Ja wel.
Biden wil niets liever dan Rusland vernietigen en daarna is China aan de beurt.
Biden is als een Kruisvader die overal de wereld van de VS wil invoeren.
Moderator: Moderators
Ja wel.
dat klopt neit met de feiten en amerikaanse dadenTIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑24 jan 2023 17:45 Ja wel.
Biden wil niets liever dan Rusland vernietigen
Laat ik ook eens speculeren.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑24 jan 2023 17:45Ja wel.
Met een idioot met kernwapens in het Kremlin moet je niet te wild gaan doen uiteraard.appelfflap schreef: ↑24 jan 2023 18:28dat klopt neit met de feiten en amerikaanse dadenTIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑24 jan 2023 17:45 Ja wel.
Biden wil niets liever dan Rusland vernietigen
noch in oekraine, noch op andere plekken in de wereld
waarom krijgt Oekraine enkel een gecastreerde versie van himars en niet de volle kracht? https://tass.com/world/1479645
of duurt het bijna een jaar vooraleer ze echte tanks sturen en was 95-99% vd steun tot nu toe enkel defensief?
nu overwegen ze pas om abram tanks te sturen,
Dit soort boute uitspraken, vragen enige onderbouwing lijkt me.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑24 jan 2023 17:45
Ja wel.
Democratie is geen garantie dat het streven naar internationale macht niet voorkomt.
Ik houd het even simpel, want daar gaat het hier niet over: ik zou graag zien, dat er grenzen komen aan bijappelfflap schreef: ↑25 jan 2023 19:59hoe wil je dat doen?
het enige dati k zie is de keuze tussen ons stelsel (meerpartijensysteem) of het Amerikaanse (winner takes it all)
bwoa
Ik heb al eens een alternatief voorgesteld. In eerste instantie: hierappelfflap schreef: ↑25 jan 2023 19:59hoe wil je dat doen?
het enige dati k zie is de keuze tussen ons stelsel (meerpartijensysteem) of het Amerikaanse (winner takes it all)