Je hebt gelijk over die coriolis kracht chinaman.
http://vortexengine.ca/VSC/AVE_WEB.pdf
Hier is de techische uitleg.
Tekort aan zoet water? Welnee!
Moderator: Moderators
Re: Tekort aan zoet water? Welnee!
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
- Chinaman
- Diehard
Ach, ik vind zulke ideeen die gaan over een sustainable future altijd harstikke interresant, bedankt Voor de vele links, die gaat ik nu bekijken.
In ieder geval lijkt me zoet water electriciteit en voedselvoorziening in de sahara wel mogenlijk, en verbetering van het grondwatergehalte in spanje etc...
nu Alleen nog maar de wil van de mensen om die technieken aan te passen en om olie niet meer te verbranden, zonde, want die kunststoffen uit de olie en andere toepassingen zijn best wel handig...
In ieder geval lijkt me zoet water electriciteit en voedselvoorziening in de sahara wel mogenlijk, en verbetering van het grondwatergehalte in spanje etc...
nu Alleen nog maar de wil van de mensen om die technieken aan te passen en om olie niet meer te verbranden, zonde, want die kunststoffen uit de olie en andere toepassingen zijn best wel handig...
Karl Jaspers; those who committed war crimes were morally guilty, and those who tolerated them without resistance were politically guilty, leading to collective guilt for all.
Tegenwoordig gebruiken ze steenwolpluggen.Samsa schreef:Waar groeien ze dat spul eigenlijk op? Woestijnzand...? Of importeren ze een toplaag...
En als ze zeewater naar de woestijn brengen in bovengrondse zwarte en platte buizen is het al flink op temperatuur bij aankomst en zal goedkoper te verdampen zijn.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Bedankt voor de link. Was reuze interessant om te bekijken op een zondagmorgen.Bonjour schreef:Toevallig was dit afgelopen week in tegenlicht:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1335130
Born OK the first time
Tsja, zodra het maar noodzaak wordt.Chinaman schreef:Toch lijkt het mij niet prettig om naast een 15 km hoge tornado te zitten. Windmolens, daar kan ik nog wel mee leven, maar 15 km hoge "schoorstenen" .... Kweenie.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford