'Paus moet condoom en pil toestaan'

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Explorer

Bericht door Explorer »

Fenomeen schreef:
Explorer schreef: Ik heb geen respect voor de vaardigheid ''ik kan goed alles en nog wat neuken en dan nog het liefst wanneer ik het wil'', wat de tendens is in de wereld van vandaag.
Ik bemoei me niet met het seksleven van een ander en ik verbind daar geen waardeoordeel aan, ik hoop dat iedereen zijn of haar seksualiteit precies zo invult als hij of zij dat wil.
O.
Operatie ex-zo dus...
Samante

Bericht door Samante »

Seksuele intimiteit heeft geen relatie nodig, kan heel goed buiten enige relatie plaatsvinden. Binnen een duurzame relatie kan afgesproken worden dat seksuele intimiteit ook buiten die relatie kan worden gevonden. Dat hoeft op zich die duurzame relatie niet te schaden.
Explorer

Bericht door Explorer »

Samante schreef:Seksuele intimiteit heeft geen relatie nodig, kan heel goed buiten enige relatie plaatsvinden. Binnen een duurzame relatie kan afgesproken worden dat seksuele intimiteit ook buiten die relatie kan worden gevonden. Dat hoeft op zich die duurzame relatie niet te schaden.
Ja ja ja.....
Operatie ex-zo dus...
Samante

Bericht door Samante »

Sterker nog: seksuele intimiteit van buiten de relatie kan de relatie zelf verstevigen.
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

Explorer schreef: Dus niet: Iemand in zijn waarde laten, zoals weleens verondersteld wordt.
En waarom dan niet? Iemand respect geven vind ik getuigen van goed fatsoen, simpelweg omdat het een mens is met gevoelens.

Normen en waarden....je weet wel!
Fuck met alles.
Easy Rider
Banned

Bericht door Easy Rider »

Plons schreef:
Explorer schreef: Dus niet: Iemand in zijn waarde laten, zoals weleens verondersteld wordt.
En waarom dan niet? Iemand respect geven vind ik getuigen van goed fatsoen, simpelweg omdat het een mens is met gevoelens.

Normen en waarden....je weet wel!
Dus met mannen die hun l*l achterna lopen heb je geen probleem plons ? 8)
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

Neen, zolang ze het maar veilig doen :lol: .
Fuck met alles.
Explorer

Bericht door Explorer »

Ik heb besloten mijn verhaal niet op freethinker te plaatsen. Na aanleiding van een korte discussie op dit forum, en de daaruit voortgekomen reacties, geloof ik niet dat ik hier aan het goede adres ben.
Operatie ex-zo dus...
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

Jammer, maar toen je de naam van dit forum zag, ging er dan geen belletje rinkelen?
Fuck met alles.
Easy Rider
Banned

:lol: nou als je iemand langer kent, dan lijkt het mij als hetero een aanvaardbaar riscico
om het zonder te doen. Bovendien kun je je toch beiden testen laten.
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

Easy Rider schreef::lol: nou als je iemand langer kent, dan lijkt het mij als hetero een aanvaardbaar riscico
om het zonder te doen. Bovendien kun je je toch beiden testen laten.
Ik doe het al 21 jaar zonder :) .

edit; 21 jaar zonder condoom dus.
Fuck met alles.
Easy Rider
Banned

@ plons

Getrouwd of zo ?
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

Je gaat door voor de koelkast.
Fuck met alles.
Easy Rider
Banned

@ plons

Nou ik probeer ook nog te trouwen, misschien lukt het nu wel
een passende vrouw te vinden.
Socratoteles
Diehard

Bericht door Socratoteles »

Explorer schreef:Dit bedoel ik dus. Moraalvervuiling. Als jij zo lichtzinnig denkt over een stuk lichamelijke privacy wat i.m.o. een aanvulling is op de intimiteit delen met degeen die jou het meest dierbaar is, getuigd het helaas van achterlijke nonchalance, indien je ''het'' ook zou doen met de eerste de beste die jou lust opwekt.
Ik kan wel sympathie opbrengen voor je houding tov dit onderwerp, volgens mij is het echter niet zozeer een moreel probleem, maar een kwestie van voorkeuren. Als je seks sterk associeert met vertrouwen en intimiteit, dan is het vanzelfsprekend dat je niet voelt voor een wip met iemand die je niet of nauwelijks kent en dat de gedachte je zelfs afstoot. Niet iedereen denkt er zo over, maar moet dat? De manier waarop mensen dingen beleven verschilt altijd. Niemand dwingt jou om seks op een andere manier te beleven dan je doet, waarom anderen wel willen dwingen of veroordelen? Ik zou zeggen: vind een partner met een hoge vasopressine-productie en be happy..
Plaats reactie