2 kamerzetels voor de Turkenpartij.

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

vegan-revolution
Superposter

Re: 2 kamerzetels voor de Turkenpartij.

Bericht door vegan-revolution »

Peter van Velzen schreef:Zijn dit nu wat men "Young Turks" noemt?
The Young Turks lijkt eerder juist ANTI-fundamentalistisch met Cenk Uygur, die de islam vaarwel heeft gezegd en atheïst is geworden.

Nee, ik zou deze twee heren van "Denk" beslist niet met The Young Turks willen associëren. Het staat eerder diametraal tegenover elkaar.
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Beagle1831
Ervaren pen

Bericht door Beagle1831 »

Ach gossie, als je iets zegt op FB of twitter wat zij niet zo leuk vinden mag je geen ambtenaartje meer spelen, zouden die 'enge turken' dit forum ook lezen ?

"DENK is klaar met integratie, het gaat om wederzijdse acceptatie."

Wat ik zeg, hele enge turken ... moet ik me daar bij voorstellen, ik accepteer dat ik doe wat jij wilt en jij accepteert dat ik doe wat jij wilt ?
Want daar komt het in de praktijk n.l. op neer.

Ook weer een groepje dat in het hoekje zit van de 'trotse moslim' .
Paniekvoetbal omdat ze net als aboutaleb de bui al zien hangen.
Kan je het mooi verrechtsing noemen, klinkt altijd leuk, oehh rechts .. brr maar feit is dat ze lid zijn van een club die zichzelf zo ver in het verdomhoekje werkt dat straks in het openbaar melden dat je ook 'actief lid' bent niet zo heel verstandig is.
Dus mooie patstelling zo, hun willen niet integreren en wij willen ze niet in 'onze' samenleving zoals 'ze' nu zijn.
Kan nog leuk worden komende tijd.
"Mag ik dat vinden?....ja dat mag ik vinden"
M Smeets
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Het laatste nieuws.
Sylvana Simons sluit zich aan bij partij DENK
Wat moet ik daar nu van zeggen?
Te gek voor woorden of zoiets.
Ik adviseer om vooral te kijken naar hun optreden in DWDD van vandaag, 18 mei. Het was zelfs te erg voor van Nieuwkerk.

Zie ook Facebook van DENK met het eerste optreden van Sylvana Simons.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Was een vreemd verhaal. Het is heel normaal, dat je opgepakt wordt in ander land voor iets wat je in je thuisland doet, zelfs als het in je thuisland is toegestaan.

Tegenwoordig mogen allochtonen alles zeggen, maar als een westerling wat zegt mag dat niet, want racisme, discriminatie.

Voortaan toch maar goed de wetten van je vakantieland checken.
Hoewel, misschien kan Erdogan opgepakt worden als hij in Nederland komt wegens het overtreden van Nederlandse wetten in Turkye. Of kunnen we om uitlevering vragen?
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

De link naar DWDD.
http://www.npo.nl/de-wereld-draait-door ... _101377019" onclick="window.open(this.href);return false;
Het DENK-gedoe begint na een kleine 5 minuten en duurt 19 minuten.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Cluny schreef:Het DENK-gedoe begint na een kleine 5 minuten en duurt 19 minuten.
Tsja, het is inderdaad gedoe, en ik heb zo het idee dat Silvana Simons niet in de gaten heeft dat ze gebruikt wordt door deze mannenpartij. Vreemd trouwens dat in het Zwarte Piet gedoe dat aangeroerd werd een heel duidelijke stelling wordt ingenomen en dat op het punt Armeense genocide er een duidelijk "geen mening" volgt. Volgens mij is de politiek iets meer dan Zwarte Piet en discriminatie, zoals bijvoorbeeld persvrijheid, waar Silvana dan weer wel afstand van neemt met een argumentatie waarbij de argumentatie niet gebaseerd is op het dossier.
Waarom de vraag van Giel Beelen niet begrepen wordt door de Turkse meneer is me onduidelijk. "We willen samen en gaan daarom in een apart hokje zitten". Ook wel aardig was het stukje over de door de gewenste situatie van minder verruwing in het politieke debat, maar het wel heel normaal vinden de PVV met een kankergezwel te vergelijken. De hypocrisie ten top.
Ik ben benieuwd wanneer Silvana in gaat zien dat de samenleving er minder zwart-wit uitziet dan zoals de heren van Denk het nu presenteren en dat ze gebruikt wordt als publiekstrekker.

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Nico Dijkshoorn verwoord het heel mooi vind ik:

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/357462" onclick="window.open(this.href);return false;

Chapeau!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Zoveel samengebundelde kwaadaardige domheid heb ik nog niet in DWDD meegemaakt. En voor de tweede keer in nog geen week tijd ben ik toevallig live getuige van een sensationeel TV-moment. Een prachtige voor iedere normale kijker onmiskenbare afgang van de islamitische Turkenpartij, die met de introductie van een niet-Turkse en niet-islamitische antizwartepietenmevrouw een poging doen om te laten zien dat ze met deze kandidaat geen islamitische Turkenpartij zijn.
Arme mevrouw die met haar eigen agenda, waarin alleen zwartepietgedoe staat, zich volkomen belachelijk maakt door zich voor het turkenkarretje te laten spannen met het verdedigen van de Ankarapolitiek van in Nederland verblijvende Erdoganturken.
Theodor Holman heeft de uitzending ook gezien.
Feitelijk vond ik alles wat Sylvana over Ebru zei hard en kwaadaardig, geformuleerd in een onduidelijke brabbeltaal, alsof ze ingewikkelde drielettergrepige kreten in een willekeurige volgorde opdreunde.
Het Parool: Ik wil het niet over Sylvana Simons hebben
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Nizam Cabbar: De beweging DENK en de hypocrisie van de Nederlandse politiek
Een kritische NL-Turk schrijft over Denk.
Een lang opiniestuk ( een uitgesproken individuele mening ), het grootste deel van de inhoud, daar ben ik het wel mee eens. Vanaf hier gaat het m.i. fout.
Degenen die DENK verwerpelijk vinden, zouden de regeringen en de samenstellende politieke partijen die de genoemde bewegingen hebben gesubsidieerd ook moeten veroordelen om hun inconsequentheid, hypocrisie en opportunisme.
Ik moet niets.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Een schandaaltje met een zakenturk in het NRC.
In de politiek kan kleine corruptie snel uitgroeien tot hele grote schandalen. Daar hoop ik dan maar op.
Plaats reactie