Woon jij tussen criminelen Vit?Vit schreef:Klopt en daar helpt geen enkel argument tegen, omdat ik het dus dagelijks om me heen zie van types die zich door het moslim zijn superieur voelen, en ik niet enkel de gesubsidieerde media volg.pallieter schreef:Ik ben er vrij van overtuigd dat jij de Islam als een gevaar ziet voor Europa.
Zou best wel kunnen dat de emotie van het moment, dan de realiteit over het geheel doet vervagen.Vit schreef:Ik stel me zo voor, dat als jij er eenmaal mee te maken hebt gehad zoals bijvoorbeeld jouw vrouw/vriendin of dochter in een gangbang verkracht is, hen ook niet echt als de ideale cultuurverrijking ziet, de kans dat het moslims betreft is vrij groot toch?
Heb jij dat aan den lijve ondervonden?
Geen van beiden.Nog een vraagje trouwens, stel dat je s'avonds laat bij de flappentap gaat pinnen en er komt zo'n figuur die jou een kanker ouwe vind en wil dat je hem geld geeft, ga jij er dan mee in discussie of geef je hem meteen een knal voor zijn harses?
Ik zal dan, als ik levensgevaar vermoed, direct mijn geld afgeven.
Je doet hier echter een hypothese, die voor mij niet reëel is.
Ik zal er altijd voor zorgen dat ik bij klaarlichte dag en op een plaats vol mensen mijn pas in een flappentapper steek.
Ik heb vertrouwen in de mensheid, maar ook vertrouwen in mijn eigen wantrouwen in het bestaan van incidentele criminelen.
Ik denk dat je wel iemand een koekje van eigen deeg terug mag geven.Dit i.v.m dat jij zegt geweld/bedreiging niet met geweld te moeten aanpakken.
Maar daarom beoordeel ik nog niet iedereen vanwege datzelfde koekje.

Het meeste wat rondgaat aan verhalen zijn incidenten en onderbuikgevoelens.Ps, 60% van de statistieken wordt ter plekke verzonnen.
Dat is tenminste bij mij zo, omdat het ook meestal via derden bij binnenkomt.
Statistieken, die aangelegd worden zijn er om te proberen te objectiveren.
Jammer dat ook de statistieken ingevuld worden door mensen met gevoelens, en vragen vaak suggestief zijn, waardoor de objectiviteit niet altijd beter is als de praatjes van de straat.
Het meeste van wat je schrijft kan ik begrijpen, waarom je denkt zoals je denkt.
Maar bij het meeste van wat ik hier lees herken ik meteen de achterbuurt cultuur, die er in elke stad heerst in deze tijd, zo ook in buurten die ik dan weer ken, met (be)dreigende situaties, waar amper een moslim te zien is.
Sterker nog:
Het niet de Moslims zijn, die de sfeer in de buurt bepalen.