dikkemick schreef: ↑07 sep 2021 19:29
Het gaat me inmiddels niet meer over het wel of niet laten vaccineren. Dat is en blijft je eigen keuze. Maar de gevolgen!
A: Zoals hierboven. Je laat je niet vaccineren, wordt ziek en bezet een IC bed. Zo kwalijk is dit virus gewoon. Je verwacht dan wel alle hulp die er is.
B: Je gaat met je ongevaccineerde lijf (zonder controles) naar de disco en hoest er alle omstanders aan.
C: Je werkt zelf met zwakkere mensen en geeft ze dat laatste zetje (waar ze dus niet om gevraagd hebben)
Mijn vraag blijft: Waarom is er zoveel weerstand om dit hele kleine beetje privacy prijs te geven? Waarom lopen mensen in A'dam te protesteren met borden met "
Dictatuur"?
Wat is er in vredesnaam mis met een app die aangeeft of je wel/niet gevaccineerd bent en\of corona hebt gehad? Het is in ieders belang en je geeft maar een klein beetje van die verdomde privacy uit handen. Als je zo tegen vaccineren bent, neem dan ook de consequenties voor lief. Nu is het imo bijna crimineel als je ongevaccineerd aan de gang kunt blijven gaan.
Juist.
Het ís crimineel. Lokaal en mondiaal. Naar alle mensen.
Niet vaccineren betekent mogelijk besmetten van anderen (én jezelf uiteraard), zodanig dat men dodelijk
ziek zou kunnen worden. Dank u... Dat kan van allerlei versies van Corona,
ook nieuwe dus Er zijn er
meer dan je zou denken, min of meer gevaarlijk.
https://www.welingelichtekringen.nl/gez ... aarde.html
Als je besmet bent (maar niet alleen op dat moment) kan zo'n virus verder muteren. We denken b.v. aan Delta,
en er komen er nog wel een paar, maar het kán veeeel erger dan wat we nu wereldwijd zien en wat niet weggaat.
Zolang Corona zich tegoed doet wordt er gemuteerd. Laten we dat tegengaan zolang dat lukt.. jawel.. met vaccins
en voor mijn part apps.
Inderdaad belast je de helden van de zorg wel heel rampzalig zwaar en veroorzaak je dat de kwantiteit en kwaliteit
van de zorg zwaar onder druk staan. Operaties niet uit kunnen voeren, behandelingen vergeet het maar enz..
En dit alles onder deze omstandigheden vanwege heel wazige argumenten. Lijkt wel zoiets als met die
mondkappen. Waarom moet een regering dit soort logische zaken, zolang nodig, vrijwel gaan bevelen...??