Israël en het internationaal recht

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

HierEnNu
Superposter

Re: Israël en het internationaal recht

Bericht door HierEnNu »

Gerard R. schreef: 13 okt 2024 21:11 :scissors:

https://www.presstv.ir/Detail/2024/10/1 ... -Miller---
Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu is examining a plan to seal off humanitarian aid to northern Gaza in an attempt to starve out hundreds of thousands of Palestinians unwilling or unable to leave their homes.

Under the proposed plan, seen by the Associated Press, civilians who remain in northern Gaza would be classified as combatants, allowing Israeli troops to kill them. They would be denied access to food, water, medicine, and fuel.

The plan proposed to Netanyahu by a group of retired generals, calls for Israel to maintain control over the north for an indefinite period to attempt to create a new administration, splitting the Gaza Strip in two. (..)
Van kwaad tot erger.
Netanyahu bewerkt zijn tuintje Gaza heel grondig, daar heeft het wel wat van wat mij betreft.
Kun je ook concretiseren WAT volgens jou zo kwaad is [en zelfs erger is] aan dat plan?
Ik zie daarmee namelijk kansen richting vrede ontstaan en zelfs de mogelijkheid tot een onafhankelijke en zelfstandige staat Gaza in de wat verdere toekomst.

---------------

Carlijne Vos vat het goed samen.

Althans, deze zin in dat artikel vat het goed samen:
  • "Geweld is daarom een heilloze weg die de hele regio kan ontwrichten
    met bovendien grote vluchtelingenaantallen tot gevolg."
Zie eventueel context:
dikkemick schreef: 14 okt 2024 10:09 Carlijne Vos vat het goed samen.

:scissors:
Dat terroristisch geweld jegens Israël vanuit Islamistische motieven een heilloze weg is om de idealen van de Palestijnen te bereiken en tevens de hele regio kan ontwrichten met bovendien grote vluchtelingenaantallen tot gevolg vind ik een prima samenvatting!

De conclusie die de Internationale Gemeenschap hier uit zou moeten trekken
is mijns inziens dat men Israël in woord en daad moet steunen in de strijd
tegen dat terroristisch geweld vanuit Islamistische motieven. Net zoals de
Internationale Gemeenschap de strijd tegen IS gezamenlijk zou moeten voortzetten.

Zoveel te eerder de bevolking van de Levant en omstreken bevrijd[!] is
van de tirannieke onderdrukking en uitbuiting door middel van terroristisch geweld
vanuit Islamistische motieven, zoveel te eerder krijgt de samenleving daar de kans
om in vreedzame coëxistentie naast elkaar te bestaan, volgens mij een voorwaarde
om echt in vrede te kunnen SAMEN[!]leven.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
. . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?"
.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Dit is werkelijk lachwekkend. Of Gerard R kan en wil motiveren wat er kwalijk is aan mensen water en voedsel onthouden.

Humanitaire Nobelprijs! Burgers vluchten niet meer omdat ze in Gaza NERGENS veilig zijn. Versterven is dan misschien inderdaad de meest humane dood.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

dikkemick schreef: 14 okt 2024 15:09 Dit is werkelijk lachwekkend. Of Gerard R kan en wil motiveren wat er kwalijk is aan mensen water en voedsel onthouden.

Humanitaire Nobelprijs! Burgers vluchten niet meer omdat ze in Gaza NERGENS veilig zijn. Versterven is dan misschien inderdaad de meest humane dood.
Ben bang dat dat niet het geval is dikkemick, versterven is geen mooi proces. Wat ik nu vervolgens ga zeggen zal me niet in dank worden afgenomen door de pro-Israël aanhangers: jammer dat het een open lucht gevangenis is anders zouden gaskamers een humanere oplossing zijn, wellicht een ietwat te humaan voor de Israëlische staat.

Ik ben bang dat hiermee mijn eerder genoemde vrees tot waarheid gaat komen, elke gazaan gaat dankzij een misdadig regime, met excuses, als een beest ter ziele.

Ik vind ook wat HieEnNu schrijft meer dan schokkend, ik wijd zijn idiotie dan maar aan een vlaag van verstandsverbijstering waardoor hij plots geen Engels meer begrijpt.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

dikkemick schreef: 14 okt 2024 15:09 Dit is werkelijk lachwekkend. Of Gerard R kan en wil motiveren
wat er kwalijk is aan mensen water en voedsel onthouden.
:shock:
Waarom wil jij weten of Gerard R kan en wil motiveren
wat er kwalijk is aan mensen water en voedsel onthouden?
Waarom benoem jij zulks als "werkelijk lachwekkend"?

