God bestaat!

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Kitty
Ontoombaar

Re: God bestaat!

Bericht door Kitty »

Het is mooi dat we nu de standpunten weten van de aanhanger van de religie van de vrede. Homo's moeten dood, en geen vrijheden meer in een land onder de Islam. Want of het nu de dood van mensen betekent, de 'waarheid' moet worden aangehangen. Een regelrecht bewijs dat Islam helemaal niets met vrede te maken heeft maar volop met onderdrukking en moord en doodslag. De Islam is een gevaarlijke religie die moet bestreden worden, dat is weer overduidelijk.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
axxyanus
Moderator

Bericht door axxyanus »

Mujaheed1 schreef:de bewijzen zijn er zat,
You keep using that word. I do not think it means what you think it means.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

muja
antwoord; ja doodstraf voor homo's zou mooi zijn indien het geheel volgens de ahl-sunna is.
Mensen die zich denken op een of andere sunna te mogen baseren om andersdenkenden, en andersgeaarden te elimineren, executeren, horen hier niet thuis.

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
siger

Bericht door siger »

Mujaheed1 schreef:laatste antwoord, dan ben ik ook weg....ik ken niet zo'n land nee...
Mujaheed weet exact wanneer hij moet spreken en wanneer hij moet zwijgen. Hier kon de diskussie interessant worden. Door de juiste vragen te stellen had je vernomen dat volgen M. alle moslimlanden geregeerd zijn door vazallen van het Westen, dat er een revolutie moet komen van mujaheedeen om die landen samen te voegen in de religieuze diktatuur (die hij de beste democratie zal noemen, de wil van de meerderheid) van een imamaat of kalifaat. Onderwerpen (islaam) zal hij vredestichten noemen, de sharia wordt in zijn ogen de echte universelen mensenrechten, etc... Maar hij voelt dat hij dat niet klaar kan spelen hier.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Mujaheed1 schreef: kortom; de bewijzen zijn er zat, tekenen genoeg om je heen..alleen al in je dagelijks leven maak je zoveel dingen mee..en jullie denken nog steeds dat het allemaal toeval is?
genoeg gehad hier, atheïsten zijn werkelijk dwazen.. filosofen..
Beste mujaheed,

Kan je eens een paar van die tekenen concreet benoemen? Op deze manier blijft het natuurlijk vaagpraat.
Ik ben inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat jij waarschijnlijk over een niet zo breed referentiekader beschikt. Geschrokken door andere mogelijkheden die je hier getoond worden verval je in een soort dogmatische reflex. Je put zowel morele alsook wetenschappelijke basis uit een oud boek. Hetgeen je in het heden aanstaat claim je als domein en wat niet in het plaatje past als duivels. Deze reflex zie je ook vaak bij mensen die fundamenteel een ander geloof aanhangen. Het is per slot ook verontrustend als je ziet dat er haarscheutjes en lekken onstaan in het fundament van je bestaanszekerheid. De eerste paar lekken meende je te stoppen met propjes tekst die al klaarlagen. Vervolgens gebruikte je heel hollands een vinger voor het volgende lek. Inmiddels sta je in spagaat met je neus een volgend lek te stoppen. Hierbij stroomt het verfrissende freethinkerwater over je kin. En je gaat vast niet echt weg want het is hier veel te gezellig en leerzaam. Dus kan je mijn vraag aan het begin van deze posting eens beantwoorden?

En in het onderwerp fouten in de koran staat ook nog een vraag naar jou open. Eigenlijk staan alle vragen dieee concreet antwoord verdienen nog grotendeels open. Dus nu je opgefrist bent monter en moedig aan het beantwoorden geslagen.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Mujaheed1 schreef: antwoord; ja doodstraf voor homo's zou mooi zijn indien het geheel volgens de ahl-sunna is.
ahl sunna: laat zeker zich vertalen door: achterlijke barbarisme voorgeschreven door een analfabete kinderneukert.

Afbeelding

Met die varkensprofeet van je heb je geen vijanden meer nodig.

