Nausea schreef:Rereformed schreef:Nausea schreef:Oh ja? Ik oordeel over hem nadat hij over mij een oordeel velde. Hoe vind jij dat Jim zich zou moeten gedragen in zijn functie als moderator?
Alweer hypocriet, want je gaf ons juist een preek van Paulus:
"Waarom lijdt u niet liever onrecht? Waarom laat u zich niet liever benadelen? In plaats daarvan begaat u zelf onrecht en benadeelt u anderen. Weet u niet dat wie onrecht doet geen deel zal hebben aan het koninkrijk van God? 1Kor 6:1-9"
De bijbel geeft je dus advies dat je preekt aan anderen maar zelf niet opvolgt.
Nogmaals, ik mag heus wel kritiek leveren als iemand mij onheus bejegend.
O, ongelovige mensen mogen dat zeker. Maar ik wees je enkel op het feit dat je tegen ons preken houdt over wat de bijbel zegt, en je nota bene juist die woorden van Paulus die je aan ons voorlegt zelf aan je laars lapt. Indien het niet hypocriet is dan toch in ieder geval een hoogst vreemde zaak.
Mischien moet je eens nadenken over waarom ik het niet een 1 rechtertje overlaat en dus geen melding of officiele klacht heb ingediend.
Ik heb het overdacht. Is het antwoord misschien dat je niet weet aan wie je je klacht moet indienen?
En nu is het afgelopen met deze discussie. Jullie zijn veel te gevoelig voor kritiek, zoveel is duidelijk. Geen vrijheid van meningsuiting, gewoon domweg een paar regeltjes volgen. Dat ben ik op meerdere Nederlandstalige forums tegengekomen en op geen enkel Zweedstalig forum. En Nederlanders maar zeggen dat Nederland zo'n liberaal en tolerant land is.
Een beetje overdreven Nausea. Is het niet juist andersom? Als je een beetje geprikt wordt geef je dubbel terug. De opmerking van Jim was dat jij
een nogal vernauwde blik had. Hoe je daar aanstoot aan kan nemen is mij een raadsel, want jij hebt in je leven tenslotte enkel je blik op Jezus gericht. Opkijken naar Jezus, richt je blik op Hem! Alleen Hij kan jou redden! Ja toch?
Indien je wat afgegleden bent van deze juiste instelling doe je er wellicht goed aan deze christelijke overdenking - die ik omdat ik een goed hart heb even voor je heb opgezocht - nog eens goed door te lezen
http://www.inchristus.nl/artikelen/de-s ... focus.html" onclick="window.open(this.href);return false; : .. een juiste focus in het leven te hebben, een focus enkel en alleen op Christus. ... We dienen onze focus maar op één punt te hebben en dat is Jezus Christus. Op het moment dat ik mijn blik richt op de tegenliggers merk ik dat ik al ... We dienen onze focus maar op één punt te hebben en dat is Jezus ...
En neem de laatste regels goed in acht: Wilt u als christen nu eindelijk de overwinning op uw zonden?
Ga dan vandaag nog voor uzelf eerlijk na waar u uw focus op heeft gericht!
Doe het nou maar voor je gaat slapen. Want anders zou God je wel eens kunnen straffen voor de fouten die je vandaag maakte.