Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Peter van Velzen
Site Admin

Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Bericht door Peter van Velzen »

lost and not found yet! schreef: 17 dec 2023 21:43 Ik heb weer even bijgelezen en ga hier niet verder in discussie. Alles is al gezegd en teveel herhaald! Ik blijf pro Israel en wens dat de IDF Hamas totaal uitroeit! Je tolereert geen ongedierte, zelfs niet in je keukenkastje! Als het vredesproces weer is begonnen meld ik me weer, misschien eerder als er een oplossing komt. Ik sluit me aan bij Sander van Hoorn bij Khalid en Sophie 4 weken geleden: het komt nooit meer goed! Sander van Hoorn 2 weken later na de herhaalde vraag van Sophie: Ik weet zeker dat het nooit meer goed komt! Been there, zoals sommigen weten meer dan 80 keer, seen it, done that! En de Islam in Europa gaat nog wel een groot ding worden.
Het gebruik van het woord ongedierte voor mensen is uiterst gebruikelijk onder fascisten en racisten. Ik had gehoopt dat mijn vrienden er zich niet aan zouden bezondigen.

Ook als we misdadigers bestrijden, dienen we dat te doen, zonder dat we daarbij onze eigen kinderen vergiftigen, en ook de familie en kennissen van de misdadigers niet, indien deze familie en kennissen zelf niet hebben geholpen bij het plegen er van. Daar ga ík niet over in discussie!
Ik wens u alle goeds
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Ongedierte
Zogenaamd zielige Palestijntjes
Ik blijf pro-Israel

Dan heeft gesprek inderdaad geen zin meer. Dan rest de atoombom!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Berjan
Bevlogen

Bericht door Berjan »

lost and not found yet! schreef: 17 dec 2023 21:43 Ik heb weer even bijgelezen en ga hier niet verder in discussie. Alles is al gezegd en teveel herhaald! Ik blijf pro Israel en wens dat de IDF Hamas totaal uitroeit! Je tolereert geen ongedierte, zelfs niet in je keukenkastje! Als het vredesproces weer is begonnen meld ik me weer, misschien eerder als er een oplossing komt. Ik sluit me aan bij Sander van Hoorn bij Khalid en Sophie 4 weken geleden: het komt nooit meer goed! Sander van Hoorn 2 weken later na de herhaalde vraag van Sophie: Ik weet zeker dat het nooit meer goed komt! Been there, zoals sommigen weten meer dan 80 keer, seen it, done that! En de Islam in Europa gaat nog wel een groot ding worden.
Als je mensen al af serveert als ongedierte dan ben je inhoudelijk uitgesproken..

Heb je al filmpjes gekeken van hoe de IDF met Palestijnen omgaan?

Hoezo gaat de islam in Europa een groot ding worden? Heb je hier al bewijzen voor? Voor de zogenoemde islamisering van de samenleving? Wilders die hier al 20 jaar voor waarschuwt en hier eindelijk de vruchten van plukt tijdens de verkiezingen...
Maar bewijzen, ho maar..
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Peter van Velzen schreef: 18 dec 2023 02:27
Het gebruik van het woord ongedierte voor mensen is uiterst gebruikelijk onder fascisten en racisten. Ik had gehoopt dat mijn vrienden er zich niet aan zouden bezondigen.

Ook als we misdadigers bestrijden, dienen we dat te doen, zonder dat we daarbij onze eigen kinderen vergiftigen, en ook de familie en kennissen van de misdadigers niet, indien deze familie en kennissen zelf niet hebben geholpen bij het plegen er van. Daar ga ík niet over in discussie!
Beste Peter, wou jij echt beweren dat Hamas geen ongedierte is? En als het echt je vrienden zijn, dan zouden ze dat mogen zeggen. Mijn punt.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
lost and not found yet!
Bevlogen

Berjan schreef: 18 dec 2023 16:42
Als je mensen al af serveert als ongedierte dan ben je inhoudelijk uitgesproken..

Heb je al filmpjes gekeken van hoe de IDF met Palestijnen omgaan?

