"Liedje"?
Ik hoor alleen maar getoeter en gemompel.
Als sfeergeluid voor een horrorfilm zou het prima voldoen, maar afgezien daarvan..
Dub FX - Fly With Me
http://www.youtube.com/watch?v=Q7XzayZP-VA
Moderator: Moderators
"Liedje"?
Och heden Jaap Fisher,a.r. schreef:Een paar weken geleden schreef ik over, en plaatste ik een aantal nummers van Jaap Fisher of Joop Visser.
Vandaag zocht ik "de gedachten zijn vrij" terug en vond deze uitvoering daarvan:
Cluny schreef:Na het grootste deel van de zaterdagavond in het jongerencentrum doorgebracht te hebben gaan wij om een uur of 2 door de vrieskou met wat gele Libanon op weg naar een jonge kunstenaar. Hij woont op de zolderverdieping van een gigantisch herenhuis. Met veel achterstallig onderhoud. Maar wel marmeren vloeren en een monumentaal trappenhuis. En veel smalle krakende trappetjes naar zolder.
Als we in zijn atelier allemaal apestoned een beetje voor pampus liggen zet hij deze LP op.
Dat heeft toen veel indruk op mij gemaakt, de volle 10 minuten Rare Earth.
Ik heb net weer geluisterd, ik ben er inmiddels te oud voor geworden.
Maar ik heb toen, begin jaren 70, wel uitgezocht wat het betekende "Rare Earth"
Letterlijk vertaald
Zeldzame Aarde
Rare Earth.
Dat laatste klopt wel.GayaH schreef:*Welnee, voor zulke muziek ben je nooit te oud, behalve als je dood bent ...Cluny schreef:<< >>
Ik heb net weer geluisterd, ik ben er inmiddels te oud voor geworden.
... ik denk eerder dat je niet stoned genoeg was!![]()
*
Vreselijk, gelukkig werken mijn door de boze wetenschap ontwikkelde pillen, volgens mij kan de dosis omlaag, kreeg spontaan de neiging mijn medemens te slaan met de paraplu vandaag.a.r. schreef:De blaadjes vallen, het regent, het is vroeg donker...
Vandaag de hele dag onkundig personeel van helpdesks en klantenservice moeten uitleggen dat ik echt niet geholpen ben door hun 'hulp'.dan gaat hetvanzelf weer schijnen!