De anti-koran film van Geert Wilders
Enige kleine verschilletje is dat bij de donorshow het ging om ethisch medisch handelen en dat het hier gaat om religieus-levensbeschouwelijk denken. Dat "detail" mag je m.i. niet bagateliseren om de eenvoudige reden dat dit voor veel mensen veel belangrijker is.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
wat belangrijker?
de wijze waarop je aan een donornier komt, of de wijze waarop de islam gepresenteerd wordt?
de wijze waarop je aan een donornier komt, of de wijze waarop de islam gepresenteerd wordt?
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
Martha
Voor dergelijke idioten is de koran belangrijker dan hoe een donornier wordt gedoneerd. Hoe stupide ook, maar het is wel de realiteit waar we in leven.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
zijn er überhaupt wel moslimdonors?
nee ik begreep hem wel, maar dit kon nog eens voor verwarring zorgen....
straks wekte jij het beeld op dat iemand die de show zo onetisch vond, zomaar in staat zou kunnen zijn om naar H'sum toe te gaan met een bom onder zijn jas.
nee ik begreep hem wel, maar dit kon nog eens voor verwarring zorgen....
straks wekte jij het beeld op dat iemand die de show zo onetisch vond, zomaar in staat zou kunnen zijn om naar H'sum toe te gaan met een bom onder zijn jas.
Martha
Martha
- collegavanerik
- Superposter
jou ook al?wahlers schreef:Doet me denken aan de donor show van enige tijd geleden.windsurfer schreef:Maar mijnheer wil wel een persconferentie op 28 maart
Wilders is aan een egotripperijproject bezig, hij wil geen open discussie, hij wil eerst slaan dan praten. Vervelend figuur vind ik het.
Zelfde taktiek.
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
wahlers schreef:Doet me denken aan de donor show van enige tijd geleden.
Zelfde taktiek.
Ik zou dat een stuk sterker vinden dan komen met een film waarvan we de inhoud al kunnen vermoeden.jou ook al?Het zou me niets verbazen als de film van wilders een samenvatting is van al het nieuws over de aankondiging ervan.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
- collegavanerik
- Superposter
neeFenomeen schreef:Dat zou best nog eens kunnen.collegavanerik schreef:Het zou me niets verbazen als de film van wilders een samenvatting is van al het nieuws over de aankondiging ervan.
Maar zou het a la Wilders zijn?
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
naar ik begreep willen de nederlandse zenders de film niet uitzenden...
dat vind ik nou echt weer hollands op zijn lafst.
ik hoop toch dat er een zender zal zijn die het uit wil zenden.
dan pas kan de wereld een keer spreken over de inhoud, en het belachelijke gedrag van extreme moslims in het verre oosten die onze vlag bij voorbaat al verbrand hebben!
dat vind ik nou echt weer hollands op zijn lafst.
ik hoop toch dat er een zender zal zijn die het uit wil zenden.
dan pas kan de wereld een keer spreken over de inhoud, en het belachelijke gedrag van extreme moslims in het verre oosten die onze vlag bij voorbaat al verbrand hebben!
Martha
Martha
- MOODY BLUE
- Diehard
Het wordt een compilatie van executies en aanvallen op westerse doelen, gelardeerd met koranteksten.Het zou me niets verbazen als de film van wilders een samenvatting is van al het nieuws over de aankondiging ervan.

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.
There you go man, keep as cool as you can.
zo... moeten wij angsthazende hollanders vanaf heden ook HC en andere grote stations vermijden?MOODY BLUE schreef:Het wordt een compilatie van executies en aanvallen op westerse doelen, gelardeerd met koranteksten.Het zou me niets verbazen als de film van wilders een samenvatting is van al het nieuws over de aankondiging ervan.
Martha
Martha
Dat is weer een leuke situatie:biajas schreef:naar ik begreep willen de nederlandse zenders de film niet uitzenden...
'Het land' heeft het er een half jaar over, de film komt niet op tv, drie keer raden wat het onderwerp bij Nova en P&W zal zijn die avond, en die kunnen hun beelden vervolgens van Youtube halen.
-
a.r.
ja en dat vind ik nou weer zo walgelijk...Fenomeen schreef:Dat is weer een leuke situatie:biajas schreef:naar ik begreep willen de nederlandse zenders de film niet uitzenden...
'Het land' heeft het er een half jaar over, de film komt niet op tv, drie keer raden wat het onderwerp bij Nova en P&W zal zijn die avond, en die kunnen hun beelden vervolgens van Youtube halen.
té politiek correct, maar toch een deel aan de grote menigte openbaren, en ondertussen zeer oplettend naar hun houding om niet het onderwerp van extremisten te worden.
laflaflaf
Martha
Martha