Hoezo gaat de islam in Europa een groot ding worden? Heb je hier al bewijzen voor? Voor de zogenoemde islamisering van de samenleving? Wilders die hier al 20 jaar voor waarschuwt en hier eindelijk de vruchten van plukt tijdens de verkiezingen...
Maar bewijzen, ho maar..
Ik hoef alleen maar deze post te plaatsen:
Burgemeester Marcouch onderwerpt zich aan sharia

Sharia is niet verenigbaar met de democratische rechtsstaat. Dat is ook het oordeel van het Europees Hof voor de rechten van de mens inzake de Turkse Refah partij in 2003. Hijab, oftewel de islamitische kledingvoorschriften voor vrouwen, is een onderdeel van sharia. Hijab is voor islamisten heilig.

PvdA’er Ahmed Marcouch, de burgemeester van Arnhem, was ooit een voorstander van het verbieden van salafistische organisaties. De andere Ahmed van de PvdA – Ahmed Aboutaleb, burgemeester van Rotterdam – verklaarde zichzelf een salafist. Ahmed van Arnhem wil wel salafisme verbieden, maar het strijdpunt van salafisten wil hij zelf invoeren. Dus zonder het gebruik van het gevaarlijke woord salafisme voert Ahmed van Arnhem de wens van salafisten uit om vrouwen te onderwerpen aan de sharia.

PvdA’er Ahmed Marcouch, de burgemeester van Arnhem, was ooit een voorstander van het verbieden van salafistische organisaties. De andere Ahmed van de PvdA – Ahmed Aboutaleb, burgemeester van Rotterdam – verklaarde zichzelf een salafist. Ahmed van Arnhem wil wel salafisme verbieden, maar het strijdpunt van salafisten wil hij zelf invoeren. Dus zonder het gebruik van het gevaarlijke woord salafisme voert Ahmed van Arnhem de wens van salafisten uit om vrouwen te onderwerpen aan de sharia.

Handhavers in Arnhem (boa’s) mogen zichtbaar religieuze uitingen dragen bij hun uniform. Dit is door burgemeester Marcouch besloten en medegedeeld aan de gemeenteraad van Arnhem: ’Vanaf vandaag zorgen we ervoor dat een handhaver bij het uniform de religieuze uitingen niet hoeft te verstoppen. Zo hoeft een Arnhemse handhaver tijdens zijn werk geen afscheid te nemen van iets dat hoort bij zijn identiteit’.

Hoofddoek
Hoort een hoofddoek bij de identiteit van een moslima? Hoe is dat ooit bepaald? Daarvoor moeten wij bij de sjiitische en soennitische salafisten zijn.

Volgens de sharia-aanhangers moeten vrouwen Hijab in acht nemen. Anders gedragen ze zich onzedelijk. De grootste hervormers van de islamitische beschaving, Kemal Atatürk (1881-1938) en zijn geestverwant de Iraanse koning Reza Sjah Pahlavi (1878-1948), gingen ervan uit dat de afschaffing van Hijab de macht van moellahs drastisch zou inperken om de emancipatie van vrouwen in gang te zetten. De machtsovername van de politieke islam in Iran en de verspreiding daarvan elders leidde ertoe dat de shariakrachten de klok willen terugdraaien. Shariageleerden hebben de hijab-regels geminimaliseerd tot het dragen van een hoofddoek en het goed bedekken van het vrouwelijke lichaam. Marcouch handelt volgens deze traditie.

Nuttige idioten
De nuttige idioten van de fundamentalisten, de gelovige bestuurders van de PvdA en GroenLinks willen nu met een beroep op identiteit, de woke-ideologie, een van de kernplannen van de politieke islam, namelijk Hijab invoeren. Waar de islamisten aan de macht komen, voeren ze onmiddellijk de Hijab in. Is Ahmed van Arnhem echt een nuttige idioot? Marcouch hanteert echter de ideologie van islamisten door te stellen dat Hijab tot de identiteit van een moslima behoort. Hoe zit het met de moslima’s in Iran?

