Het is enkel duidelijk dat je je eigen koningin van de 'alternatieve' landbouw, alias Shiva Vandana niet goed kent.Peter van Velzen schreef: ↑10 nov 2025 01:52Voor begrijpend lezen verdien je een dikke onvoldoende!holog schreef: ↑09 nov 2025 07:15Echt , serieus? 100% biologisch, regeneratief, kringloop.Peter van Velzen schreef: ↑09 nov 2025 00:55 Luiwammes, je hebt niet eens de zichtbare tekst begrijpend gelezen. Anders had je geweten dat 100% biologisch slechts als voorbeeld was gebruikt. Als je op de vraag waarom dat voorbeeld gekozen was had geklikt, had je al wat meer geweten. Je valt een stropop aan!
Patati, Patata!
want alles moet zo natuurlijk mogelijk zijn, anders bedreigt het witte, koloniale, mannelijke supremacistische agro-industrieel complex onze planeet. de ecocide, het sexistische kapitalistische complet tegen het universum.
wetenschap landsparing > landsharing, wie geeft erom? een patriarchaal construct.
precisiefermentatie? neo-koloniale technoheksensabbat.
een duur placebo voor een planeet die roept om echte innovatie. maar he we willen een Sri Lanka 2.0,
Shiva Vandana de aarde fluistert.
Voor het spuien van niet ter zake doende subjectieve oordelen krijg je daarentegen een tien met een griffel!
Misschien kan je me anders eens uitleggen waarom je landsharing concept zoveel hoogwaardiger is als het landsparing concept?
Of indien de reden niet is dat het hoogwaardiger is, kan je dan klaar en duidelijk stellen met welke reden (doelstelling) er gekozen wordt voor het landsharing concept (zodanig dat hypocrisie die er in een wolkje rond hangt verdwijnt). Want volgens mij wordt de reden waarom die keuze niet duidelijk weergegeven.
(Niet dat in mijn ogen alle landsharing dient te verdwijnen, dat zeg ik niet, maar dan niet op de wijze waar in het wordt voorgesteld.)