Hoe de hel goed te praten
Moderator: Moderators
-
Henoch2007
- Banned
- Contacteer:
-
Henoch2007
- Banned
- Contacteer:
-
a.r.
Huhh ??? Hoe kom je daarbij ? Een goddelijke ingeving ? Weer één die niet blijkt te kloppen, de zoveelste in 2000 jaar, ach............we wachten op uhhh 2012 of 13 of 20 nou ja tot de bom valt dus ........... tot stof zullen wij wederkeren HAHAHAHA zowaar een waar woord gevonden in het christelijk woestijngodsdienstje.........STOF Henoch, meer zal er niet van je overblijven STOF, atoompjes en verder ......natuurkundewetten zij dank helemaal niets
Laatst gewijzigd door a.r. op 30 nov 2007 00:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Henoch2007
- Banned
- Contacteer:
-
a.r.
Gered????????? Mijn armzalige Henochje, mannetje zonder moed, menneke die angst heeft om te leven, er IS NIETS te redden...........STOF zult gij worden en NIETS MEER DAN STOF en je armzalige ZIJN zal vergeten worden, je zult binnen no time tot slechts atoompjes vervallen en dat was HET dan ...........reeds dood voor je geleefd hebt..........
-
Henoch2007
- Banned
- Contacteer:
-
Theoloog
Ik kan het niet beter zeggen dan Maarten van Roozendaal: Red mij niet!Henoch2007 schreef:Wat een stuk zielig fatalist zonder hoop ben jij zeg! Jij moet duidelijk gered worden.
..
jouw hemel .. is voor mij de hel
een hemel met jou .. is de hel voor mij
..
-
a.r.
@ Henoch, mijn lieve armzalige sloeber, jij die niets van het leven begrepen hebt en ook niet zal begrijpen, ik voel ten diepste medelijden voor je. Je bent verloren voor de mensheid, je leven verkwist ten bate van een eftelingsprookje, gedoemd om in het grote "NIETS" te verdwijnen, terwijl je juist het volkomen tegenovergestelde voor ogen had............hoe pathetisch, hoe onzinnig, wat een verkwisting van een mensenleven, je had een voorbeeld kunnen zijn voor anderen, voor een betere en hogere mens.......helaas je bent voor altijd verloren, je naam is gedoemd om in diepe duisternis ten onder te gaan............hoe triest.....u hebt nooit een woord van mij begrepen.......naar F. Nietzsche .....en ..... Nu ben ik licht, nu vlieg ik, nu zie ik mijzelf onder mij, nu danst door mij heen een god.........hoeveel verder had de mensheid reeds kunnen zijn als dat vervloekte geloof niet had bestaan
Je wordt spontaan Theatraal van Henoch?!a.r. schreef:.... Nu ben ik licht, nu vlieg ik, nu zie ik mijzelf onder mij, nu danst door mij heen een god.........hoeveel verder had de mensheid reeds kunnen zijn als dat vervloekte geloof niet had bestaan
Lex-Legis
"We never judge a statement by its author, but only on its own merit."
-Rabbi Moshe Chaim Luzzato (1707-1746)
-Rabbi Moshe Chaim Luzzato (1707-1746)
-
a.r.
Lex-Legis schreef:Je wordt spontaan Theatraal van Henoch?!a.r. schreef:.... Nu ben ik licht, nu vlieg ik, nu zie ik mijzelf onder mij, nu danst door mij heen een god.........hoeveel verder had de mensheid reeds kunnen zijn als dat vervloekte geloof niet had bestaan
Lex-Legis
Laat ik het zo zeggen, Henoch beroert spontaan mijn diepste ZIJN in negatieve zin en Nietzsche beroert mijn diepste ZIJN in positieve zin............klinkt lekker zweverig ........en roept dus tenminste enige reactie op.........welaan vrienden met met fijne oren er klinkt mij een lied.........laten we wandelen, wandelen in de nacht..............
Het is al goedMarinus schreef:
Sorry.
Groetjes,
Tjeerdo
- MOODY BLUE
- Diehard
Ik ben er heel trots op, dat ik voor het getuigenis van mijn Heer van dit forum gebannen ben geworden, omdat Jezus zegt:Henoch2007 schreef:a.r. lijdt aan het ziekelijke herhalings-principe. Maar God houdt van je kerel!
Henoch.
En jij Henoch wilt graag internet martelaartje spelen?

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.
There you go man, keep as cool as you can.