Voor mij is het geen drogreden, want de discussie begon over de qr-code.........doctorwho schreef: 02 okt 2021 13:00Dit is alvast een drogreden uitzet boekjeMcmadtasty schreef: 02 okt 2021 10:49 Wanneer er door "de overheid" over andere dingen gelogen wordt, hoe betrouwbaar is dan de informatie die over corona verspreidt wordt en over diens agenda? Oplichters geven ook te kennen dat ze betrouwbaar zijn......![]()
Ik denk dat je mijn wantrouwen en afkeer door elkaar heen haalt.appelfflap schreef: 02 okt 2021 12:21dan heb je geen idee hoe wetenschap werktMcmadtasty schreef: 02 okt 2021 11:10 Ik heb een afkeer ertegen dat wetenschap als het heilig huisje gepresenteerd wordt en als een absolute waarheid, zoals dat ook met religies het geval is.
een tip
ga naar september 2020 en zoek eens op hoeveel vaccins er toen in de pipeline zaten. kijk dan eens hoeveel er zijn goedgekeurd.
een heel kleine moeite voor een kritische geest
Mijn wantrouwen is dat het misschien duidelijk is wat vaccinatie doet, maar wat niet geweten wordt is of het slim is er gebruik van te maken.
En daar wordt wetenschap het heilig huisje waarin de keuze gepresenteerd wordt als het enige juiste, wat als een absolute waarheid schijnt te gelden.