Er zijn absoluut problemen in dit land, maar bedenk ook dat niet iedereen de grenzen dicht wil voor alles dat het Wilhelmus niet kan meebrullen.
Extreem-rechts
Moderator: Moderators
Re: Extreem-rechts
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: Extreem-rechts
Daat zou extreem rechts niet nodig voor moeten xijn, Dit soort haat uitingen dienen ook door links fel te worden bestreden, zelfs als tot de ergste racisten gericht zou zijn.vegan-revolution schreef: ↑03 nov 2021 04:24
Is het fout dat extreem-rechts aandacht vraagt voor een veranderd sociaal klimaat in Nederland (en andere Europese landen) dat bijvoorbeeld iets als dit tot gevolg heeft :
Dochtertjes Maxime Meiland dood gewenst na uitspraken over islam
Daaruit :
Die uitspraken komen Maxime duur te staan. Ze deelt nu privéberichtjes die ze op Instagram toegestuurd heeft gekregen van ene 'dilantuanaa'. "Kanker racist dat je bent ik hoop dat je kanker kind dood gaat lelijke kanker hoer. Ik hoop dat je kanker krijgt inclusief je kind. Als je dood bent kom ik nog ff een keer op je graf pissen."De bedreiger van Maxime wenst haar 4-jarige dochter Claire en pasgeboren baby Vivé dood. "Ik wens je kind de dood toe en ik hoop dat ze ongeneselijk ziek wordt lelijke kanker baby ook. Schaam je diep."
Ik wens u alle goeds