Verbannen van Ontdek Islam?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

AbuYunus

Re: Verbannen van Ontdek Islam?

Bericht door AbuYunus »

Oem-Imran schreef:Salaamoe`alajkoem wa rahmatoelillah wa barakatoehoe,

zer moeten zichzelf zeker wel nog verantwoorden,maar dan tegen over Allah.

ik heb trouwens ook gezien dat zuster Hajar het bijltje er bij neer heeft gegooid.

insja Allah zullen ze wel een keer wroeging gaan voelen en spijt krijgen van hun gedrag jegens de moslim broeders en zusters.
En ook met u zij Vrede en de Barmhartigheid van Allah en Zijn Zegeningen,

Wie onrecht wordt aangedaan krijgt een kans om vergeving te tonen.

wa s-salaamoe 'alaykoem, zuster
AbuYunus

Bericht door AbuYunus »

Samsa schreef:
AbuYunus schreef: @Samsa, ben je nu niet "al-Jamil" op ontdekislam? Je bent wel hard voor TheSeeker, Sareenah, en zie ook wel wat van je spot terug in zijn posts.
istediğin şekilde değilim 8*)
Je bent hem inderdaad niet, mijn oprechte excuses.
Oem-Imran
Forum fan

Bericht door Oem-Imran »

AbuYunus schreef:
Oem-Imran schreef:Salaamoe`alajkoem wa rahmatoelillah wa barakatoehoe,

zer moeten zichzelf zeker wel nog verantwoorden,maar dan tegen over Allah.

ik heb trouwens ook gezien dat zuster Hajar het bijltje er bij neer heeft gegooid.

insja Allah zullen ze wel een keer wroeging gaan voelen en spijt krijgen van hun gedrag jegens de moslim broeders en zusters.
En ook met u zij Vrede en de Barmhartigheid van Allah en Zijn Zegeningen,

Wie onrecht wordt aangedaan krijgt een kans om vergeving te tonen.

wa s-salaamoe 'alaykoem, zuster
dan moet die ook vergeving vragen aan wie hij/zij onrecht heeft aangedaan.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

AbuYunus schreef:
Samsa schreef:
AbuYunus schreef: @Samsa, ben je nu niet "al-Jamil" op ontdekislam? Je bent wel hard voor TheSeeker, Sareenah, en zie ook wel wat van je spot terug in zijn posts.
istediğin şekilde değilim 8*)
Je bent hem inderdaad niet, mijn oprechte excuses.
No problem. Zoals ik al eerder hier schreef, ik ben helemaal niemand op OI! Ik heb nooit een andere account gehad dan Mersault en Yevgeny. De enige reden om te pretenderen dat dat wel zo was om de onkunde van de admins daar aan te tonen en te laten zien wat voor zooitje ongeregeld daar de boel verpest!

Ze gooien te pas en te onpas maar mensen eraf door een handvol postings hier van Jim en mij, en die relpubertjes zoals Abu Hamza en z'n paranoide vriendjes doen de rest wel om de sfeer te verzieken.

Koekje van eigen deeg zou ik zeggen... hadden ze hun banbeleid maar consequent moeten uitvoeren (waar ze zelf zo prat op gaan). Waarschijnlijk zijn ze er nu achter gekomen dat ze volslagen willekeurig mensen hebben beschuldigd, verdacht en geband door een paar postjes op een totaal ander forum. Echte professionaliteit heet dat!
Oem-Imran
Forum fan

Bericht door Oem-Imran »

kortom ook moslims moeten nog een hoop leren en vooral de moslims die het niet erg nauw nemen met de fundamenten van de islaam.

