Huize Bob
Moderator: Moderators
-
a.r.
Re: Huize Bob
Van harte gefeliciteerd Bob, Olg(a?) en Bobette met zo'n stevige dochter en zusje ( 9 pond
OMG mijn dochter woog indertijd 2685 gram) Tijd voor beschuit met muisjes in Bob's kroeg!

-
Jinny
Gefeliciteerd Bob.
Weer die slapeloze nachten, ik begin er niet meer aan.......
Weer die slapeloze nachten, ik begin er niet meer aan.......
- Hiëronymus
- Ervaren pen
Gefeliciteerd alle vier!!
Haha, inderdaad, haar volledige naam is Olga.a.r. schreef:Olg(a?)
Groetjes,
Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Hallo Bob,
Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Veerle.
Ik wens haar een gezond en gelukkig leven toe.
Deze bevalling is een flinke krachttoer geweest zeg. Het beste met je vrouw, rust lekker uit en geniet van elkaar.
Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Veerle.
Ik wens haar een gezond en gelukkig leven toe.
Deze bevalling is een flinke krachttoer geweest zeg. Het beste met je vrouw, rust lekker uit en geniet van elkaar.
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
-
Samante
Nou nou, dat is een zware bevalling geweest zeg!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
*
Blessed Be They, o, Veerle, Farahilde, Reizende Strijdster
dochter van BobOlg, zus van Bobette,
welkom op dit onderMaanse,
ik wens je veel licht en warmte toe van Solar, Vader Zon
en
veel vrouwelijke energie van Gaia, Moeder Aarde.
*
Ouders en zus van harte gefeliciteerd,
jullie sterrenkind Reizende Strijdster is gearriveerd,
en reist vanaf nu samen met jullie verder
op jullie reis door de tijd naar de toekomst ...
... I wish it will be towards prosperity!
Blessed Be They, o, Veerle, Farahilde, Reizende Strijdster
dochter van BobOlg, zus van Bobette,
welkom op dit onderMaanse,
ik wens je veel licht en warmte toe van Solar, Vader Zon
en
veel vrouwelijke energie van Gaia, Moeder Aarde.
*
Ouders en zus van harte gefeliciteerd,
jullie sterrenkind Reizende Strijdster is gearriveerd,
en reist vanaf nu samen met jullie verder
op jullie reis door de tijd naar de toekomst ...
... I wish it will be towards prosperity!
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
(='.'=)
(")_(")
- Freedom's just another word for nothing left to lose!
*
What is mind? No matter! If you don't mind, it doesn't matter ...
What is matter? Never mind: Consciousness matters: Nothing Else Matters!
- Materie ...
- ... bestaat niet!?!?
- Materie ...
Ook nog gefeliciteerd!! (Maar dat wist je al..Blues-Bob schreef:Korte versie:
Na een lange, zware aanloop, is onze dochter Veerle, alias de raket van het noorden geboren.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
- BadAssChick
- Ervaren pen
Hoeraaaa Veerle is geboren...geweldig, wat een feest en dan ook nog is 9 pond ,en ik vond 8 pond al zwaar
,ik hoop dat Olga snel aansterkt ,geniet er maar lekker van ,voor je het weet zijn ze groot
van harte gefeliciteerd en dat je meiden maar gezond zullen opgroeien
liefs BAC
van harte gefeliciteerd en dat je meiden maar gezond zullen opgroeien
liefs BAC
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Lokwinske jim allegearre!!
En Veerle: Wolkom op 'e wrâld!
En Veerle: Wolkom op 'e wrâld!
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
-
Nietweten en Geweten
- Ervaren pen
Gefeliciteerd! 
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
Inmiddels de tweede dag dat we "verlost" zijn van de kraamhulp. Eindelijk komen we aan rust toe, hoewel ik vandaag nog 2 onderbroeken (een mooie paarse met sterren, en 1 mooie roze dora onderbroek
) van Bobette vond, en lagen mijn / onze kookspullen (pannen, spatels, messen, etc.) door elkaar en op de verkeerde plek, en is mijn geliefde maatbeker nog altijd niet terug gevonden...
