Aangezien het museum en de verf verklaarbaar zijn maar de afplakrolletjes niet.....doctorwho schreef: ↑24 feb 2018 10:06 Was vannacht met mijn vriendin in een museum. Aldaar moesten we een trap en een portaal gaan schilderen (niet op doek). Er stond een emmer verf klaar. Op zich al merkwaardig dat we dit heel gewoon vonden. Maar ik vond dat er onvoldoende materiaal was en ging bij de museumdirecteur vragen om afplak-tape. Kwam ze met een kwart rolletje aan. Tsja zei ik nu moet ik eerst de stad in om tape te gaan kopen want het begint met goed afplakken. Hoe het verder afliep weet ik niet meer. Wel waar het vandaan komt, want heb vanwege de komende vorst de watergedragen verf vanuit de schuur in huis gezet en mijn vriendin gaat vandaag naar een museum.
Misschien omdat je de museumdirectrice een directeur noemde dat ze dacht.. zoek het lekker uit met je rolletjes.
Of het is een voorspellende droom en je moet nu als de sodemieter meer rolletjes kopen om af te plakken. Bijvoorbeeld omdat je binnenkort lekkage krijgt.
Of je ramen zijn niet goed genoeg geïsoleerd.
Of .. ehhhh... god.. wat kun je allemaal wel niet met afplak tape