Maar goed, even over het doodmaken van homo's. Nu ja, onder de kafir (=beschaafde mensen) is de islam niet erg populair. Eigenlijk is alles populairder dan de islam. Inclusief bijvoorbeeld kleincellige longkanker en zelfmoord. In het huidige bekeringstempo zul je even geduld moeten hebben voor je een meerderheid hebt om je homowetje erdoor te krijgen. Met ongeveer 500-1000 bekeringen per jaar duurt het nog 8000 tot 16000 jaar voor je een meerderheid van achterlijken hebt. Mijn voorstel is dat je tot die tijd gewoon even oprot naar een land wat beter bij je past, Iran bijvoorbeeld. Daar kun je net als je pedoprofeet ook kindertjes neuken als extra bonus. Ja lieverd, wij hebben het homohuwelijk, haatbaarden het pedohuwelijk.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Destinesia

Bericht door Destinesia »

Na al dit zieke gelul van dit "verrot stuk hatend hersenschots" weet ik ineens weer waar ik op ga stemmen. Ik zweer het je. Ik had waarempel het afgelopen jaar mijn twijfels na al het gedemoniseer van Wilders de laatste jaren, en een gebrek aan een alternatief om op te stemmen. Maar schieten op knieschijven en kopvoddentax lijkt me nu alleen maar maar mild bij de uitlatingen van deze idioot. Waar deze gevaarlijke gek zijn info vandaan haalt zal het vast stinken naar nog véél meer haatzaaierij. Ze zijn echt allemaal hetzelfde. Wat ik denk: "gematigd" laaien ze toch op!!! Gematigden zijn misschien wel veel gevaarlijker. Die ex-gematigden (maar dan wáre moslims) zijn er straks ineens! Ergens in een grillige toekomst. Waarschijnlijk zijn zogenaamd gematigde moslims als het er op aankomt wel even gevaarlijk als deze gekken wanneer er maar genoeg van deze gekken zijn om de "grotere rest" van de 'zwevende moslims' mee te slepen in de "Sharia- hel" op aarde. Heeft Wilders toch gelijk? Is dit geschreeuw van dit soort idioten als Mujaheed een alarmbel? Of kan ik hier mijn hoofd om schudden, medelijden hebben en het laten voor wat het is? Is er een alternatief buiten Wilders om? Nee he? Dan heb ik mijn stem klaar. Met deze Mujaheed valt toch geen zinnig woord te discussiëren.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

:lol:

Hillarisch, hoe die gasten daar zichzelf op het hoofd staan te slaan. Bedankt voor deze lachbui marinus! :D

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

LordDragon schreef::lol:

Hillarisch, hoe die gasten daar zichzelf op het hoofd staan te slaan. Bedankt voor deze lachbui marinus! :D

MVG, LD.
Tot je dienst :D
Destinesia

Bericht door Destinesia »

Is er hier een origineel filmpje van? Wat was de aanleiding van de hysterische aanval van deze man? Mujaheed heeft bij deze 'persoonlijk' op Wilders gestemd trouwens. :) Mijn dank voor dit laatste zetje. Ik zal je naam noemen terwijl ik op de knop druk. Geen haatreligie in mijn Nederland.
Laatst gewijzigd door Destinesia op 14 jan 2010 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Samante

Bericht door Samante »

Destinesia schreef:Is er hier een origineel filmpje van? Wat was de aanleiding van de hysterische aanval van deze man?
Volgens mij ging de relischimmel op zijn hersenschors jeuken en kregen alle anderen daar ook last van.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Destinesia schreef:Wat was de aanleiding van de hysterische aanval van deze man?
Dat kan men zich afvragen.

Zoon in bed aangetroffen met Dana International hou ik het op.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Fenomeen schreef: Zoon in bed aangetroffen met Dana International hou ik het op.
Saillant detail: Dana had een voorbinddildo aan/om/in *)

*)werkelijk geen idee welk woord het juiste is, ik heb geen kaas gegeten van voorbinddildodynamica
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Destinesia schreef:Is er hier een origineel filmpje van? Wat was de aanleiding van de hysterische aanval van deze man?
Ach, waar krijgen moslims zoal hysterische aanvallen van, heh?

- tekeningetjes
- gezette TV-persoonlijkheden
- groepsverkrachtingsslachtoffers
- teddyberen
- homosensuele kunst
- hoofdoekjesbelasting
- identieke flatgebouwen
- vijfhoekige gebouwen
- kruisvaarders
- echtgenotes die geen zin hebben
- niet door de islam voorgeschreven meningen
- vrouwen zonder hoofddoek
etc etc.
Plaats reactie