Je hebt jouw 'probleem' in deze nog steeds niet gevonden hoor,
ook al beweerde jij eerder van wel:
dikkemick schreef: 14 okt 2024 09:21 Ik heb mijn "probleem " in deze gevonden.
De Nederlander heeft nu eenmaal een diepgewortelde voorkeur voor de underdog,
en dat is Israël bepaald niet.
Afgezien van het feit dat zulks pure onzin is want de Nederlander
heeft in zijn algemeenheid helemaal geen voorkeur voor de underdog
  • [waar haal je zulke desinformatie toch vandaan? Uit je grote duim misschien?
    Kijk eens naar jezelf hoe je dagdagelijks op dit forum vol afgrijzen en afkeuring
    groen en geel van ergernis tekeer gaat tegen underdogs! :idea:
    Uit dat gedrag leid ik juist af dat je een bloedhekel hebt aan underdogs!]
Jouw probleem is volgens mij eerder ondermeer dat jij Hamas&Co, HezboAllaH&Co en Iran&Co
kennelijk als underdog beschouwt en vandaar een diepgewortelde voorkeur voor hen koestert boven Israël, althans, je geeft aan dat je geen antiSemiet bent en ook geen Israëlhaat koestert, anders zou ik denken dat zulks de oorzaak was van jouw voorkeur.

:scissors:
dikkemick schreef:Zoals Wilders roept dat Nederland weer voor de Nederlanders moet worden,
acteert Israël hiernaar voor eigen volk.
:lol:
Fascistoide racist Wilders wil Koran verbieden, alle Moskeën sluiten, minder, minder, minder, en Israël daarentegen staat zelfs de Sharia toe als haar Islamitische Israëliërs, zoals veel Arabische Israëliërs. daar voor kiezen! Met andere woorden OF je kletst ontiegelijk uit je nek OF je verspreidt bewust desinformatie! Te meer daar Israël juist een land is met een diverse bevolking waarin verschillende etnische en religieuze groepen samenleven. Ik noem er ff een paar:
  1. Joden: ongeveer 74% van de bevolking.
    1. Asjkenazische
    2. Sefardische
    3. Mizrahi
    4. Ethiopische Joden.
  2. Arabieren: ongeveer 21% van de bevolking.
    De meeste Arabieren, maar er zijn ook christelijke en druzen Arabieren.
  3. Druzen: ongeveer 1.6% van de bevolking.
  4. Christenen: Arabische, Armeense en andere christelijke groepen.
  5. Bedoeïenen: Arabische nomadische stammen
  6. Andere religieuze en etnische minderheden:
    kleine groepen zoals de Bahá'ís, Circassiërs, en anderen.

dikkemick schreef:En voor alle duidelijkheid: Dit heeft niets met antisemitisme te maken.
Goed dat je zulks er ff bijschrijft!
Dacht je na teruglezen zelf ook ff:
  • "Oeps! Dat leest als een antiSemitische uiting! :oops: "?
Begrijpelijk hoor ... :idea:
.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

HierEnNu schreef: 14 okt 2024 15:57
dikkemick schreef: 14 okt 2024 15:09 Dit is werkelijk lachwekkend. Of Gerard R kan en wil motiveren
dikkemick bedoelt dat jou vraag aan Gerard R of hij concreet kan maken waarom het kwalijk is om mensen voedsel en water te onthouden lachwekkend is. Onvoorstelbaar dat je moet vragen waarom dat kwalijk is. Werkelijk waar HierEnNu ik heb afschuwelijke dingen van jou pen zien komen maar dit spant toch echt de kroon, ongelofelijk.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Mus schreef: 14 okt 2024 15:47:scissors:
Ben bang dat dat niet het geval is dikkemick, versterven is geen mooi proces. Wat ik nu vervolgens ga zeggen zal me niet in dank worden afgenomen door de pro-Israël aanhangers: jammer dat het een open lucht gevangenis is anders zouden gaskamers een humanere oplossing zijn, wellicht een ietwat te humaan voor de Israëlische staat.
Ondanks dat ik geen pro-Israël aanhanger ben [hoewel ik wel schaamteloos achter Israël sta!] neem ik jou wat jij hierboven schreef in dank af! Het geeft namelijk exact en concreet weer hoe jij over de Israëlische staat denkt, want wat je schrijft komt er op neer dat je de gaskamers tijdens de Holocaust destijds een humanere 'entlösung' vindt dan het huidige evacuatie bevel van Israël.
  • Correct if I am wrong?
Mus schreef:Ik ben bang dat hiermee mijn eerder genoemde vrees tot waarheid gaat komen, elke gazaan gaat dankzij een misdadig regime, met excuses, als een beest ter ziele.
Jouw angst is gebaseerd op een niet bestaande toekomst!
Poets jouw 'Glazen Bol' eens goed en kijk dan naar het hier en nu ... daar:
dat misdadige Hamasregime van jouw welk de Gazaanse bevolking uitbuitte en onderdrukte, dat Hamasregime is nou dankzij Israël ter ziele aan het gaan zodat het zich nooit meer als een beest kan gedragen, zoals op 7 oktober tijdens 'Operatie al-Aqsa Storm'!
Kijk nog maar eens goed in die gepoetste 'Glazen Bol' van jou!

