God bestaat!
Moderator: Moderators
Re: God bestaat!
@Mujaheed1
Je kan toch ook je leven niet leven? Direct een enkeltje paradijs. Je zegt zelf dat het na de dood pas begint. Waarom kies je daar niet voor? En zou dat ook niet meteen een goede reden zijn om iedereen te vermoorden? Je verleent ze volgens jouw geloof een gunst. Of zie ik dat verkeerd ?
p.s. Zie dit nou niet gelijk als aanmoediging om de zelfmoordterrorist uit te gaan hangen, dat is totaal niet wat ik bedoel. Hopelijk begrijp je dat, maar voor de zekerheid schrijf ik het maar even erbij.
Je kan toch ook je leven niet leven? Direct een enkeltje paradijs. Je zegt zelf dat het na de dood pas begint. Waarom kies je daar niet voor? En zou dat ook niet meteen een goede reden zijn om iedereen te vermoorden? Je verleent ze volgens jouw geloof een gunst. Of zie ik dat verkeerd ?
p.s. Zie dit nou niet gelijk als aanmoediging om de zelfmoordterrorist uit te gaan hangen, dat is totaal niet wat ik bedoel. Hopelijk begrijp je dat, maar voor de zekerheid schrijf ik het maar even erbij.
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
-
Samante
Welnee. Allah verlangt geen aanbidding, maak er toch niet zo'n klein zielig ego-godje van.Mujaheed1 schreef: dit leven is een beproeving; en wij zijn slechts geschapen om Allah te aanbidden. elk mens leeft zn leven en is verantwoordelijk voor zijn daden!
Je bent hier met het doel je empirisch te ervaren en als je dat doet met zoveel mogelijk plezier is dat prima.
Is Allah zo'n ijdeltuit ja?Mujaheed1 schreef:dit leven is een beproeving; en wij zijn slechts geschapen om Allah te aanbidden. elk mens leeft zn leven en is verantwoordelijk voor zijn daden!
Zijn we echt de speeltjes van een godheid die op een verwend, narcistisch kind lijkt?
Die constant aanbeden wil worden om zijn ijdelheid te bevredigen?
En dat moet dan de maatstaf zijn voor rechtvaardigheid?
Oh, boy.
Als dat rechtvaardigheid is, dan brand ik wel in de hel, voor mijn part.
(Edit: Ja, je leest het goed: Ik weet het beter!)
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Heej, DéJà Vu!Mujaheed1 schreef:het is simpel, er bestaan geen andere goden. er is maar één God. alle profeten zijn gezonden met dezelfde boodschap; namelijk; TAWHEED (eenheid van god). de kern van islam is; La ilaha il-Allah. (er bestaat geen god buiten Allah)
Wist je dat zoiets* ook in de Bijbel (oude en nieuwe testament, dat Grote Verhaal van de Gristenen) stond? Wat vind je van Die Ene Christelijke God? Ik vroeg je dat ook al in een ander topic (kan door de bomen (al je nieuwe onderwerpen) het bos bijna niet meer zien), maar daar bleef het antwoord uit. Dus niet Jezus, niet zijn Mamma, maar zijn Pappa. Ja?
* Mocht je twijfelen, dan ben ik zelfs bereid een aantal teksten te zoeken waaruit dit blijkt.
Laatst gewijzigd door Joe Hn op 10 jan 2010 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
Mujaheed,
Gaarne per ommegaande jouw door mij en anderen verifieerbare godsbewijs.
Zeker als je anders gelovenden hún god ontzegt.
Als geloofloze zie ik overigens graag zo een arena met elkaar hun collectieve waan bestrijdende gelovigen.
Herlees mijn uitgebreidere antwoorden eens, want je praat er gewoon langs. Als je dat blijft doen is het zinloos om op jouw schijnbare, beleefd gebrachte, wonder-overtuiging te reageren.
Die overigens als twee druppels water lijkt op die van fundamenteel gelovende christenen.
Roeland
Gaarne per ommegaande jouw door mij en anderen verifieerbare godsbewijs.
Zeker als je anders gelovenden hún god ontzegt.