De beste kraamhulp deed verder niet veel meer dan (SCHONE!) wassen draaien (die ik dan uit mocht hangen e.d.), spullen kwijt maken, en met luide stem vooral over zichzelf praten. "Er is verder niet zoveel te doen" zei ze zelf, "het loopt hier wel". Omzetten naar minder uren kraamhulp was echter lastig blijkbaar. Meer dan 3 uur eraf halen kon blijkbaar niet
Ondanks mijn duidelijke opmerking dat ik liever zelf alles in de keuken bijhoud, en de was het liefste zelf opruim, was ze dit blijkbaar na 1 dag al vergeten. Gelukkig mocht ik wel mijn eigen koffie zetten... Bij de eerste kregen we in ieder geval nog goede praktische tips (misschien vooral omdat het de eerste was). Deze keer waren we het na een paar dagen al beu. Uitrusten en uitslapen zat er voor mijn vrouw niet in. Onze hints dat ze best een uur later mocht beginnen begreep ze niet echt... Sterker nog, ze gaf te kennen dat ze daartoe niet bereid was (ivm vervoer ofzo?)
Mijn vader is ooit begonnen met werken omdat hij kriebelig werd van de kraamhulp. Ik kan me daar nu alles bij voorstellen, hoewel ik dan wel het idee heb mijn vrouw in de steek te laten.
Veerle slaapt lekker door 's nachts, om de vier uur komt ze voor voeding wat op zich netjes is, en afgezien van een paar nachten doet ze niet moeilijk 's nachts. Ze doet het hartstikke goed. Ook met moeder gaat het goed. Nu de kraamhulp er niet meer is, kan ze eindelijk ook uitslapen. Dus ondanks de kraamhulp kunnen we er goed van genieten en breken de eerste weken ons dus niet echt op. Wel vindt Bobette dat het wel erg lang gaat duren voor Veerle met haar kan stoepiekrijten.
We gaan zo in iedergeval met zijn viertjes naar de kinderboerderij.
Groet,
Bob
De beste kraamhulp deed verder niet veel meer dan (SCHONE!) wassen draaien (die ik dan uit mocht hangen e.d.), spullen kwijt maken, en met luide stem vooral over zichzelf praten. "Er is verder niet zoveel te doen" zei ze zelf, "het loopt hier wel". Omzetten naar minder uren kraamhulp was echter lastig blijkbaar. Meer dan 3 uur eraf halen kon blijkbaar niet
Ondanks mijn duidelijke opmerking dat ik liever zelf alles in de keuken bijhoud, en de was het liefste zelf opruim, was ze dit blijkbaar na 1 dag al vergeten. Gelukkig mocht ik wel mijn eigen koffie zetten... Bij de eerste kregen we in ieder geval nog goede praktische tips (misschien vooral omdat het de eerste was). Deze keer waren we het na een paar dagen al beu. Uitrusten en uitslapen zat er voor mijn vrouw niet in. Onze hints dat ze best een uur later mocht beginnen begreep ze niet echt... Sterker nog, ze gaf te kennen dat ze daartoe niet bereid was (ivm vervoer ofzo?)
Veerle slaapt lekker door 's nachts, om de vier uur komt ze voor voeding wat op zich netjes is, en afgezien van een paar nachten doet ze niet moeilijk 's nachts. Ze doet het hartstikke goed. Ook met moeder gaat het goed. Nu de kraamhulp er niet meer is, kan ze eindelijk ook uitslapen. Dus ondanks de kraamhulp kunnen we er goed van genieten en breken de eerste weken ons dus niet echt op. Wel vindt Bobette dat het wel erg lang gaat duren voor Veerle met haar kan stoepiekrijten.
Groet,
Bob
Heb je het blijkbaar niet getroffen met de kraamhulp, mijn kinderen waren altijd vol lof over hun kraamhulp.
Zelf hebben wij nooit kraamhulp gehad omdat mijn vrouw een medische indicatie had om in het ziekenhuis te bevallen, na een week kwam ze dan thuis en moesten we het verder met ons tweetjes zien te rooien.
Zelf hebben wij nooit kraamhulp gehad omdat mijn vrouw een medische indicatie had om in het ziekenhuis te bevallen, na een week kwam ze dan thuis en moesten we het verder met ons tweetjes zien te rooien.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Ik denk ook dat meespeelt dat ik zelf graag de dingen heb zoals ik ze regiseerFishhook schreef:Heb je het blijkbaar niet getroffen met de kraamhulp, mijn kinderen waren altijd vol lof over hun kraamhulp.
De een tilt zwaarder aan verkeerd ingeruimde keukenkastjes andere chaos dan de ander
Groet,
Bob