En raad eens, ik ben het er volkomen niet mee eens. niet met wat er gezegt wordt maar ik vind die Bas wel heel erg overdreven hoor! geen tv, omdat het werelds is, niet naar de voetbal omdat het wereld is. ik vin het een beetje overdreven, maar goed ieder zn standpunt.
Bas zegt
Verbod op arbortus, en euthanasie, bordeel verbod, eerbiediging van de zondagsrust om maar een paar voorbeelden te noemen. De huidige 12 koopzondagen zijn ons er 12 te veel. Het zwembad zal op zondag niet meer open zijn.
Zal hij echt denken dat dat er door komt? Ik denk niet dat dat er ooit uit zal gaan. Ja die koopzondagen zou die kunnen vebieden maar verder niet denk ik.
het wordt geen dictateur, de vrouw krijgt niet allen het aanrecht als recht. Dat wordt ook helemaal niet met die uitspraak in de bijbel bedoelt. man en vrouw zijn niet gelijk in de kerk. De man mag preken de vrouw niet. de vrouw heeft een belagrijke taak voor het terechtwijze van de man. man en vrouw zijn gelijkwaardig, dat betekent dat niemand meer of minder waard is. geloof me het verschil bestaat.
Het wordt allemaal zo overdreven. iedereen is gelijk, heb je naaste lief als jezelf. als je geen respect hebt voor iemand kan je diegene ook niet lief hebben. dus op bijbelse gronde wordt het geen dictateur.
en nu ga ik slape want ik ben erg moe

Wat als mijn geloof niet waar is en de evolutie theorie wel? Dan verlies ik niks. Maar wat als mijn geloof wel waar is, dan heb ik niets verloren maar ben jij wel verloren...