegemoet. Gelet op het feit ik niemand direct beschuldig van racisme, maar een conclusie trek in algemene zin, vraag ik mij af waarom jij je voelt aangesproken.

Volgens mij heeft dit niets te maken met het feit dat jij je van racisme beschuldigd voelt, maar met het feit dat jij en ik elkaar niet liggen in de discussies. Trouwens ik adviseer jou wel de juiste post te "quoten". In de post die jij nu hebt "gequoted" staat namelijk niets dat jouw idee ondersteunt. Jij doelt waarschijnlijk op mijn post er voor.
Gladiator in arena consilum capit!
Malo mori quam foedari!
Praetorian
Forum fan

Praetorian schreef:
Cluny schreef:Welk ras is Stan?
Van welk ras is Stan?
Hoezo, gaat hij dan van jou een merkteken opgeplakt krijgen?

Trouwens het antwoord is vrij simpel: Stan is van het menselijke ras.

Eigenlijk bestaan domme vragen volgens mij niet. Alhoewel, de vraag 'Van welk ras is Stan?' zou hoog kunnen eindigen in de top 10.
Aan Cluny,

Ter aanvulling op jouw conclusie dat ik jou van racisme zou beschouwen.

De vraag "Van welk ras is Stan?" impliceert dat er eventueel sprake zou kunnen zijn van een rassenvraagstuk.

Echter, waarschijnlijk bedoel jij wat de afkomst is van Stan, in welk land zijn roots liggen. Maar dit is slechts een vermoeden, omdat ik niet van jou weet wat jij werkelijk denkt.

Ik stel dan ook voor dat jij je vraag herformuleert. Misschien dat Stan dan ook antwoord geeft op jouw vraag.
Malo mori quam foedari!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Praetorian schreef:
Cluny schreef: Het meest redelijke van jou vind ik dat jij als moslimbekeerling in een moslimland bent gaan wonen.
Een na te volgen voorbeeld, niet alleen voor alle europese moslimbekeerlingen, maar ook voor alle europese moslims.
Dit toont aan dat racisme nog altijd aanwezig is in Nederland.

Als ik jou was Stan, zou ik mij van dit soort onzinnige posts niet te veel aantrekken. Ze getuigen van weinig fatsoensbesef.
Ik constateer hier dat jij mij beschuldigt van racisme.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Praetorian
Forum fan

Cluny schreef:
Praetorian schreef:
Cluny schreef: Het meest redelijke van jou vind ik dat jij als moslimbekeerling in een moslimland bent gaan wonen.
Een na te volgen voorbeeld, niet alleen voor alle europese moslimbekeerlingen, maar ook voor alle europese moslims.

Als ik jou was Stan, zou ik mij van dit soort onzinnige posts niet te veel aantrekken. Ze getuigen van weinig fatsoensbesef.

Word volwassen Cluny!

(Citaat, van Praetorian): "Volgens mij heeft dit niets te maken met het feit dat jij je van racisme beschuldigd voelt, maar met het feit dat jij en ik elkaar niet liggen in de discussies."

Aan deze conclusie heb ik niets toe te voegen.

En ja, je hebt eindelijk de goede post gequoted.
Laatst gewijzigd door Praetorian op 27 sep 2009 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Malo mori quam foedari!
Praetorian
Forum fan

Het lijkt mij dat deze sub-discussie tussen Cluny en mij off-topic is.
Derhalve beëindig ik de sub-discussie.
Malo mori quam foedari!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Praetorian schreef:Het lijkt mij dat deze sub-discussie tussen Cluny en mij off-topic is.
Wellicht is het zelfs voor jouzelf zo glibberig geworden dat je bang bent zelf uit te glijden.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Praetorian
Forum fan

Cluny schreef:
Praetorian schreef:Het lijkt mij dat deze sub-discussie tussen Cluny en mij off-topic is.
Wellicht is het zelfs voor jouzelf zo glibberig geworden dat je bang bent zelf uit te glijden.

Cluny,

Als jij je daadwerkelijk van racisme beschuldigd zou voelen, dan zou jij al een klacht hebben ingediend.
Echter het probleem bij jou is, dat jij geen klacht durft in te dienen. Daar zeggen wij tegen "zo iemand ontbreekt het aan kloten!"