Als geloofloze zie ik overigens graag zo een arena met elkaar hun collectieve waan bestrijdende gelovigen.
Herlees mijn uitgebreidere antwoorden eens, want je praat er gewoon langs. Als je dat blijft doen is het zinloos om op jouw schijnbare, beleefd gebrachte, wonder-overtuiging te reageren.
Die overigens als twee druppels water lijkt op die van fundamenteel gelovende christenen.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Al was het iedereen behalve ik: Wat kan mij dat nou schelen?Mujaheed1 schreef:wanneer geloven jullie dan iets? verwachten jullie dat God zich aan jullie laat zien? waarom denk je dat "geloof" geloof heet? voor mij en 1.5 miljard moslims is het in ieder geval duidelijk.
Zolang je niets kan aantonen, is het geen kennis.
En als je beweert van wel, luidt de officiele diagnose uit de wetenschappelijke wereld dat je aan waandenkbeelden leidt.
Er is geen glijdende schaal die zegt: "Hoe meer dwazen er zijn, des te legitiemer wordt hun standpunt".
Ik geloof iets wanneer het tastbaar en/of reproduceerbaar is.
Aha, de drogreden van de valse dichotomie.nou zal ik dezelfde vraag aan jullie stellen; onderbouw eens het atheïsme, geef een duidelijk antwoord waarom je atheïst bent. waarvoor denk je eigenlijk dat de mens geschapen is?? denk je dat we hier op aarde zijn zonder doel??
Je vooronderstelt dat er maar een beperkt aantal mogelijkheden zijn.
De grootste vooronderstelling is dat wij "geschapen" zijn.
Kan je dat aantonen, zonder met superlatieven te smijten?
Ja, ik denk dat mensen en dieren op aarde zijn zonder doel.
De reden dát ik dat denk, komt voort uit het feit dat er niets tastbaars is aan welk godsgeloof dan ook.
Het is volkomen onvoelbaar en volkomen ontestbaar.
De onzichtbare roze eenhoorn dient net zo serieus genomen te worden als Allah, ook al is er niet zoveel over geschreven.
Wat zij gemeen hebben is hun tastbaarheid en reproduceerbaarheid, die dus totaal afwezig zijn.
Het feit dat je een entiteit kan postuleren, wil nog niet zeggen dat je het bestaan van die entiteit automatisch serieus moet nemen.
En al helemaal niet omdat je het niet-bestaan van iets NIMMER kan aantonen.
En als je het daar niet mee eens bent, wil ik je verzoeken om aan te tonen dat de Onzichtbare Roze Eenhoorn niet bestaat.
Gewoon, bij wijze van gedachtenexperiment.
Als je dat lukt, gaan we door naar de Tandenfee.
Ook ouderdom heeft met geldigheid niets van doen.
Een boek wordt niet geldiger naarmate het ouder wordt.
Als je geen aanhanger bent van het Jodendom, kan je dat alleen maar beamen, toch?
Niettemin zou het best kunnen dat er iets bestaat, een of andere entiteit.
De vraag is alleen of je daar wel tijd aan moet verspillen, aangezien de kans dat ook maar één geloof "ooit "waar" blijkt te zijn, dan altijd nog bijzonder klein is.
Je bent niet de enige met profeten.
Wellicht zijn er dus niet direct argumenten vóór het atheïsme, of het theïsme.
Dat betekent dus op zijn best dat we niets zéker weten.
Maar is de kans dat de Onzichtbare Roze Eenhoorn bestaat 50%, alleen omdat ik deze weet te postuleren, al dan niet op basis van scriptie?
Zo ja: Dan ben ik dus al een halve God.
Juist het feit dat we voorlopig alleen lijken te zijn in het universum, pleit vóór toeval.in het hele universum is er alleen op de aarde goed leven mogelijk, en alle andere planeten daar is het vrijwel onmogelijk om te leven...de nasa heeft nog niets gevonden waar ze op kunnen bouwen. denk je dat het toeval is dat alleen op de aarde zo goed leven mogelijk is, en dat er zoveel verschillende schepselen zijn zoals; mensen, dieren, vogels, etc.etc. je hebt de zon en de maan die volgen allebei hun berekende banen etc. de dampkring die ons beschermt tegen meteorieten etc. etc.
allemaal toeval volgens jullie?? zeg nou zelf.