Abu Hamza is wel een masja Allah broeder die het goed wil doen.
Jinny

Bericht door Jinny »

Hear hear =D> =D>
Nietweten en Geweten
Ervaren pen

Bericht door Nietweten en Geweten »

Lotje schreef:
Maar hier op dit forum is het enige wat telt rationaliteit. En dus is geloof per definitie iets waar je op neer moet kijken. Tsja, zo heeft ieder groepje z'n ding, hè.
En Khilafah schreef:
Ten derde wil ik de OI leden dan wel ex leden op dit forum op het hart drukken niet verder in te gaan op de stuiptrekkingen van de afstammelingen van de apen op dit forum. Ze zijn niet geinteresseerd in je antwoorden maar kicken er gewoon op om te proberen de Islaam te verslaan met rationaliteit.
(OI-)Moslims zijn misologen, redehaters?

Samsa (ex-OI):
Ik moet u waarschuwen broeder Cluny en tevens op het hart drukken niet verder in te gaan op de stuiptrekkingen van de afstammelingen van de haplorrhineae. Ze zijn niet geinteresseerd in je antwoorden maar ze kicken er gewoon op om te proberen de rationaliteit te verslaan met oeverloos gepaternaliseer onder religieuze vlag.
Is het nou tot mislukken gedoemd om te pogen rationaliteit te verslaan met irrationaliteit? Of is dit nou juist de meest succesvolle aanpak omdat menig mens minder rationeel is dan emotioneel/irrationeel?
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
Oem-Imran
Forum fan

Bericht door Oem-Imran »

je hebt zeker een goede punt met jou laatste vragen.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Nietweten en Geweten schreef: Is het nou tot mislukken gedoemd om te pogen rationaliteit te verslaan met irrationaliteit? Of is dit nou juist de meest succesvolle aanpak omdat menig mens minder rationeel is dan emotioneel/irrationeel?
Ik ben van de bilaterale aanpak. De rede werkt voor hen die er gevoelig voor zijn, maar niet voor hen die er niet gevoelig voor zijn. Zie alle topics over de evolutietheorie :lol:
Lotje

Bericht door Lotje »

Nietweten en Geweten schreef:Lotje schreef:
Maar hier op dit forum is het enige wat telt rationaliteit. En dus is geloof per definitie iets waar je op neer moet kijken. Tsja, zo heeft ieder groepje z'n ding, hè.
(OI-)Moslims zijn misologen, redehaters?
Dank voor de briljante samenvatting :wink:
Nietweten en Geweten
Ervaren pen

Bericht door Nietweten en Geweten »

Een samenvatting geven is niet hetzelfde als een vraag stellen (zie: vraag-teken).
Dus alvast bedankt voor het komende antwoord :)
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

@Samsa.

Ik herinner me jou ook nog heel goed van ontdekislam. Als er eentje schandalig is behandeld daar, ben jij het wel. Ik ben er ook verbannen, maar ik heb er bewust op aangestuurd. Ik had zo iets van.. dan maar liever strijdend ten ondergaan.

Fijn je hier weet tegen te komen. : :)
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.
Lotje

Bericht door Lotje »

Nietweten en Geweten schreef:Een samenvatting geven is niet hetzelfde als een vraag stellen (zie: vraag-teken).
Dus alvast bedankt voor het komende antwoord :)
Ik was zo vrij om het als een retorische vraag te lezen.

Maar aangezien het dus blijkbaar niet zo bedoeld was; religie en rede bijten elkaar in mijn ogen idd wel op sommige punten. Maar als je van rood houdt, betekent het niet persé dat je blauw haat. Ik denk dat veel moslims van paars houden.

Maar inderdaad, m'n formulering was niet helemaal handig :)
Laatst gewijzigd door Lotje op 24 mei 2010 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Anoniem

Bericht door Anoniem »

IK ben daar ook verbannen. Wat een stelletje hypocrieten daarzo. Kunnen we niet een actie bedenken om hen eens lekker op de hak te nemen..
Oem-Imran
Forum fan

Bericht door Oem-Imran »

Anoniem schreef:IK ben daar ook verbannen. Wat een stelletje hypocrieten daarzo. Kunnen we niet een actie bedenken om hen eens lekker op de hak te nemen..
niet iedereen over een kam scheren aub.
Plaats reactie