Surrendered schreef:gerard_m schreef:
Dat klopt.
Zijn naam was Mohammed.
Vrede zij met hem
Luister. Mohammed(vzmh) heeft maar 1 keer laten stenigen, en voor de rest nooit. Mohammed(vzmh) was ook een mens die foute kon maken. Maar als hij een fout deed dan deed hij nooit het zelfde fout opnieuw. Degenen die Mohammed(Vzmh) had laten stenigen was een Jood. En ik heb geen enkel idee waarom hij werd gestenigd. Maar zoals ik al zei. Als het Soennah was om te stenigen, had Mohammed(vzmh) het niet één keer gedaan, maar meerdere keren. Dus is het geen Soennah. Het was of een fout of er was een bepaald reden omdat te doen(geaccepteerd door Allah)
Groeten, Surrendered
Je wordt steeds creatiever. Als Mohammed iets één keer deed, telt het niet als soenna.
Zullen we moordenaars die slechts één moord hebben gepleegd dan maar niet meer berechten? Het is slechts een foutje, toch?
Ik vind het wel vreemd dat iemand die zelfs voor zijn liefdesleven instructies van Allah zei te krijgen, dit soort foutjes maakt. We hebben het hier niet over iets kleins, maar over
moord door steniging.
Je zou verwachten dat Allah bij het stenigen dan ook wel even iets zou influisteren, toch? Het zegt ook wel iets over iemands karakter als hij per ongeluk aan het stenigen slaat. Ik zou iemand die dit soort foutjes maakt niet meer blind vertrouwen.
De moord op een dichter, het onthoofden van 500 Joodse mannen, het houden van slaven, waren dat ook foutjes?