Kom terug als je volwassen bent geworden en jij je als vent durft te gedragen.

Praetorian
Malo mori quam foedari!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Praetorian schreef:
Cluny schreef:

Cluny,

Als jij je daadwerkelijk van racisme beschuldigd zou voelen, dan zou jij al een klacht hebben ingediend.
Echter het probleem bij jou is, dat jij geen klacht durft in te dienen. Daar zeggen wij tegen "zo iemand ontbreekt het aan kloten!"

Kom terug als je volwassen bent geworden en jij je als vent durft te gedragen.

Praetorian
Doe gewoon eens 1 keer wat je voortdurende zegt en elke keer niet doet.
Weglopen uit een discussie die jou niet bevalt.
En dat wij van jou, wie zijn dat?
Jouw medechristenen of enkel de medechristenen met dezelfde glibberige praat als jij?
Praetorian
Forum fan

Aan de moderators,

In de topic "discussie met gelovigen niet mogelijk?" heeft p.vroon zowel Cluny, als mijn persoon een waarschuwing gegeven.

In deze topic zie ik een herhaling van de zinloze discussie. Graag zie ik een oplossing voor dit probleem.

Praetorian
Malo mori quam foedari!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Cluny schreef:
Praetorian schreef:

Praetorian schreef:Aan de moderators,

In de topic "discussie met gelovigen niet mogelijk?" heeft p.vroon zowel Cluny, als mijn persoon een waarschuwing gegeven.

In deze topic zie ik een herhaling van de zinloze discussie. Graag zie ik een oplossing voor dit probleem.

Praetorian
De discussie is begonnen op het moment dat jij mij onterecht van racisme beschuldigt.
Is het mogelijk dat jij die beschuldiging intrekt?
Praetorian
Forum fan

Cluny,

Iets dat ik niet heb gezegd kan ik ook niet intrekken.
Heb jij al nagedacht over mijn voorstel (zie mijn post van 27-09-2009, om 03:23 uur)?

Praetorian
Laatst gewijzigd door Praetorian op 27 sep 2009 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Malo mori quam foedari!
stan
Forum fan

Bericht door stan »

Jongens , een oplossing ?

Hou er gewoon mee op ! Stop, Fin, the End, Sluss, Safi .
Ik heb mij nergens aan gestoord en voel mij nergens door aangesproken.
OK?
stan
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

stan schreef:Jongens , een oplossing ?

OK?
stan
De één schiet de ander ongevraagd en volkomen overbodig te hulp, dat loopt niet echt lekker en dan moet de ander hem dan weer uit de brand helpen.
Een irritante manier van discussie voeren.
Nou Stan, laat Praetorian maar eens onderbouwen waarom mijn uitspraak leidt naar zijn conclusie over dat racisme in Nederland.
Of ga jij dat voor hem doen?
Praetorian
Forum fan

Cluny schreef:
stan schreef:Jongens , een oplossing ?

OK?
stan
De één schiet de ander ongevraagd en volkomen overbodig te hulp, dat loopt niet echt lekker en dan moet de ander hem dan weer uit de brand helpen.
Een irritante manier van discussie voeren.
Nou Stan, laat Praetorian maar eens onderbouwen waarom mijn uitspraak leidt naar zijn conclusie over dat racisme in Nederland.
Of ga jij dat voor hem doen?

Cluny,

Je bent op zoek naar ruzie. Daarin ga ik jou niet helpen.

Je weet wat jezelf hebt geschreven en dus kun je ook begrijpen hoe het zou kunnen worden/is opgevat.

Praetorian
Malo mori quam foedari!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Praetorian schreef:

Cluny,

Je bent op zoek naar ruzie. Daarin ga ik jou niet helpen.

Je weet wat jezelf hebt geschreven en dus kun je ook begrijpen hoe het zou kunnen worden/is opgevat.

Praetorian
Ik begrijp dat jij racisme ziet die er niet is en jij een poging doet dat aan mij te linken.
Poging mislukt zullen we dan maar zeggen.
Plaats reactie