Was het leven immers géén toeval, dan waren er waarschijnlijk vráchten planeten met leven.
Of dacht je echt dat die hele kosmos met al die miljoenen lichtjaren alleen geschapen is voor ons blauwe stofje?
Dat is, meen ik, wanneer pasen en pinksteren op en dag vallen.er komt een dag; en dat is wanneer de dag des oordeels is genaderd; dat de zon vanuit het westen opkomt...dat is een van de grote tekenen die nog gaan komen. dan zal iedereen geloven maar het zal hun niets baten als ze daarvoor niet gelovig waren.
Zo rond Sint Juttemis.
Een voorschot nemen op wat nog maar eens gebeuren moet, is geen argument.
Laatst gewijzigd door Jagang op 10 jan 2010 23:11, 3 keer totaal gewijzigd.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Ha, dat je het weet.Niet Mujaheed1 schreef:het is simpel, er bestaan geen andere goden. er is maar één God. alle profeten zijn gezonden met dezelfde boodschap; namelijk; PASTA (eenheid van Het Vliegende Spaghetti-monster). de kern van de Gospel is; La ilaha il-Het Vliegende Spaghetti-Monster. (er bestaat geen god buiten Het Vliegende Spaghetti-Monster).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster
Zo is het maar net!
Edit Kitty: Dit schreef Mujaheed1 niet! Ik heb het in de quote dus aangepast!
Henry Ford
Henry Ford
Ho even Mujaheed, jij komt hier ons zo mooi vertellen dat God bestaat en nu moeten wij uitleggen waarom wij er niet in geloven? Het is aan jou om te laten zien dat je gelijk hebt. Voor ons heeft jouw geloof geen enkele meerwaarde ten opzichte van die van christenen, joden, hindoes of voor mijn part pastafari's. Sterker nog, in mijn ogen is jouw religie een kopie van het jodendom en het christendom. Het is een derdehands geloof waarbij wat dingen toegevoegd en weggelaten zijn. Allah is net zo bijzonder voor mij als JHWH, God, Zeus en Wodan. Een onzichtbaar wezen dat de wereld heeft geschapen en flink heeft verpest en vervolgens ons de schuld geeft en aanbidding eist. Sorry, ik heb wel betere dingen te doen.
De islam heeft geen meerwaarde.
Een moslim is niet beter dan een christen, een jood, of een atheist. Het is een mens net als de rest, maakt fouten als de rest, doet goede dingen als de rest, en gaat dood als de rest. Hij wordt geboren uit een vrouw, leeft en keert weder tot stof, gaat op in de natuur. Dat jij in Allah gelooft is prima, dat je er wat mee kan, mooi. Maar iedereen is anders, en er zijn genoeg mensen op deze wereld die niks met Allah kunnen (namelijk: die andere 4,5 miljard).
De islam heeft geen meerwaarde.
Een moslim is niet beter dan een christen, een jood, of een atheist. Het is een mens net als de rest, maakt fouten als de rest, doet goede dingen als de rest, en gaat dood als de rest. Hij wordt geboren uit een vrouw, leeft en keert weder tot stof, gaat op in de natuur. Dat jij in Allah gelooft is prima, dat je er wat mee kan, mooi. Maar iedereen is anders, en er zijn genoeg mensen op deze wereld die niks met Allah kunnen (namelijk: die andere 4,5 miljard).
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Ik zou zelfs zeggen dat Mujahed-1's uitleg ronduit inferieur is aan vrijwel al het andere.
Maar hij mag best fungeren als mijn wetsteen, als hij al die "beledigingen" hier tenminste kan verduren zonder uit zijn pantoffels te schieten.
Maar hij mag best fungeren als mijn wetsteen, als hij al die "beledigingen" hier tenminste kan verduren zonder uit zijn pantoffels te schieten.
Laatst gewijzigd door Jagang op 10 jan 2010 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Henry Ford
Henry Ford
-
a.r.