Mus schreef:Ik vind ook wat HieEnNu schrijft meer dan schokkend, ik wijd zijn idiotie dan maar aan een vlaag van verstandsverbijstering waardoor hij plots geen Engels meer begrijpt.
Mijn idiotie? Nou, nou ... zulks zou ik zelfs van de grootste idioot niet verwachten,
maar goed, emotionaliteit veroorzaakt wel vaker hysterische reacties, toch?
Los daarvan. ik wijs jou hier en nu op een forumregel:
FreeThinker schreef:
Forumregels - Elementaire gedragsregels

E3 ::
Iemand uitschelden of het starten van ordinaire scheldpartijen is ook uit den boze.
Ik ga er van uit dat je begrijpt dat ik dus niet terug ga schelden?
.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

HierEnNu
Begrijp je het echt niet??

Dat wat nu in Gaza (en straks in Libanon) gebeurt totaal abject en onmenselijk is. Inhumaan, schofterig en van alle goden los
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Mus schreef: 14 okt 2024 16:06
dikkemick bedoelt dat jou vraag aan Gerard R of hij concreet kan maken
waarom het kwalijk is om mensen voedsel en water te onthouden lachwekkend is.
Hoezo dikkemick bedoelt? Kun jij gedachtenlezen of zo?
Denk je dat dikkemich niet zelf uit kan leggen wattie bedoelt? :idea:

Leer bovendien eerst eens lezen wat ergens daadwerkelijk staat geschreven voor jij mij uit gaat leggen wat iemand anders volgens jouw bedoelt! En dan mij uitschelden voor idiotie? :lol:

Maar goed, omdat jij het bent, kom maar op met de quote met verwijzing naar de context
waarin ik geschreven zou hebben waarvoor jij mij in dikkemicks naam
  • [het moet toch niet gekker worden zeg! :lol: ]
ter veranwoording roept!

Mus schreef:Onvoorstelbaar dat je moet vragen waarom dat kwalijk is. Werkelijk waar HierEnNu ik heb afschuwelijke dingen van jou pen zien komen maar dit spant toch echt de kroon, ongelofelijk.
Dus nou beweer je daadwerkelijk dat jij zulks van mijn pen hebt zien komen? Aangezien zulks nooit van mijn pen af is gekomen vermoed ik dat je hallucineerde toen je dat zag? Maar misschien bedoelde je het anders, bijvoorbeeld dat je misleid bent door wat anderen daadwerkelijk schreven dat ik zulks geschreven zou hebben en jij dat vervolgens klakkeloos aannam als waarheid en er dus met je te grote tenen intrapte en gretig slachtoffer werd
van dat hier maar al te vaak discussietrucje? :idea: Trumpiaanse toestanden hoor! #-o
Laatst gewijzigd door HierEnNu op 14 okt 2024 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

