Filmpjes met een boodschap
Moderator: Moderators
Re: Filmpjes met een boodschap
Ondertussen een gouwe ouwe.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
- vegan-revolution
- Superposter
Een interview met Udo Ulfkotte waarin het sterk tanende vertrouwen in de "gevestigde" media wordt besproken :
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford

Henry Ford
Henry Ford
Regressief Links
Maar dat is racisme!
Het regressief linkse geleuter van Ben Affleck.

Het regressief linkse geleuter van Ben Affleck.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Vertel me alsjeblieft dat hier geen idioten zitten die zo vlak om een manoeuvrerende truck heen blijven lopen/fietsen?
Ik word altijd behoorlijk chagrijnig als ik dit soort dingen zie.
Ben er in mijn woonplaats ook al eens tussen gesprongen.
Iedereen lachend en babbelend om de truck heen lopen, en die chauffeur maar peentjes zweten.
"En nou omlopen. Jullie boodschappen komen niet vanzelf in de winkel!"
Ik word altijd behoorlijk chagrijnig als ik dit soort dingen zie.
Ben er in mijn woonplaats ook al eens tussen gesprongen.
Iedereen lachend en babbelend om de truck heen lopen, en die chauffeur maar peentjes zweten.
"En nou omlopen. Jullie boodschappen komen niet vanzelf in de winkel!"
Henry Ford
Henry Ford
Misschien past dit beter bij de docu's, maar ik vind dit absoluut een boodschap.
Vrije wil.
Vrije wil.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Het is best een serieus onderwerp. Maar ik moest zelf hard lachen.
Ik ben benieuwd of er ook een filmpje is waarin deze brutale onbekende mevrouw die zo graag Geenstijl/Powned wil spelen te zien is wanneer haar verteld wordt dat het Chroom-6 is en niet Chloor-6.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- vegan-revolution
- Superposter
Onderstaande toespraak van Sam Harris inzake de immorele houding van religieuzen lijkt mij voor zich te spreken :
- vegan-revolution
- Superposter
Wat zijn "no-go zones" en wat wordt daaronder verstaan? Er wordt in onderstaande video gesproken over 55 "no-go zones" in Zweden alleen al.
Ingrid Carlqvist interview with RT on 'no go' zones
Hieraan gerelateerd : Sweden: Police admit losing control of 55 no-go zones
Ingrid Carlqvist interview with RT on 'no go' zones
Hieraan gerelateerd : Sweden: Police admit losing control of 55 no-go zones
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Re: Filmpje met een boodschap
https://youtu.be/3YXINEYdnkY" onclick="window.open(this.href);return false;
Christelijk meisje is bezig te ontdekken dat er meer dan alleen christendom.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Re: Filmpje met een boodschap
Vond de quote van Ghandi in het filmpje wel mooi!Dat beloof ik schreef:https://youtu.be/3YXINEYdnkY
En het filmpje dat er direct op volgde: 10 lastige vragen aan christenen: https://www.youtube.com/watch?v=tu3NomBg5EA" onclick="window.open(this.href);return false;
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Waarom moslims soms ontsporen en hun toevlucht zoeken tot geweld/extremisme.
http://topdocumentaryfilms.com/jihad-story-others/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://topdocumentaryfilms.com/jihad-story-others/" onclick="window.open(this.href);return false;
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Henry Ford
Henry Ford