Cluny schreef:Het DENK-gedoe begint na een kleine 5 minuten en duurt 19 minuten.
Tsja, het is inderdaad gedoe, en ik heb zo het idee dat Silvana Simons niet in de gaten heeft dat ze gebruikt wordt door deze mannenpartij. Vreemd trouwens dat in het Zwarte Piet gedoe dat aangeroerd werd een heel duidelijke stelling wordt ingenomen en dat op het punt Armeense genocide er een duidelijk "geen mening" volgt. Volgens mij is de politiek iets meer dan Zwarte Piet en discriminatie, zoals bijvoorbeeld persvrijheid, waar Silvana dan weer wel afstand van neemt met een argumentatie waarbij de argumentatie niet gebaseerd is op het dossier.
Waarom de vraag van Giel Beelen niet begrepen wordt door de Turkse meneer is me onduidelijk. "We willen samen en gaan daarom in een apart hokje zitten". Ook wel aardig was het stukje over de door de gewenste situatie van minder verruwing in het politieke debat, maar het wel heel normaal vinden de PVV met een kankergezwel te vergelijken. De hypocrisie ten top.
Ik ben benieuwd wanneer Silvana in gaat zien dat de samenleving er minder zwart-wit uitziet dan zoals de heren van Denk het nu presenteren en dat ze gebruikt wordt als publiekstrekker.
Groet
kiks