HierEnNu schreef: 14 okt 2024 16:37
Mus schreef: 14 okt 2024 15:47:scissors:
1. Ondanks dat ik geen pro-Israël aanhanger ben [hoewel ik wel schaamteloos achter Israël sta!] neem ik jou wat jij hierboven schreef in dank af! Het geeft namelijk exact en concreet weer hoe jij over de Israëlische staat denkt, want wat je schrijft komt er op neer dat je de gaskamers tijdens de Holocaust destijds een humanere 'entlösung' vindt dan het huidige evacuatie bevel van Israël.
  • Correct if I am wrong?
Mus schreef:Ik ben bang dat hiermee mijn eerder genoemde vrees tot waarheid gaat komen, elke gazaan gaat dankzij een misdadig regime, met excuses, als een beest ter ziele.
2.Jouw angst is gebaseerd op een niet bestaande toekomst!
Poets jouw 'Glazen Bol' eens goed en kijk dan naar het hier en nu ... daar:
dat misdadige Hamasregime van jouw welk de Gazaanse bevolking uitbuitte en onderdrukte, dat Hamasregime is nou dankzij Israël ter ziele aan het gaan zodat het zich nooit meer als een beest kan gedragen, zoals op 7 oktober tijdens 'Operatie al-Aqsa Storm'!
Kijk nog maar eens goed in die gepoetste 'Glazen Bol' van jou!
1. Ik zou eerst eens goed lezen voor je gaat reageren. Omdat e.e.a. je nog altijd niet duidelijk is zal ik zeggen wat mijn keus zou zijn. Ik zou idd een gaskamer de voorkeur geven boven een honger/dorst-dood, waarvan de Israëlische staat vind dat dat volstrekt legitiem middel is om een volk uit te roeien, puur en alleen omdat dat eerste de dood een stuk sneller brengt dan het tweede, dit tweede getuigd van een wreedheid waar ik geen woorden voor heb en daar sta jij dan volledig achter. En evacueren? Waar naar toe? De middellandse zee in?

2. ken je geschiedenis en bedenk je waar dit verzet in oorsprong vandaan komt. Vergeet dit ook maar, ik ben me er van bewust dat dit aan dovemansoren is gericht want de oorsprong van dit hele conflict bestaat niet voor jou. Dus jou goedkeuring voor het nog verder beperken van het recht op de eerste levensbehoeften (eten en drinken) door de Israëlische staat voor de onschuldige Gazanen die nergens heen kunnen is volstrekt begrijpelijk. Vergeef mij ik moet er van overgeven.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

HierEnNu schreef: 14 okt 2024 17:09
Mus schreef: 14 okt 2024 16:06
dikkemick bedoelt dat jou vraag aan Gerard R of hij concreet kan maken

Leer bovendien eerst eens lezen wat ergens daadwerkelijk staat geschreven voor jij mij uit gaat leggen wat iemand anders volgens jouw bedoelt! En dan mij uitschelden voor idiotie? :lol:
Het zou zomaar kunnen dat het lachen je straks vergaat HierEnNu want het is geen kwestie van gedachten lezen maar een kwestie van begrijpend lezen.

Jij vind dat ik je uitgescholden heb. Ik vind echter je schrijven grenzen aan idiotie, lijkt mij een legitieme term te zijn wanneer iemand moet vragen wat er kwalijk is aan het uithongeren en van de dorst laten omkomen van een onschuldige bevolking.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Mus schreef: 14 okt 2024 17:10:scissors:
1. Ik zou eerst eens goed lezen voor je gaat reageren. Omdat e.e.a. je nog altijd niet duidelijk is zal ik zeggen wat mijn keus zou zijn. Ik zou idd een gaskamer de voorkeur geven boven een honger/dorst-dood, waarvan de Israëlische staat vind dat dat volstrekt legitiem middel is om een volk uit te roeien, puur en alleen omdat dat eerste de dood een stuk sneller brengt dan het tweede, dit tweede getuigd van een wreedheid waar ik geen woorden voor heb en daar sta jij dan volledig achter. En evacueren? Waar naar toe? De middellandse zee in?

2. ken je geschiedenis en bedenk je waar dit verzet in oorsprong vandaan komt. Vergeet dit ook maar, ik ben me er van bewust dat dit aan dovemansoren is gericht want de oorsprong van dit hele conflict bestaat niet voor jou. Dus jou goedkeuring voor het nog verder beperken van het recht op de eerste levensbehoeften (eten en drinken) door de Israëlische staat voor de onschuldige Gazanen die nergens heen kunnen is volstrekt begrijpelijk. Vergeef mij ik moet er van overgeven.
Integenstelling tot jou lees ik altijd eerst goed vóór ik reageer hoor.