De Iraanse moslima’s gingen massaal hun hoofddoek in brand steken. Dan hebben deze moslima’s volgens de logica van Marcouch geen islamitische identiteit. Marcouch zou een beroep kunnen doen op woke-ideologie op grond waarvan iedere mens zelf zijn identiteit, net als zijn gender kiest. Keuze voor Hijab (hoofddoek) is echter geen individuele keuze, maar een onderwerping aan een rechtssysteem, namelijk de sharia. Ook in Tilburg hanteert men voor boa’s onder leiding van de toenmalige wethouder Esmah Lahlah de shariaregels. Ahmed en Esamh verraden de Nederlandse rechtsstaat. Daarna is de beurt aan de rechterlijke macht, politie, leger en de hele staat.

Gelijk behandelen
De Nederlandse staat moet iedereen in gelijke gevallen gelijk behandelen en juist daarom moet de staat ook bij bepaalde functies de schijn van ideologische religieuze partijdigheid vermijden. Een handhaver handhaaft de wetten. De handhaver van Arnhem heeft zich reeds aan een vreemd rechtssysteem, namelijk de sharia, onderworpen.

Bovendien representeert een handhaver met een hoofddoek de idealen van Taliban, ayatollahs, Al-Qaeda en ISIS inzake de zedelijke verschijning van vrouwen. Hoe zou zich een vluchteling uit Afghanistan of Iran voelen wanneer zij of hij met een handhaver wordt geconfronteerd, die zich volgens de regels van Iran of Afghanistan aankleedt. Zolang de handhavers de wetten van Nederland en niet die van Ahmed willen handhaven, moet het parlement met een regeling komen omtrent de uiterlijke verschijning van de handhavers.

Geloofwaardig
Handhavers van de rechtsstaat moeten wel geloofwaardig zijn in hun uiterlijke verschijning. Islamisering van de rechtsstaat luidt het einde van de rechtsstaat in. Dat leert ons de geschiedenis. Als hoofddoek een onderdeel van islamitische identiteit is, geldt deze gedachtegang dan ook voor andere regels van de islam zoals op tijd bidden. Dat is voor de agenten even belangrijk als een hoofddoek. Dan moeten zij gedurende de gebedstijd waar dan ook een geschikte ruimte krijgen om te bidden. Burgemeesters Ahmeds kunnen voorgaan in het gebed. Jammer voor Esmah, want volgens de regels van haar ’identiteit’ mogen mannen niet achter haar bidden. Wat een klucht!

Bescherm de rechtsstaat tegen Marcouch en de zijnen.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
lost and not found yet!
Bevlogen

dikkemick schreef: 18 dec 2023 06:33 Ongedierte
Ik blijf pro-Israel

Is niks mis mee! Is tegen Japan ook gebruikt! Wat zeur je nou? Wat is jouw oplossing hiervoor?
We will dance again!
🔱
lost and not found yet!
Bevlogen

ChaimNimsky schreef: 17 dec 2023 22:33
lost and not found yet! schreef: 17 dec 2023 21:43 Ik heb weer even bijgelezen en ga hier niet verder in discussie. Alles is al gezegd en teveel herhaald! Ik blijf pro Israel en wens dat de IDF Hamas totaal uitroeit! Je tolereert geen ongedierte, zelfs niet in je keukenkastje! Als het vredesproces weer is begonnen meld ik me weer, misschien eerder als er een oplossing komt.
Idem dito hier.
Hamas elimineren en de rest is collateral damage! Zoals zo vaak gebeurt in wat je aanhaalt, in Syrie, Jemen, Iran, maar daar lopen de pro palestijnen niet warm voor! Zoals ik al zei, no Jews, no news en dat is wat er nu gebeurd! Je kunt tienduizenden moslims vermoorden zolang het niet in Gaza gebeurd! Daarbuiten, als zijn het er 100.000, dan geven ze er geen ene flikker om! Of jullie wel, dikkemick of Appellfap?
We will dance again!
🔱
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

lost and not found yet! schreef: 18 dec 2023 22:57
Peter van Velzen schreef: 18 dec 2023 02:27

Beste Peter, wou jij echt beweren dat Hamas geen ongedierte is? En als het echt je vrienden zijn, dan zouden ze dat mogen zeggen. Mijn punt.
Dat is volstrekt niet wat ik wilde beweren, lees wat ik beweerd heb. Dat is wat ik wilde beweren. Hoe simpel kan iets zijn?
Ik wens u alle goeds
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

lost and not found yet! schreef: 18 dec 2023 23:05
dikkemick schreef: 18 dec 2023 06:33 Ongedierte
Ik blijf pro-Israel

