Heel leuk ja. Vooral omdat ik sinds 1978 niet meer in Nederland gewoond heb, maar me Chriet Titulaer nog wel kan herinneren uit mijn tienertijd. Hij was er altijd op TV om iets over maanreizen ed. te zeggen.Ivar schreef: ↑01 mei 2021 16:05Deze is ook erg leuk: Chriet Titulaer in 1982 (als een ondernemer direct met deze voorspellingen aan de slag was gegaan, dan zou hij/zij nu steenrijk zijn).Rereformed schreef: ↑27 apr 2021 19:01 Maar kwam laatst op YouTube een oude video tegen uit 1964 waar Arthur C Clarke de toekomst van vijftig jaar later voorspelt.
Ik ook. En ik hoop het voor mijn dood nog mee te kunnen maken.Wat de Mars-missie betreft: ik ben een voorstander.
Opinies of discussies erover, zoals deze topictitel, zijn echter volslagen overbodig. Dat de mensheid erheen wil en erheen gaat op het moment dat de techniek zelfs maar de kleinste mogelijkheid ertoe geeft is eenvoudig een vanzelfsprekendheid. Indien er vanwege technische moeilijkheden vooreerst sprake zou zijn van een enkele reis en men zoekt naar vrijwilligers, dan twijfel ik er niet aan of duizenden, waaronder ikzelf, zouden zich aanmelden.