Houd je aan de regels van het land? Jij ook dan?
Bij de regels van Nederland hoort niet dat we gaan knieschijfschieten!
Moderator: Moderators
Houd je aan de regels van het land? Jij ook dan?
op mijn 10j kon ik nog lopen
die moeten in verhouding tot de gepleegde feiten staan; iemand verlammen voor wat blikschade is buitenproportieNatuurlijk zijn er misstanden in iedere maatschappij en natuurlijk moet daar iets aan gedaan worden, maar rellen, slopen en angst aanjagen horen daar niet bij en moeten keihard afgestraft worden.
wil jij dan al preventief knietjes gaan kapot slagen? ben je nu niet volledig de pedalen kwijt?Rotte appels waarvan we nu al weten dat ze zich met oud en nieuw gaan misdragen.
Ik houd me aan de wetten van dit land. Zo niet (ik rijd door rood) aanvaart ik de nare consequenties. Daarom ga ik ook niet rellen als ik een kutdag heb of ontevreden ben. Ik houd niet van die ellende. Hooligans kikken er blijkbaar op. De consequenties zijn blijkbaar niet vervelend genoeg.
Beste appelfflap, een aantal spijkers op de kop.appelfflap schreef: ↑19 dec 2022 23:04op mijn 10j kon ik nog lopen
haalde ik kattenkwaad uit stond de wijkagent een dag later aan mijn deur om eens met ons ma te babbelen (echt gebeurd). zo blijf je op het goede pad
nadien werd die niet vervangen wegens te duur omdat men de winst op lange termijn niet wou zien
die moeten in verhouding tot de gepleegde feiten staan; iemand verlammen voor wat blikschade is buitenproportieNatuurlijk zijn er misstanden in iedere maatschappij en natuurlijk moet daar iets aan gedaan worden, maar rellen, slopen en angst aanjagen horen daar niet bij en moeten keihard afgestraft worden.
wil jij dan al preventief knietjes gaan kapot slagen? ben je nu niet volledig de pedalen kwijt?Rotte appels waarvan we nu al weten dat ze zich met oud en nieuw gaan misdragen.
Omdat ik werkelijk niet begrijp dat hier korte metten mee gemaakt moet worden. Lukt het niet goedschiks dan blijft kwaadschiks over.Peter van Velzen schreef: ↑20 dec 2022 05:04 Het komt mij voor dat velen - Dikkemick is er slechts een duidelijk voorbeeld van - meer bezig zijn om hun eenmaal uitgesproken standpunt(en) te verdedigen en niet oprecht trachten om tot een meer objectief oordeel te komen. Ik zeg niet dat Dikkemick ongelijk heeft. Wel dat hij weinig begrip toont voor wat anderen te berde brengen. Dat overkomt ons allemaal wel eens. Ook mij. Maar we zouden moeten trachten dat te vermijden.
Ik denk dat je even goed moet lezen wat je schrijft, voordat je op "verzenden" klikt.dikkemick schreef: ↑20 dec 2022 07:34 Omdat ik werkelijk niet begrijp dat hier korte metten mee gemaakt moet worden. Lukt het niet goedschiks dan blijft kwaadschiks over.
Kijk, veel mensen willen geldboetes naar rato van inkomen (kan ik me voorstellen) maar tot die tijd geeft dat geen vrijbrief om uit ontevredenheid maar door rood te gaan crossen.
Er zijn in dit land andere mogelijkheden om je stem te laten horen. Een binnenstad slopen hoort daar niet bij. Buitenproportioneel geweld vraagt om buitenproportionele oplossingen. Totdat iets beters bedacht wordt! Maar dan stem je op de partij die dat voor ogen heeft. Zo werkt een democratie. Nu geldt straks met oud en nieuw weer de stem van de slopende ontevreden hoodiedragende minderheid.
terecht en overduidelijk een te lage straf wat mij betreftdikkemick schreef: ↑21 dec 2022 14:57 En hoe ver zijn we inmiddels gezonken in onze 'recht'staat?
https://www.nu.nl/tech/6243473/politie- ... orona.html
die straf van 50k, t lijkt me rondragen van geld binnen de NL-staat...appelfflap schreef: ↑23 dec 2022 11:58terecht en overduidelijk een te lage straf wat mij betreftdikkemick schreef: ↑21 dec 2022 14:57 En hoe ver zijn we inmiddels gezonken in onze 'recht'staat?
https://www.nu.nl/tech/6243473/politie- ... orona.html
ik doe zelfs geen moeite om het uit te leggen