[quote = "Mujaheed1"] Wanneer Geloven jullie dan iets? verwachten jullie dat God Zich aan jullie laat zien? waarom denk je dat "geloof" heet geloof? voor mij en 1,5 miljard moslims is het in ieder GEVAL duidelijk.[/ Quote]
Datzelfde zeggen ook de andere woestijngodsdienstaanhangers. Dat het voor zwaar geindoctrineerde en / of onderdrukte en / of ongeschoolde en / of luie en / of hardleerse en / of domme en / of Oneerlijke en / of niet op willen / Kunnen Groeiende mensen zwaar te verteren is dat op dit "zandkorreltje" Dat zweeft in "dit heelal en Waarop een zooitje" Amoebe's zwalkt waarvan een deel Zich mens noemt en denken Hiel Belangrijk Sterven en intelligent te zijn en Waarvan Vooral de woestijngodsdienstaanhangers Zich Uitverkoren voelen zonder ergens over na te willen en / of Kunnen denken .... Dat gaat nog heel kwalijke GEVOLGEN hebben Wanneer ik jou bijdragen zo lees. Gelukkig zijn er een paar luizen in de pels van de aanhangers van deze kwalijke praktijken van eeuwenlange onderdrukkers van het zelfstandig en kritisch nadenken. Ik neem het je zeer kwalijk DAT jij sterven Duidelijk wel scholing hebt genoten in dit land zulke stompzinnige en onnadenkende opmerkingen maakt over Bijv. homo's en vrouwen. Dat je Geen enkele moeite doet om zelfstandig na te denken en Alleen maar linkjes en citaten plaatst en nergens een reactie geeft die je Werkelijk diep overdacht hebt. Triest, dieptriest! Wel, op naar "Het evangelisatiehoekje van Mujaheed1": angel12:
[quote] nou zal ik Dezelfde vraag aan jullie stellen; onderbouw eens het atheïsme, geef een antwoord Duidelijk waarom je Atheïst gebogen. Waarvoor denk je eigenlijk Dat de mens geschapen is? denk je dat we hier op aarde zijn zonder doel??[/ Quote]
Precies, jij en ik en allemaal zijn hier zonder Doel, zijn we er en dat is een heel bijzonder toeval, hadden jouw van mijn ouders op een ander moment seks met elkaar gehad dan waren jij en ik en al die anderen er niet geweest. Jouw vader en moeder hebben seks met elkaar gehad en daarom ben jij er, zonder Doel! Dat Doel Echter kun je wel zelf creeeren, je Kunt je tot Doel stellen om te willen leren, te willen ontdekken, te willen uitvinden, iets moois na te laten, een mooiere wereld na te laten. Moet je je natuurlijk wel de vraag stellen wat dat "mooier" dan is, wil Wanneer ik jouw bijdragen lees, ik vrees met grote vrezen. Nietszeggendheid, domheid, Luiheid en onnadenkendheid is mij als individue en Atheïst Volkomen vreemd en daar zit hem precies de crux ..... de boekgodsdienten en dus ook jij maken van "De verborgen Grootsheid van het Al" Een heel kleinzielig en kleinmenselijk iets nl hebben het lef DAT-god te noemen, tjongjonge Muja .... hoe groot kun je je ego oppompen?
[quote] in het hele universum is er alleen op de aarde goed leven mogelijk, en alle andere planeten daar is het Vrijwel Onmogelijk om te leven ... De NASA heeft nog niets gevonden waar ze op Kunnen bouwen. denk je dat het toeval is dat alleen op de aarde zo goed mogelijk leven is, En dat er Zoveel Verschillende Zoals zijn schepselen, mensen, dieren, vogels, etc.etc. Je hebt de zon en de maan die volgen allebei HUN berekende banen enz.. De Dampkring die ons beschermt tegen meteorieten enz.. enz..
