Hahaha. Ja, de meeste zijn terug gekomen op dat verbod. Aldus hen ging het zich er om dat het toen der tijd gebruikt werd als een gokspel en nu niet meer. Maar het was ook meer bedoeld als een grap.
333/ILPP4BJP0 schreef:R.Hermans:Ik kan je wel gelijk geven, maar ik hoop dat je ook inziet dat het gedeeltelijk met oorlogvoering te maken heeft.
Ik begrijp heel goed dat het met oorlogsvoering te maken heeft. En ik ben me er van bewust dat sommige mensen niet veel hebben met de term "oorlog" in positieve zin. Maar we zullen de harde werkelijkheid toch een keer onder ogen moeten komen. Als oorlog de enige optie is dan moet ook die worden overwogen.
333/ILPP4BJP0 schreef:En nog bedankt voor de link, lijkt mij het weder-keren zeker waard.
Ik raad vooral aan de Hadiths te lezen. Die beschrijven hoe een moslim dient te leven. De andere link is naar de website van Iranier en ex moslim Ali Sina.
collegavanerik schreef:Iran is wel bezig met uraniumverrijking, ver boven wat nodig is voor civiele doeleinden....
Enge gedachte voor een land dat israel van de kaart wil vegen.
Jups. En dat vergeten de meesten. Als het daadwerkelijk voor alleen energie opwekking gebruikt zou worden en Iran kon dat aantonen was er geen probleem geweest. Maar voor energie heb je geen uranium nodig dat zo ver verrijkt is.
Fenomeen schreef:Israel schijnt er klaar voor te zijn en gaat dit verhaaltje straks uitblazen.
Ik hoop het.