104wrnverkcie - verbindingspeloton 1986-1987PS: Biemer bij welke compagnie heb jij gediend?
We sprongen in Pau (F) bij o.a. het vreemdelingenlegioen
Moderator: Moderators
104wrnverkcie - verbindingspeloton 1986-1987PS: Biemer bij welke compagnie heb jij gediend?
Mijn zoon zat daar als waarnemendverkenner in 1992-93, ik weet niet in welk peloton, ikzelf ben van 59-6 ook 104.biemer schreef:104wrnverkcie - verbindingspeloton 1986-1987PS: Biemer bij welke compagnie heb jij gediend?
Met je buik blijven ademen.Marinus schreef:Zenuwen beginnen nu een beetje toe te slaan zo op T = -24 uur
Tja Marinus, je kunt nog terug hoor...Marinus schreef:Zenuwen beginnen nu een beetje toe te slaan zo op T = -24 uur
Ja, fish. ben nooit op reunie geweest. Tis wel een idee om in Maart 2012 te gaan.Fishhook schreef:Mijn zoon zat daar als waarnemendverkenner in 1992-93, ik weet niet in welk peloton, ikzelf ben van 59-6 ook 104.biemer schreef:104wrnverkcie - verbindingspeloton 1986-1987PS: Biemer bij welke compagnie heb jij gediend?
Mijn zoon sliep op dezelfde kamer als waar ik gelegerd was, dat gebouw is niet meer nu.
Ga je nog naar de reunie?
Maar ik wil nog steeds. Ik denk dat zenuwen er op enig moment voor de sprong bij horen. Zal morgen nog wel erger zijn.... Oh en er komt een filmpje + foto'selle schreef: Tja Marinus, je kunt nog terug hoor...
Dat zou een bonus zijn, maar het wordt hoe dan ook een knus gebeuren als ik YouTube mag geloven.Samante schreef:Maar wel heb je misschien een heel lekkere kerel tegen je aan tijdens die sprong.
Dank je, overigens vond ik je gekaap niet storend of zo, hoor...biemer schreef: Maarre, ik wil topic niet kapen. @ Marinus : Veel succes !!!! Beleef het intens !
Ik vind het erg moedig Marinus. Zelf durf ik niet eens van de hoge duikplank te springen.Marinus schreef:Maar ik wil nog steeds. Ik denk dat zenuwen er op enig moment voor de sprong bij horen. Zal morgen nog wel erger zijn.... Oh en er komt een filmpje + foto'selle schreef: Tja Marinus, je kunt nog terug hoor...