Allemaal toeval volgens jullie?? zeg nou zelf.[/ Quote]
Wat weet jij wat er allemaal in het universum plaatsvindt? In DAT Oneindig grote universum, waarvan wij mensen zo verschrikkelijk weinig weten Kunnen weet ik wat voor levensvormen aanwezig zijn, levensvormen Waarvan wij mensen ons geen voorstelling maken Kunnen, die Wellicht veel intelligenter zijn dan wij mensen ons voor Kunnen stellen. Maar jij Stelt jezelf centraal als Uitverkorene. Zielig!
[quote]er komt een dag, en dat is Wanneer de dag des oordeels is genaderd; dat de zon vanuit het westen opkomt [/ b] ... dat is een van de grote tekenen die nog gaan komen. Dan zal iedereen geloven maar het zal niets HUN Baten als ze daarvoor niet Gelovig waren.[/ Quote]
Doet me sterk denken aan "Henoch's evangelisatiehoekje": evil3:
http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=4245
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... start=1485
Datzelfde zeggen ook de andere woestijngodsdienstaanhangers. Dat het voor zwaar geindoctrineerde en / of onderdrukte en / of ongeschoolde en / of luie en / of hardleerse en / of domme en / of Oneerlijke en / of niet op willen / Kunnen Groeiende mensen zwaar te verteren is dat op dit "zandkorreltje" Dat zweeft in "dit heelal en Waarop een zooitje" Amoebe's zwalkt waarvan een deel Zich mens noemt en denken Hiel Belangrijk Sterven en intelligent te zijn en Waarvan Vooral de woestijngodsdienstaanhangers Zich Uitverkoren voelen zonder ergens over na te willen en / of Kunnen denken .... Dat gaat nog heel kwalijke GEVOLGEN hebben Wanneer ik jou bijdragen zo lees. Gelukkig zijn er een paar luizen in de pels van de aanhangers van deze kwalijke praktijken van eeuwenlange onderdrukkers van het zelfstandig en kritisch nadenken. Ik neem het je zeer kwalijk DAT jij sterven Duidelijk wel scholing hebt genoten in dit land zulke stompzinnige en onnadenkende opmerkingen maakt over Bijv. homo's en vrouwen. Dat je Geen enkele moeite doet om zelfstandig na te denken en Alleen maar linkjes en citaten plaatst en nergens een reactie geeft die je Werkelijk diep overdacht hebt. Triest, dieptriest! Wel, op naar "Het evangelisatiehoekje van Mujaheed1": angel12:
[quote] nou zal ik Dezelfde vraag aan jullie stellen; onderbouw eens het atheïsme, geef een antwoord Duidelijk waarom je Atheïst gebogen. Waarvoor denk je eigenlijk Dat de mens geschapen is? denk je dat we hier op aarde zijn zonder doel??[/ Quote]
Precies, jij en ik en allemaal zijn hier zonder Doel, zijn we er en dat is een heel bijzonder toeval, hadden jouw van mijn ouders op een ander moment seks met elkaar gehad dan waren jij en ik en al die anderen er niet geweest. Jouw vader en moeder hebben seks met elkaar gehad en daarom ben jij er, zonder Doel! Dat Doel Echter kun je wel zelf creeeren, je Kunt je tot Doel stellen om te willen leren, te willen ontdekken, te willen uitvinden, iets moois na te laten, een mooiere wereld na te laten. Moet je je natuurlijk wel de vraag stellen wat dat "mooier" dan is, wil Wanneer ik jouw bijdragen lees, ik vrees met grote vrezen. Nietszeggendheid, domheid, Luiheid en onnadenkendheid is mij als individue en Atheïst Volkomen vreemd en daar zit hem precies de crux ..... de boekgodsdienten en dus ook jij maken van "De verborgen Grootsheid van het Al" Een heel kleinzielig en kleinmenselijk iets nl hebben het lef DAT-god te noemen, tjongjonge Muja .... hoe groot kun je je ego oppompen?
[quote] in het hele universum is er alleen op de aarde goed leven mogelijk, en alle andere planeten daar is het Vrijwel Onmogelijk om te leven ... De NASA heeft nog niets gevonden waar ze op Kunnen bouwen. denk je dat het toeval is dat alleen op de aarde zo goed mogelijk leven is, En dat er Zoveel Verschillende Zoals zijn schepselen, mensen, dieren, vogels, etc.etc. Je hebt de zon en de maan die volgen allebei HUN berekende banen enz.. De Dampkring die ons beschermt tegen meteorieten enz.. enz..