Wat jij hierboven schrijft gaat niet in op hetgeen ik schreef,
terwijl je hetgeen ik schreef wel volledig citeert en ik heb de sterke indruk
dat je wat ik schreef niet of nauwelijks hebt gelezen,

Ik concludeer dan ook, met name omdat zulks geen uitzondering is maar juist een gewoonte is van jou, dat het voor mij zinloos is om inhoudelijk in te gaan op wat je schrijft, want daar doe jij toch niets mee, althans, je gaat er niet inhoudelijk op in, maar spuwt in plaats daarvan een tsunamie van oververhitte emotionele veronderstellingen die jij niet hard kunt maken omdat ze gebaseerd zijn op jouw eigen fantasie in plaats van op aantoonbare feiten. Zoals je gewoonte is ...

Toch zal ik een poging wagen en inhoudelijk ingaan op jouw beweringen:
Mus schreef:
  1. Ik zou idd een gaskamer de voorkeur geven boven een honger/dorst-dood, waarvan de Israëlische staat vind dat dat volstrekt legitiem middel is om een volk uit te roeien
  2. dit tweede getuigd van een wreedheid waar ik geen woorden voor heb en
    daar sta jij dan volledig achter.
  3. de oorsprong van dit hele conflict bestaat niet voor jou.
  4. jou goedkeuring voor het nog verder beperken van het recht op de eerste levensbehoeften
    (eten en drinken) door de Israëlische staat voor de onschuldige Gazanen
  1. Vanwege dat jij openlijk erkent dat jij mensen in gaskamers wil vergassen vind ik jouw Moraal vergelijkbaar met die van de Nazi's en dit forum onwaardig.
    Zover mij bekend is vind de Israëlische staat het helemaal niet volstrekt legitiem om een volk uit te roeien. Jij beweert stellig van wel, dus toon zulks dan ook aan!
  2. Welke wreedheid heb jij het concreet over en
    jij beweert stellig dat ik daar volledig achter sta, dus toon zulks dan ook aan!
  3. Wat is volgens jou concreet 'de oorsprong van dit hele conflict'?
    De eerste oorsprong is mijns inziens de BigBang en dat bedoel jij niet,
    maar wat bedoel jij dan wel? Iets wat volgens jou voor mij niet bestaat?
    • Het wordt echt steeds gekker! :idea:
  4. Jij beschuldigt mij concreet, expliciet en heel stellig van goedkeuring
    • "voor het nog verder beperken van het recht op de eerste levensbehoeften
      (eten en drinken) door de Israëlische staat voor de onschuldige Gazanen"
    Jij beweert zulks heel stellig, dus toon zulks dan ook aan: met quote en verwijzing
    naar de context waar ik volgens jou zulks daadwerkelijk geschreven zou hebben!
Mus schreef: 14 okt 2024 17:10:scissors:
Vergeef mij ik moet er van overgeven.
Hint: geen slecht gebakken frites meer eten! :idea: Zulks vind ik ook zum kotsen!
.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Ik vraag me werkelijk af hoe kort van geheugen je bent HierEnNu.

Onderstaande is de post waar het hier over gaat. Wees zo goed om de tekst van Netanyahu te vertalen naar het Nederlands en vraag dan nog eens wat hier kwalijk aan is want dat je dat kennelijk niet ziet is bepaald zorgwekkend.
HierEnNu schreef: 14 okt 2024 14:18

https://www.presstv.ir/Detail/2024/10/1 ... -Miller---
Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu is examining a plan to seal off humanitarian aid to northern Gaza in an attempt to starve out hundreds of thousands of Palestinians unwilling or unable to leave their homes.

Under the proposed plan, seen by the Associated Press, civilians who remain in northern Gaza would be classified as combatants, allowing Israeli troops to kill them. They would be denied access to food, water, medicine, and fuel.

The plan proposed to Netanyahu by a group of retired generals, calls for Israel to maintain control over the north for an indefinite period to attempt to create a new administration, splitting the Gaza Strip in two. (..)
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Mus schreef: 14 okt 2024 17:18
HierEnNu schreef: 14 okt 2024 17:09
Mus schreef: 14 okt 2024 16:06 dikkemick bedoelt dat jou vraag aan Gerard R of hij concreet kan maken

Het zou zomaar kunnen dat het lachen je straks vergaat HierEnNu want het is geen kwestie van gedachten lezen maar een kwestie van begrijpend lezen.

