Beperkingen van dit forum #Safari
Moderator: Moderators
Re: Beperkingen van dit forum #Safari
Mag. we zitten op 3.2.1.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
-
Giovedico delle Fate
- Ervaren pen
OK, thanx. Ik ga een melding maken.
test 12.51 klaargezet gepost om 13.24
geen problemen hier ruim een halfuur weggeweest. Mijn mac gaat heel snel in slaap en moet daarna met wachtwoord wakker gemaakt maar kon dus hierna nog gewoon verder. Het handigst is toch om lange epistels in niet in web-based omgeving te maken. Dus of gelijk versturen of offline opslaan ,alvorens het gras te maaien, boodschappen te doen of een wereldschokkende uitvinding in de timmerschuur te doen.
geen problemen hier ruim een halfuur weggeweest. Mijn mac gaat heel snel in slaap en moet daarna met wachtwoord wakker gemaakt maar kon dus hierna nog gewoon verder. Het handigst is toch om lange epistels in niet in web-based omgeving te maken. Dus of gelijk versturen of offline opslaan ,alvorens het gras te maaien, boodschappen te doen of een wereldschokkende uitvinding in de timmerschuur te doen.
Laatst gewijzigd door doctorwho op 06 mar 2018 13:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Wat je misschien eens kan proberen is de optie "onthouden" aanvinken wanneer je je de volgende maal aanmeld.Giovedico delle Fate schreef: ↑06 mar 2018 10:51 OK, ik heb een test gedaan, voor wat het waard is.
...
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
-
Giovedico delle Fate
- Ervaren pen
Dank voor de tip, maar die had ik natuurlijk al geprobeerd.axxyanus schreef: ↑06 mar 2018 13:29Wat je misschien eens kan proberen is de optie "onthouden" aanvinken wanneer je je de volgende maal aanmeld.Giovedico delle Fate schreef: ↑06 mar 2018 10:51 OK, ik heb een test gedaan, voor wat het waard is.
...
Ik heb een vraag neergelegd bij de support van de software. Ik wacht op antwoord.
Ik doe altijd een copy als ik klaar ben met typen. Ik vind mijn eigen verzinsels veel te belangrijk! 
Geen problemen hier, vermoedelijk ligt het aan wat Bonjour schrijft : 'onthouden’ aan vinken.
Ik vink dat nooit aan en het forum gooit me er ook dan ook uit als ik een tijdje inactief ben geweest.
Van andere fora weet ik dat je tekst dan ook pleite is. Oplossingen zijn nooit ver weg. Geen lange reactie schrijven, je kan er altijd nog meer bij schrijven.
Ik vink dat nooit aan en het forum gooit me er ook dan ook uit als ik een tijdje inactief ben geweest.
Van andere fora weet ik dat je tekst dan ook pleite is. Oplossingen zijn nooit ver weg. Geen lange reactie schrijven, je kan er altijd nog meer bij schrijven.
Zien dat er niks te bereiken valt is zien.
Firefox met Form History Control addon:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... y-control/
test
20:13
If a man also lie with
mankind, as he lieth with a woman, both of them have committed an
abomination: they shall surely be put to death; their blood shall be
upon them.
na uitloggen, weer inloggen en tekst terugzetten
einde test
test
If a man also lie with
upon them.
einde test
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
- Peter van Velzen
- Site Admin
Even een vraagje:
Heb je tijdens het inloggen het hokje aangevinkt om ingelogd te blijven?
Mij overkomt dit probleem namelijk nooit, maar ik vink dan ook altijd dat hokje aan. (Nou ja "altijd", ik hoef als gevolg daarvan vrijwel nooit in te loggen)
Heb je tijdens het inloggen het hokje aangevinkt om ingelogd te blijven?
Mij overkomt dit probleem namelijk nooit, maar ik vink dan ook altijd dat hokje aan. (Nou ja "altijd", ik hoef als gevolg daarvan vrijwel nooit in te loggen)
Ik wens u alle goeds
-
Giovedico delle Fate
- Ervaren pen
OK, ik begrijp hieruit dat het een veel voorkomend probleem is, want waarom zou iemand er anders een add-on voor schrijven...?Fenomeen schreef: ↑07 mar 2018 00:21 Firefox met Form History Control addon:
test
If a man also lie with
upon them.
einde test
Ik ben echter nogal eigenwijs en neem nooit zomaar genoegen met 'voldongen feiten'.
En ik vind de oplossing om nu Firefox plus add-on te gaan gebruiken, maar zo-zo.
Mijn vrijdenkende verstand zegt me dat er een oplossing te vinden moet zijn in de code van de software.
Dat zal ik verder met de fabrikant van de software uitzoeken. Mocht het ooit iets opleveren, dan meld ik me.
Groet, Giovedico
-
Giovedico delle Fate
- Ervaren pen
Aan allen die dit hebben gevolgd:
Ik heb mijn uiterste best gedaan om de leverancier van de forumsoftware uit te leggen wat de 'problemen' zijn.
De leverancier snapt mij echter niet, of wil mij niet snappen. Ik krijg het in elk geval niet uitgelegd.
Grosso modo betekent dit dat er vooralsnog niets gaat veranderen.
Wat ik en velen met mij je kunnen adviseren:
Vink élke keer dat je inlogt het vakje "onthouden" aan. Dat lost een groot deel van het probleem op. Maar je moet dat dan wel élke keer als je inlogt aanvinken!
Ik denk dat ik mijn tijd er niet meer aan verspil. Mochten er toch nog ontwikkelingen zijn, dan meld ik dat op deze plaats.
Happy Freethinking!
Giovedico.
Ik heb mijn uiterste best gedaan om de leverancier van de forumsoftware uit te leggen wat de 'problemen' zijn.
De leverancier snapt mij echter niet, of wil mij niet snappen. Ik krijg het in elk geval niet uitgelegd.
Vink élke keer dat je inlogt het vakje "onthouden" aan. Dat lost een groot deel van het probleem op. Maar je moet dat dan wel élke keer als je inlogt aanvinken!
Ik denk dat ik mijn tijd er niet meer aan verspil. Mochten er toch nog ontwikkelingen zijn, dan meld ik dat op deze plaats.
Happy Freethinking!
Giovedico.
Je moet dit los zien van je probleem.Giovedico delle Fate schreef: ↑07 mar 2018 09:08
OK, ik begrijp hieruit dat het een veel voorkomend probleem is, want waarom zou iemand er anders een add-on voor schrijven...?
Deze addons raad ik al jaren aan, niet vanwege bugs in code oid maar gewoon wegens menselijke stommiteit, verkeerd knopje gedrukt bv.
Zo hoef je niet steeds je reactie op te slaan maar wordt het voor je gedaan en kan je je tekst altijd terugzetten mocht er iets verkeerd gaan.
Ben benieuwd of we nog wat horen.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Ruim je je geschiedenis op?Giovedico delle Fate schreef: ↑07 mar 2018 15:10 Aan allen die dit hebben gevolgd:
Happy Freethinking!
Giovedico.
Kan het geschiedenis of cookies opruimen automatisch gebeuren?
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
-
Giovedico delle Fate
- Ervaren pen
In dit topic: viewtopic.php?p=545671#p545671
kan ik onmiddellijk na plaatsing mijn bericht niet meer verwijderen (geen kruisje). Ik kan alleen wijzigen, quoten en melden.
kan ik onmiddellijk na plaatsing mijn bericht niet meer verwijderen (geen kruisje). Ik kan alleen wijzigen, quoten en melden.