Blues-Bob schreef:Char spreekt ze dagelijksdoctorwho schreef:Ik houd het er voorlopig op dat enkel levenden deze ervaringen kennen en kunnen navertellen
Ja, en ze bemiddelt ook een spelletje lingo tussen hen, en de nabestaanden.

Moderator: Moderators
Blues-Bob schreef:Char spreekt ze dagelijksdoctorwho schreef:Ik houd het er voorlopig op dat enkel levenden deze ervaringen kennen en kunnen navertellen
maar die richt zich dan ook op een hersendood publiekBlues-Bob schreef:[Char spreekt ze dagelijks
Ik heb er lang over nagedacht, of ik hierop zal reageren. Enerzijds vind ik je opmerking wel aardig grappig, anderzijds weet ik het niet zo goed te interpreteren over het net. Ik mis in dit geval de non-verbale communicatie.doctorwho schreef: maar die richt zich dan ook op een hersendood publiek
Het is grappig bedoeld maar het is eigenlijk treurig dat hele volksstammen zich met cold-reading om de tuin laten leiden.Blues-Bob schreef: Is dit meer grappig bedoeld dan waarheidsgetrouw, kun je dit als niet geschreven beschouwen...
Groet,
Bob
Het ligt denk ik binnen onze waarneming van onszelf en de wereld om ons heen.doctorwho schreef: Het is grappig bedoeld maar het is eigenlijk treurig dat hele volksstammen zich met cold-reading om de tuin laten leiden.
Het ligt denk ik binnen onze waarneming van onszelf en de wereld om ons heen.Blues-Bob schreef:doctorwho schreef: Het is grappig bedoeld maar het is eigenlijk treurig dat hele volksstammen zich met cold-reading om de tuin laten leiden.
Hoehahaha weer een verse zweefteef. Oeioei, ik klutsknikte bijna door me slappe wiebelknieën. Foei, was me dat effe schrikken Sandra 30S! Niet meer doen hoor!Sandra30S schreef:Uit je lichaam treden... Ik heb het zelf meegemaakt en het is zéér beangstigend.
Zelf wist ik niet dat men dat zo noemde omdat ik eerder het gevoel had of mij het gevoel gaf dat ik iets cerebraals of cardiaals aan de hand had.
Later met een familielid gesproken te hebben, wist ze meteen te vertellen wat het was. Ik heb er intussen ook wat van gelezen en ik merk dat er mensen zijn die dit spontaan willen oproepen.
Ik zou zeggen, zeker NIET doen!
Jammer dat je er niet bij vertelt wat het was. Ook de termen cerebraals, en iets cardiaals... tja dat kan van alles zijn.Sandra30S schreef:Uit je lichaam treden... Ik heb het zelf meegemaakt en het is zéér beangstigend.
Zelf wist ik niet dat men dat zo noemde omdat ik eerder het gevoel had of mij het gevoel gaf dat ik iets cerebraals of cardiaals aan de hand had.
Later met een familielid gesproken te hebben, wist ze meteen te vertellen wat het was. Ik heb er intussen ook wat van gelezen en ik merk dat er mensen zijn die dit spontaan willen oproepen.
Ik zou zeggen, zeker NIET doen!
Valt mee he, met die ongenuaceerde reacties?Ali schreef:Sandra3OS, excusi, ik schets hierboven slechts een mix van mogelijke reacties, in een eerlijke poging de reële klap voor een newbie als jij wat te verzachten.
Dat begrijp ik ook niet helemaal.Fishhook schreef: Valt mee he, met die ongenuaceerde reacties?