ik heb geen onrealistische verwachtingen
Er zijn genoeg democratische landen die het al bij al redelijk goed tot zeer goed doen. Sommige landen hebben geografisch geluk (zeeland) maar anderen houden wel een vrij duidelijke lijn aan. Ook in die landen zie je natuurlijk de onvermijdelijke jojo-beweging en regionale opflakkeringen.
Soms dreigt het uit de hand te lopen en grijpt men hard in (Ierland, Duitsland,...), hier wacht men tot coronapatienten op de parking liggen waarna men een communautaire discussie begint
Ik zou op dat vlak toch veel liever in een ander land wonen. Ik ben echt niet de enige vrees ik.
ik geef verder gewoon mijn mening
zonder vertrouwen raak je nergens en onze overheid doet er alles aan om zeker geen vertrouwen op te wekken
Hoeveel voorbeelden van blunders wil je? Ik ken eht discours van onze overheid dat je gewoon de regels moet volgen en stijgende cijfers dus schuld vd burger is.
regels volgen?
dat betekent dat ik naar shopping centra mag,
Straks beginnen de solden en koopzondagen op de meir,
De kerstmarkt in Brussel mogen we bezoeken,
het vliegtuig naar Zuid-Afrika mogen we nemen
als profsporter mag je nog steeds vrolijk al je ploegmaten knuffelen,
loop je nog school dan is het allemaal maandag gezellig en lekker op een hoop in de bus. De helft moet geen masker dragen want <12.
zal er een 3e golf komen in februari? zouden we onze piek van 25000 besmettingen op 1 dag verbreken?
afraden?
Belastingen mag je ook niet ontduiken, wanneer veranderen we die wetgeving van strafbaar feit naar sterk afgeraden?