Die Muslimfrage

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Praetorian
Forum fan

Re: Die Muslimfrage

Bericht door Praetorian »

Joe Hn schreef:En rasechte moslim kan natuurlijk ook een Chinees zijn. Of een kruising tussen Jood en een Neger. Je zou het maar zijn .... maar liever dat nog, dan een Domme Christenhond. Miauw!

Hoho jochie, miauw?
Poezen zijn mijn specialiteit. Jij bent als een kater, je krijgt er koppijn van!!!!!!
Gladiator in arena consilum capit!
Malo mori quam foedari!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Praetorian schreef:
Cluny schreef:
Praetorian schreef:
Ik begrijp heel goed wat jij zegt, vandaar ook mijn reacties.
Ik hoef het niet na te lezen, omdat ik weet wat ik heb geschreven en wat jij hebt geschreven. En gelet op de toon van jouw laatste post, begin je volgens mij het kookpunt te bereiken. Dus ik beëindig onze discussie, het begint al aardig op een ordinaire ruzie te lijken. Daar heb ik geen trek in.
Ik zal niet de enige zijn die deze doorzichtige christenleugen opmerkt.

Deze reactie van jou verbaasd mij niet Cluny. Zeker niet nu ik de topic "Cluny" heb gelezen.

Ik ga jou en je supporter Marinus hierbij groeten en beëindig deze discussie, die allang off-topic is. Echter de moderators hebben het blijkbaar over het hoofd gezien.
Een bewust schrijven van een feitelijke onjuistheid is een leugen.
En je bent een christen.
En Marinus ziet hetzelfde als ik.
Ik zie dus een feitelijke onjuistheid van jou over mij die jij geschreven hebt, die door mij gecompenseerd wordt door een feitelijke juiste beschrijving ervan wat het is.
Jij hebt geen kookpunt veroorzaakt, je had dat graag gewild.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Cluny schreef:
Praetorian schreef:
Cluny schreef: Het meest redelijke van jou vind ik dat jij als moslimbekeerling in een moslimland bent gaan wonen.
Een na te volgen voorbeeld, niet alleen voor alle europese moslimbekeerlingen, maar ook voor alle europese moslims.
Dit toont aan dat racisme nog altijd aanwezig is in Nederland.
Wacht even hoor. Jij schrijft dat de posting van Cluny hierboven gequote aantoont dat racisme nog altijd aanwezig is in Nederland. Echter stel je dat je Cluny niet van racisme beschuldigt. Leg dan eens uit hoe een posting van Cluny, die je dus volgens jou niet beschuldigd van racisme, aan kan tonen dat er nog altijd sprake is van racisme in Nederland? Zet je dat dan zomaar toevallig onder de posting van Cluny? Nee, je schrijft dat juist zijn posting het aantoont. Hoe kan een posting van Cluny dan aantonen dat er sprake is van rascisme als je beweert dat Cluny niet racistisch is volgens jou?

Kortom, welke conclusies trek jij, en van waaruit trek je die? En wat is vervolgens de logica van jouw bewering dat je Cluny niet hebt beschuldig van racisme, ná jouw bewering dat een posting van Cluny waarin de mening van Cluny aantoont dat er nog steeds sprake is van racisme in Nederland. Volgens mij kan hier de conclusie alleen maar zijn dat je Cluny dus wel degelijk beschuldigt van racisme. Of dat terecht is of niet, staat nu even niet ter discussie. Wel jouw ontkenning van wat je nota bene zelf eerst hebt beweerd. Het lijkt wel of je een geheugen hebt dat maar twee minuten onthoudt wat je zelf schrijft.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

De moderators zien het gescheld over een weer zeker niet over het hoofd. En dat moet ook zeker ophouden. Maar wat ook niet over het hoofd gezien wordt is het oerverloze draaien en ombuigen van argumenten van anderen en het ontkennen van eigen beweringen. Praetorian, je lokt zelf het schelden wel heel erg uit vanwege je enorme trollerige gedrag dat er alleen op uit lijkt te zijn hier een beetje onrust te komen zaaien. Want ik kan mij eenvoudig niet voorstellen dat je zo kortzichtig bent dat je niet eens je eigen schrijfsels begrijpt.

Dus ga eens een keer gedegen op argumenten in, en geef ook eens toe dat je ongelijk hebt en doe niet net of je niet in staat bent het meest eenvoudige te begrijpen. Want dat lokt inderdaad zodanig de irritatie uit van de medeposters dat het ontaard in schelden over en weer. Je wekt enorm de ergernis op van ieder die een poging doet een intelligent gesprek met je te voeren. Ik zie je onderhand als een trol, die het bewust doet. Want zó dom is niemand. Tenminste dat vertrouwen heb ik nog een beetje in de mensheid, dat niemand zo dom kan zijn als jij je nu hier steeds voordoet. Dus neem ik aan dat je het erom doet. En dan krijg je echt nog maar héél weinig krediet hier. Je bent gewaarschuwd! We raken dat echt een keer zat!