Is niks mis mee! Is tegen Japan ook gebruikt! Wat zeur je nou? Wat is jouw oplossing hiervoor?
Maar dat zeg ik toch?
Gooi die bom!
Het gaat immers over ongedierte. Kinderen.....Hamas strijders in spe.
Zuiver de wereld van alles dat ook maar enigszins Palestijns riekt. De atoombom is nog te goed... Misschien moeten we ze gaan gebruiken voor lab-expirimenten? Denk niet eens dat ze een gevoelscentrum hebben. Totale annexatie van Gaza en westelijke Jordaan oever en 1 groot oppermachtig militair superieur Israël! 1 Volk dat voortaan weer 'ras' mag heten. Dan hebben we het mensenras en het Israelras.
Want eerlijk is eerlijk, Israëliërs zijn superieur tov van de gewone mens.

Een andere oplossing lijkt er niet te zijn.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Berjan
Bevlogen

Bericht door Berjan »

lost and not found yet! schreef: 18 dec 2023 23:05 Is niks mis mee! Is tegen Japan ook gebruikt! Wat zeur je nou? Wat is jouw oplossing hiervoor?
En de wereld is niet verder geëvolueerd dan dat?
Dat je onschuldige mensen expres laat doodgaan omdat een paar terroristen te doden?

Ik geloof dat we sinds 1949 regels en wetten hebben omtrent oorlogsvoering? Maar die gelden niet omdat het hier moslims geld of zo?

Echt, ga je schamen man.
Berjan
Bevlogen

Bericht door Berjan »

lost and not found yet! schreef: 18 dec 2023 23:16 Hamas elimineren en de rest is collateral damage! Zoals zo vaak gebeurt in wat je aanhaalt, in Syrie, Jemen, Iran, maar daar lopen de pro palestijnen niet warm voor! Zoals ik al zei, no Jews, no news en dat is wat er nu gebeurd! Je kunt tienduizenden moslims vermoorden zolang het niet in Gaza gebeurd! Daarbuiten, als zijn het er 100.000, dan geven ze er geen ene flikker om! Of jullie wel, dikkemick of Appellfap?
Sodeflikker toch op man. Met je "dit is antisemitisme"! Tenminste, zo lees ik "no jews no news"...
Heb je soms alle reacties op Rusland gemist of zo? Dat je denkt dat dit enkel zoveel oproept omdat het Israëliërs betreft (geen joden, maar die nuance is jou vreemd blijkbaar).

De rest van jouw "betoog" noemen we whataboutism".
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Ziekenhuis directeur Gaza geeft het allemaal toe: ziekenhuis was munitiedepot, staf inclusief hemzelf bij Hamas https://m.jpost.com/breaking-news/article-778679
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

Oei , dit bericht komt sommige mensen slecht uit.

Misschien kan het niet waar zijn omdat het in de Jerusalem Post staat?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Berjan
Bevlogen

Bericht door Berjan »

B.S. schreef: 19 dec 2023 16:58 Ziekenhuis directeur Gaza geeft het allemaal toe: ziekenhuis was munitiedepot, staf inclusief hemzelf bij Hamas https://m.jpost.com/breaking-news/article-778679
Wc-eend adviseert wc-eend...

Ik geloof niks van wat Israel zegt in deze oorlog.. Laat ze eens neutrale journalisten toelaten..

Als je mensen martelt dan willen ze alles zeggen om die marteling te doen stoppen
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

B.S. schreef: 19 dec 2023 16:58 Ziekenhuis directeur Gaza geeft het allemaal toe: ziekenhuis was munitiedepot, staf inclusief hemzelf bij Hamas https://m.jpost.com/breaking-news/article-778679
dus mogen alle ziekenhuizen platgebombardeerd worden? zo werkt internationaal recht niet.
Berjan suggereert reeds folter

De ISraleische ondervragers zijn alleszins niet onafhankelijk
Gesloten