Wilders niet vervolgd voor Fitna

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Diverse partijen is een beetje vaag.
Zit die rare advocate van Lelystad er weer bij?
Bijvoorbeeld.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Satanist

Re: Wilders niet vervolgd voor Fitna

Bericht door Satanist »

[quote="CXT"]Wilders niet vervolgd voor Fitna
Uitgegeven: 30 juni 2008 12:29
Laatst gewijzigd: 30 juni 2008 13:57

AMSTERDAM - Geert Wilders heeft zich met zijn uitspraken over de islam en zijn film Fitna niet schuldig gemaakt aan discriminatie of het aanzetten tot haat.

Maar goed ook vondt het zeker niet discriminerend,was zuiver de waarheid!!!

[
Religie is de vrijwillige celstraf voor het verstand.
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

Zuiver de waarheid wil ik niet zeggen. Het was een erg eenzijdig filmpje om de islam zwart te maken. Ik ben het met het filmpje niet helemaal eens. De islam heeft een aantal punten die schade kunnen brengen aan de maatschappij, maar dat ligt voornamelijk aan de mensen. De meesten willen helemaal geen oorlog, het zijn enkel de uitzonderingen. Ik heb geen problemen met moslims, wel met fundamentalisten. De reden dat ik blij bent dat Wilders niet wordt vervolgd, is dat het blijk geeft van vrijheid van meningsuiting in ons land, wat - mijn insziens - een recht is dat niet verzaakt mag worden.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Satanist

Bericht door Satanist »

CXT schreef:Zuiver de waarheid wil ik niet zeggen. Het was een erg eenzijdig filmpje om de islam zwart te maken. Ik ben het met het filmpje niet helemaal eens. De islam heeft een aantal punten die schade kunnen brengen aan de maatschappij, maar dat ligt voornamelijk aan de mensen. De meesten willen helemaal geen oorlog, het zijn enkel de uitzonderingen. Ik heb geen problemen met moslims, wel met fundamentalisten. De reden dat ik blij bent dat Wilders niet wordt vervolgd, is dat het blijk geeft van vrijheid van meningsuiting in ons land, wat - mijn insziens - een recht is dat niet verzaakt mag worden.
Vrijheid van meningsuiting??Die hebben we al lang niet meer.
Ik zei tegen politie agent dat hij een klootzak was,koste mij 75 euro,vrijheid van meningsuiting noemen ze dat dan.
Je mag in dit land je mening niet zeggen!!!!
Religie is de vrijwillige celstraf voor het verstand.
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Misschien omdat je een ambtenaar in functie niet mag beledigen omdat je daarmee zijn autoriteit als deel van de uitvoerende macht dan ondermijnd?
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Nee, je mag een ambtenaar in functie niet beledigen, dat is de wet! Dat heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
bipolair
Forum fan

Bericht door bipolair »

Satanist schreef:Ik zei tegen politie agent dat hij een klootzak was,koste mij 75 euro,vrijheid van meningsuiting noemen ze dat dan.
:kermit:
Arwin Rummel
Banned

Bericht door Arwin Rummel »

Vrijheid van meningsuiting??Die hebben we al lang niet meer.
Ik zei tegen politie agent dat hij een klootzak was,koste mij 75 euro,vrijheid van meningsuiting noemen ze dat dan.
Ik veronderstel dat vrijheid van mening en een agent een klootzak noemen hier twee ongelijken zijn.
Je mag over elk onderwerp een mening hebben, dat geeft je niet het recht om mensen uit te maken. (zo ongeveer moet je de wet interpreteren)
Waarom heb je het eigenlijk gedaan?
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

.....Ik zei tegen politie agent dat hij een klootzak was....
Leuk

wat eigenlijk alleen maar suggereert dat JIJ misschien helemaal geen "agent" hoeft te zijn om zelf de klootzak te spelen
Wat niet wil zeggen dat er geen klootzak-agenten zouden bestaan ...waarmee verdiende uw agent dan wel zijn eretitel ?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 01 aug 2008 08:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Secularizer
Banned
Contacteer:

Bericht door Secularizer »

Satanist schreef:Vrijheid van meningsuiting??Die hebben we al lang niet meer.
Je mag in dit land je mening niet zeggen!!!!
Satanist, dit gaat helemaal niet meer over Wilders.

Van Wilders weet ik genoeg af om te stellen dat hij niet akkoord zou gaan met je belediging van die agent, zelfs als die ongelijk zou hebben gehad, wat goed mogelijk is.
Aan agenten-pesten heb je niets..
"A secular world is a sane world" - Pat Condell
Plaats reactie