Dit kun je beschouwen als een tweede officiële waarschuwing! Nog eentje en je kunt op vakantie.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Praetorian
Forum fan

Bedankt voor les 3, Kitty.

Trouwens jij moet leren lezen. Ik heb gezegd (citaat): "Dit toont aan dat racisme nog altijd aanwezig is in Nederland." Waar staat dat ik letterlijk heb gezegd dat Cluny een racist is? Ik zal het simpel voor je maken, zodat je het misschien gaat begrijpen. Het staat nergens letterlijk.

De tekst zoals is geschreven door Cluny in zijn post is racistisch. Een tekst betitelen als racistisch is wat anders als een persoon beschuldigen van racisme. Voordat je mij gaat beschuldigen van iets, moet je eerst de tekst goed gelezen hebben.

En trouwens nog bedankt voor langzame reactie. Normaliter zit je overal direct bovenop, in dit geval heb je het laten aanmodderen. Hoe kan dat? De discussie was al lang off-topic.
Malo mori quam foedari!
Praetorian
Forum fan

Kitty schreef:De moderators zien het gescheld over een weer zeker niet over het hoofd. En dat moet ook zeker ophouden. Maar wat ook niet over het hoofd gezien wordt is het oerverloze draaien en ombuigen van argumenten van anderen en het ontkennen van eigen beweringen. Praetorian, je lokt zelf het schelden wel heel erg uit vanwege je enorme trollerige gedrag dat er alleen op uit lijkt te zijn hier een beetje onrust te komen zaaien. Want ik kan mij eenvoudig niet voorstellen dat je zo kortzichtig bent dat je niet eens je eigen schrijfsels begrijpt.

Dus ga eens een keer gedegen op argumenten in, en geef ook eens toe dat je ongelijk hebt en doe niet net of je niet in staat bent het meest eenvoudige te begrijpen. Want dat lokt inderdaad zodanig de irritatie uit van de medeposters dat het ontaard in schelden over en weer. Je wekt enorm de ergernis op van ieder die een poging doet een intelligent gesprek met je te voeren. Ik zie je onderhand als een trol, die het bewust doet. Want zó dom is niemand. Tenminste dat vertrouwen heb ik nog een beetje in de mensheid, dat niemand zo dom kan zijn als jij je nu hier steeds voordoet. Dus neem ik aan dat je het erom doet. En dan krijg je echt nog maar héél weinig krediet hier. Je bent gewaarschuwd! We raken dat echt een keer zat!

Dit kun je beschouwen als een tweede officiële waarschuwing! Nog eentje en je kunt op vakantie.

En wat doe je met de beledigingen die aan mijn adres zijn gericht? Je bent erg op mij gefixeerd, maar bijvoorbeeld Cluny heb ik geen waarschuwing zien krijgen. Of Joe Hn met zijn opmerking “Christenhond” (misschien bedacht dat dat een belediging kan zijn voor Christenen?)

Een tweede waarschuwing? Bedankt Kitty!! Ik heb een nieuw woord voor jouw vocabulair: OBJECTIVITEIT.

Waarschijnlijk stuur je mij nu met “vakantie”. Hoe dan ook, in dat geval laat jij zien hoe objectief jij wel niet bent.

Praetorian
Malo mori quam foedari!
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Dank je voor je beschuldiging van mijn niet-objectiviteit. Ik heb trouwens in het topic waar christenhond werd geroepen geschreven dat het schelden afgelopen moet zijn. Over het hoofd gezien? Maar ook in datzelfde topic gesteld dat jij wel heel erg dit allemaal uitlokt door je eigen manier van reageren. Dan keur ik schelden nog steeds niet goed, maar kan het wel beter plaatsen.

Jouw conclusies: Je discussiepartners deugen niet. De moderator is niet objectief en kan niet lezen. Je eigen postings acht je altijd correct, want je geeft nooit ergens toe dat je het mis hebt. Kortom jij doet het helemaal prima en al de rest deugt niet?

Is dat je conclusie hier? Of ga je dan weer vertellen dat ik niet kan lezen en dat je zoiets echt niet hebt gezegd of hebt bedoeld.

Ik ben benieuwd.