Allemaal toeval volgens jullie?? zeg nou zelf.[/ Quote]
Wat weet jij wat er allemaal in het universum plaatsvindt? In DAT Oneindig grote universum, waarvan wij mensen zo verschrikkelijk weinig weten Kunnen weet ik wat voor levensvormen aanwezig zijn, levensvormen Waarvan wij mensen ons geen voorstelling maken Kunnen, die Wellicht veel intelligenter zijn dan wij mensen ons voor Kunnen stellen. Maar jij Stelt jezelf centraal als Uitverkorene. Zielig!
[quote]er komt een dag, en dat is Wanneer de dag des oordeels is genaderd; dat de zon vanuit het westen opkomt [/ b] ... dat is een van de grote tekenen die nog gaan komen. Dan zal iedereen geloven maar het zal niets HUN Baten als ze daarvoor niet Gelovig waren.[/ Quote]
Doet me sterk denken aan "Henoch's evangelisatiehoekje": evil3:
http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=4245
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... start=1485
Laatst gewijzigd door a.r. op 11 jan 2010 00:03, 3 keer totaal gewijzigd.
- LordDragon
- Bevlogen
Mujaheed-1 = mujahedien, fonetisch, een man die de jihad strijd, de heilige oorlog. Door, verkrachten, stenigen, ledematen amputeren,laffe zelfmoord aanslagen, bermbommen, vrouwen te slaan enzomeer, als het maar de sharia is.
Ikke Lord Dragon El Mahin, heer der schaduwen, enkele foto's.

ik neem mijn masker af

dag almachtige baarddrager! Het draakje dat ik berijdt kan je zien op mijn avatar
MVG, LD.
Ikke Lord Dragon El Mahin, heer der schaduwen, enkele foto's.

ik neem mijn masker af

dag almachtige baarddrager! Het draakje dat ik berijdt kan je zien op mijn avatar
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
sorry hoor, maar de eerste mens (adam) was zo'n 30 meter lang, dat zal ook de lengte zijn van de mensen in het paradijs.
De mens is niet geschapen; hoe kom je er toch bij ? Ooit van het ontstaan der soorten gehoord ?
Wis je niet dat jij en ik hele verre gemeenschappelijke voorouders hebben ter grootte van een muis en daarvoor nóg geringer ?
Roeland
ontstaan der soorten? hoe bedoel je..dat alles uit het niets ontstaan is? zomaar?..we zijn zomaar gevormd tot de mensen die we zijn? het universum is perfect geordend, ook zomaar ontstaan?
groet,
Mujaheed.
Denken zij dan niet na over de Koran? En wanneer (die) anders dan van Allah geweest was, dan zouden zij daarin veel tegenstrijdigs vinden.
"De Edele Koran 4:82 (pagina 113)"
ja dat zie je zeker verkeerd, zelfmoord is haram. zelfmoord is een enkeltje naar de hel! wie in dit leven zelfmoord pleegt zal met datgene waarmee hij zelfmoord pleegt gefolterd worden in de hel.Joe Hn schreef:@Mujaheed1
Denken zij dan niet na over de Koran? En wanneer (die) anders dan van Allah geweest was, dan zouden zij daarin veel tegenstrijdigs vinden.
Ik verzoek je dringend om geen quotes van anderen naar je believen aan te passen, dit is geen quote van Mujaheed1! Ik heb het dan ook aangepast.Jagang schreef:Ha, dat je het weet.niet Mujaheed1 schreef:het is simpel, er bestaan geen andere goden. er is maar één God. alle profeten zijn gezonden met dezelfde boodschap; namelijk; PASTA (eenheid van Het Vliegende Spaghetti-monster). de kern van de Gospel is; La ilaha il-Het Vliegende Spaghetti-Monster. (er bestaat geen god buiten Het Vliegende Spaghetti-Monster).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster
Zo is het maar net!
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.