Ik zelf zou waarschijnlijk zo van haat vervuld zijn dat ik om mijn geliefde naasten te redden zo nodig het flatgebouw waarin die buurman woont plat te gooien. Of ik op dat moment, net als de Israëliërs momenteel, nog voldoende menselijkheid actueel zou hebben om eerst te waarschuwen zodat die andere bewoners zich naar het zuiden zouden kunnen verplaatsen?axxyanus schreef: ↑14 okt 2023 10:40En daarom is het gewettigd om het flatgebouw waarin die buurman woont, plat te gooien terwijl ook de andere bewoners er nog wonen?lost and not found yet! schreef: ↑13 okt 2023 23:28 @ Dikkemick!
Ik ga het je nog 1 keer proberen uit te leggen!
Stel, je hebt een buurman, die, let wel, vanaf het begin van zijn bestaan, de uitdaging heeft om jou en je familie en landgenoten te vernietigen! Het is je buurman hè? Next door! Hoe zou je daar mee om gaan? Zou je echt je familie opofferen om het je buurman naar z’n zin te maken? Onderhandelen is niet mogelijk hè! Het uiteindelijke doel van je buurman staat onomstotelijk vast! Geen discussie! Never! Nooit! Geen enkele mogelijkheid! En als je zou durven aanbellen bij je buurman, dan stuurt je buurman z’n kinderen om jou te beantwoorden en te beïnvloeden! Kies maar!
Hmmm ... dat weet ik eerlijk gezegd niet ...
ff Los van of het gewettigd is,
zou jij ervoor kiezen om jouw geliefde naasten af te laten slachten
in plaats van dat flatgebouw plat te gooien?