Praetorian
Forum fan

Kitty schreef:Dank je voor je beschuldiging van mijn niet-objectiviteit. Ik heb trouwens in het topic waar christenhond werd geroepen geschreven dat het schelden afgelopen moet zijn. Over het hoofd gezien? Maar ook in datzelfde topic gesteld dat jij wel heel erg dit allemaal uitlokt door je eigen manier van reageren. Dan keur ik schelden nog steeds niet goed, maar kan het wel beter plaatsen.

Jouw conclusies: Je discussiepartners deugen niet. De moderator is niet objectief en kan niet lezen. Je eigen postings acht je altijd correct, want je geeft nooit ergens toe dat je het mis hebt. Kortom jij doet het helemaal prima en al de rest deugt niet?

Is dat je conclusie hier? Of ga je dan weer vertellen dat ik niet kan lezen en dat je zoiets echt niet hebt gezegd of hebt bedoeld.

Ik ben benieuwd.

Het feit dat ik jou als niet objectief betitel is inderdaad volledig aan mij toe te schrijven. Ik erken direct dat ik dat heb gezegd. Niet alleen in mijn laatste post, maar ook al in eerdere posts.

Voor de rest houd ik de eer aan mij zelf en heb ik besloten dit keer geen weerwoord te geven.

Volledigheidshalve nog dit. De eerste waarschuwing van 'p.vroon' was een eerlijke waarschuwing, de tweede waarschuwing vind ik een discutabele waarschuwing. Maar ja, ik ben geen moderator/site administrator.

Praetorian
Malo mori quam foedari!
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

We sluiten deze zoveelste metadiscussie nu af, ik ga hier verder nu dus niet meer op in. Voor er wederom een topic hopeloos verziekt is.

Klachten kunnen in het klachtentopic.

On topic dus!

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Cluny schreef:Het meest redelijke van jou vind ik dat jij als moslimbekeerling in een moslimland bent gaan wonen. Een na te volgen voorbeeld, niet alleen voor alle europese moslimbekeerlingen, maar ook voor alle europese moslims.
Waarom is dit een na te volgen voorbeeld? Mogen moslims alleen moslim zijn in landen waar de meerderheid van de bevolking islamitisch is? Erken je niet dat er vrijheid van godsdienst is in Europa?
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

The Prophet, vrijheid van godsdienst is een goed iets, natuurlijk moet er vrijheid van godsdienst zijn. Maar indien het vrijheid van cultuur wordt, waarbij de ingebrachte cultuur gaat botsen met de geldende cultuur dan ontstaan er problemen. Is er in Nederland ook sprake van vrijheid van cultuur? Het is niet religie alleen die voor de problemen zorgt. Het zijn grotendeels de culturele verschillen die het probleem vormen.

Praetorian
Forum fan

The Prophet schreef:
Cluny schreef:Het meest redelijke van jou vind ik dat jij als moslimbekeerling in een moslimland bent gaan wonen. Een na te volgen voorbeeld, niet alleen voor alle europese moslimbekeerlingen, maar ook voor alle europese moslims.
Waarom is dit een na te volgen voorbeeld? Mogen moslims alleen moslim zijn in landen waar de meerderheid van de bevolking islamitisch is? Erken je niet dat er vrijheid van godsdienst is in Europa?

Nergens haal ik uit het door jou aangehaalde citaat dat het direct heeft te maken met godsdienst. Ook de door Kitty aangehaalde cultuurverschillen haal ik niet uit het door jou aangehaalde citaat. Ik ben van mening dat wij in een wereld leven waar globalisering een niet meer tegen te houden proces is. Dit houdt in dat een ieder zich zal vestigen waar het hem/haar belieft. Dat er sprake zal zijn van botsende culturen, zoals benoemd door Kitty, valt niet te ontkennen. Ook de conflicten onder de verschillende geloven onderling zal toenemen. Maar het is de vraag hoe wij (Nederland maar even als voorbeeld nememde) daar mee omgaan als maatschappij.
Malo mori quam foedari!
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Praetorian schreef:Maar het is de vraag hoe wij (Nederland maar even als voorbeeld nememde) daar mee omgaan als maatschappij.
Dat is nu net het onderwerp van deze discussie. Heb jij goede voorstellen in die richting?

Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Raar is dat.
Zou ik verhuizen naar moslimland Turkije met 500.000 net zulke brutale nederlandse atheïsten als ik en daar net zo de dienst uit maken als de turken hier doen dan zou de hele nederlandse atheïsche groep binnen enkele decennia's volledig gegenocideerd zijn.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Maken Turken hier zo de dienst uit dan? Dat ontgaat me nu toch wel een beetje.

Plaats reactie