Antoon zit in mijn persoonlijke vijanden lijstje ... houden zo
Daardoor ben ik o.a. niet ongewild / verplicht , zijn dingetjes onder ogen te krijgen ...
Hij wordt automatisch geblokkeert op mijn computer-versie van "freethinkers"
Af en toe klik ik die stoorzender toch eens aan ( ik wil wel af en toe wel eens weten of hij al is veranderd en ik wil af en toe wel eens onbedaarlijk lachen met absurd maar ongewild humoristisch cabaret .... genieten met mate dan ) maar dat doet eigenlijk verder NOOIT iets aan de verdere afwikkeling van een lopend topic .Hoe het vervolg (meestal oerstomme en zichzelf -vernederend ) betoog van zijn zielsverwanten ook moge wezen, die antonius augustinus - kerel voegde blijkbaar , zelfs dan , niets wezenlijks toe
Het internet-verschijnsel "Antoon" is gewoon een soort continue polluerende bladvulling ...gelukkig is er een ( door mij vrij gekozen ) speciale afvoer geinstalleerd voor diens pulp .... Bedankt voor deze technische mogelijkheid ...
PS
(Ikzelf ben tochwel een groot liefhebber van gepaste en ongepaste leestekens

)
Antoon , doe geen moeite .... Ik lees jouw dingetjes toch niet meer
Maar het is wél mijn enige echte , finale , niet onder stoelen of banken gehouden ,recht voor de raapse , ongezouten , persoonlijke mening over jouw internet- en fora bijdragen en mijn eindevaluatie/inschatting van jouw debiel en ietwat "leugenachtig(?)" gedoe en het achternageloop van allerlei creationisten waaronder jouw nieuwe verafgode boodschapper van de messias , en kruim /ster van het poldercreationisme PeeBee ____ na al die jaren ...
Ofwel ( in jouw jargon )
" Laat ons bidden ...... Van deze gesel , verlos ons Heer ...."
Alhoewel ik al vanaf mijn kinderijd geen beroep meer doe op de voedoe hulp van een zombie