Jij vind dat ik je uitgescholden heb. Ik vind echter je schrijven grenzen aan idiotie, lijkt mij een legitieme term te zijn wanneer iemand moet vragen wat er kwalijk is aan het uithongeren en van de dorst laten omkomen van een onschuldige bevolking.
Dus dan vind jij vast de term 'idioterie' van toepassing op wat jij zelf schrijft, zodra eindelijk tot jouw hersenZelfcensuur doordringt dat ik zulks nooit geschreven heb? Wat een idiote toestand zeg:
  • lees nou eindelijk eerst eens wat ik daadwerkelijk schreef!
En kijk nou eerst eens in de spiegel, dan zie jij iemand die van een ander van alles veronderstelt wat niet gebaseerd is op feiten, maar op achterklap die je van weer een ander hebt vernomen. En ook nu weer, zoals gewoonlijk bij mensen die hun mening niet ter discussie stellen maar er voor kiezen om zonder ff te factchecken klakkeloos achterklap na papegaaien alsof ze het met eigen ogen gelezen hebben. Dat spiegelbeeld wat je dan ziet, is daar jouw terminologie 'idiotie' niet beter op van toepassing? Was die uiting jouwerzijds projectie?

--------------
Mus schreef: 14 okt 2024 18:20 Ik vraag me werkelijk af hoe kort van geheugen je bent HierEnNu.

Onderstaande is de post waar het hier over gaat. Wees zo goed om de tekst van Netanyahu te vertalen naar het Nederlands en vraag dan nog eens wat hier kwalijk aan is want dat je dat kennelijk niet ziet is bepaald zorgwekkend.
Kun je ook concretiseren WAT volgens jou zo kwaad is [en zelfs erger is] aan dat plan?
Ik zie daarmee namelijk kansen richting vrede ontstaan en zelfs de mogelijkheid tot een onafhankelijke en zelfstandige staat Gaza in de wat verdere toekomst.
.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Ik stelde een vraag aan Gerard R.

waarna anderen overstuur raken vanwege hun [onterechte!] Cognitieve Dissonantie
doordat ze er in hun hoofd van alles van maken, behalve dat wat ik daadwerkelijk schreef. :idea:
Saillant detail: Gerard R. aan wie ik de vraag stelde reageert niet!

Voor alle duidelijkheid, dit is de enig correcte context:
HierEnNu schreef: 14 okt 2024 14:18

Van kwaad tot erger.
Netanyahu bewerkt zijn tuintje Gaza heel grondig,
daar heeft het wel wat van wat mij betreft.
.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

HierEnNu schreef: 14 okt 2024 17:59

Integenstelling tot jou lees ik altijd eerst goed vóór ik reageer hoor.
  1. Vanwege dat jij openlijk erkent dat jij mensen in gaskamers wil vergassen vind ik jouw Moraal vergelijkbaar met die van de Nazi's en dit forum onwaardig.
    Zover mij bekend is vind de Israëlische staat het helemaal niet volstrekt legitiem om een volk uit te roeien. Jij beweert stellig van wel, dus toon zulks dan ook aan!
  2. Welke wreedheid heb jij het concreet over en
En jij beweerd dat je goed leest? Ik zie vooral dat je goed bent in wat ik schreef uit zijn verband te trekken. Zie verder het artikeltje waaruit blijkt dat Netanyhu uit is op volkerenmoord, het staat daar namelijk luid en duidelijk

jij beweert stellig dat ik daar volledig achter sta, dus toon zulks dan ook aan!
Je hebt aangegeven vierkant achter de Israëlische staat te staan en deze staat, zie het artikeltje, is van plan nog meer bewust mensen uit te hongeren ect. en nog erger de inwoners tot strijders te verklaren waarmee de weg vrij wordt gemaakt iedereen af te maken, een logisch gevolg van jou volledig achter de staat Israël te staan dat je dan ook achter bovenstaande plannen staat.
[*]Wat is volgens jou concreet 'de oorsprong van dit hele conflict
We hebben het daar eerder al uitgebreid over gehad, ik zie een herhaling van stappen niet als functioneel.

[*]Jij beschuldigt mij concreet, expliciet en heel stellig van goedkeuring
  • "voor het nog verder beperken van het recht op de eerste levensbehoeften
    (eten en drinken) door de Israëlische staat voor de onschuldige Gazanen"
Jij beweert zulks heel stellig, dus toon zulks dan ook aan: met quote en verwijzing
naar de context waar ik volgens jou zulks daadwerkelijk geschreven zou hebben!
[/list]
Zie eerder tekst in deze post
Gesloten