Hoe rottiger voor de Grand Old Party hoe beter wat mij betreft.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑09 apr 2026 16:31Er komen verkiezingen aan zijn partij staat er niet geweldig voor.Gerard R. schreef: ↑09 apr 2026 16:17Precies: teveel macht en kracht en kiest tegen onder meer de eigen wereld.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑09 apr 2026 13:44
Men zal toch iets moeten, maar zolang ze de VS min of meer hebben gegijzeld zal er niet veel van terecht komen.
En: de Straat van Hormuz gijzelt de hele wereld.
Hij doet niet anders dan het ene zeggen en wat anders doen. Volgens mij een bepaald soort dementie. Dat is menselijk,Ik las elders dat Trump al heel lang terug vredesvoorstellen heeft gedaan, terwijl hij oorlogstaal uitsloeg.
maar als een zo geziene 'wereldleider' zoiets vertoont...![]()
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/t ... al-smeekte
Ik snap je.Wel vind ik Joop niet zo betrouwbaar daar het behoort tot de PvdA-VARA clan.
Hij zit nooit echt klem, want dan gaat hij gewoon rare bokkesprongen maken.De gedacht dat ze Trump klem zouden hebben is op zich een Topic waard.
Net zoals met zijn tarievenkoorts. Zo begroet hij ook mensen. Dan staat hij wat te zwengelen aan de handdrukgevende arm, vooruit, achteruit, vooruit enz.. Daar moet je wel bedacht op zijn. Maar normaal is anders allemaal. En rare dingen zeggen als ¨beschavingen uitwissen" enzo. En "ik wil Groenland hebben". Ja, dat heb ik ook wel eens.
Maar je zal er maar mee te maken hebben, bv. nu met dat Iran olv. Israël. De hele wereld op z'n r**t.![]()
Die rare maar wel spannende films over gevaar voor de mensheid zijn er niets bij.![]()
Dan kan de Joodse Lobby net de schaal doen doorslaan.
Dat zou niet goed vallen bij zijn partijgenoten.
Zelfs Marjorie Taylor Greene (extreem rechts en een GOP ex-compaan van Trump) is woedend op dit gedoe van die vent én van de partij. Nou... dat is niet niks.