Ik open de link nu met rechtermuisklik en kies dan openen in nieuw venster of openen in nieuw tabblad. Gaat net zo goed en ik heb er geen twee handen voor nodig.
Maar ik vergeet het dus wel eens, en dan klik ik er gewoon op. Nou ja opletten voortaan dus.
Forum upgrade!
Moderator: Moderators
Re: Forum upgrade!
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Wow, het nieuwe jasje ziet er goed uit!
Een noodzakelijke maar goede keus! Al kan ik me voorstellen dat het voor een aantal mensen nog even wennen is.
Een noodzakelijke maar goede keus! Al kan ik me voorstellen dat het voor een aantal mensen nog even wennen is.
Snel een link openen in een nieuw venster kan ook met je middelste muisbutton (juist, klikken met je scroll wieltje).Kitty schreef:Ik open de link nu met rechtermuisklik en kies dan openen in nieuw venster of openen in nieuw tabblad. Gaat net zo goed en ik heb er geen twee handen voor nodig.
Maar ik vergeet het dus wel eens, en dan klik ik er gewoon op. Nou ja opletten voortaan dus.
haha, thanks...die wist ik ook nog nietKiwi schreef:Snel een link openen in een nieuw venster kan ook met je middelste muisbutton (juist, klikken met je scroll wieltje).

PB-tjes.
Zijn deze bewaard gebleven?
En zo ja, waar kan ik die vinden?
Zijn deze bewaard gebleven?
En zo ja, waar kan ik die vinden?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Via gebruikerspaneel, tabje Priveberichten. Nog sneller is op het linkje (x nieuwe berichten) te klikken, achter Gebruikerspaneel.
* 't giet zoals 't giet *