Covid-19
Moderator: Moderators
Re: Coronavirus - Wuhanvirus
Yes!
Goed initiatief.
Laten we hopen dat de man die alles en iedereen aanklaagt hem nu eens terug krijgt (karma is a bitch)
Goed initiatief.
Laten we hopen dat de man die alles en iedereen aanklaagt hem nu eens terug krijgt (karma is a bitch)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
volbracht.doctorwho schreef: ↑23 nov 2021 18:23 Een collectieve aangifte tegen Willem Engel, voorman van actiegroep Viruswaarheid, is sinds gisteravond door circa 1200 mensen ondertekend. Volgens de initiatiefnemers van de aangifte maakt Engel zich schuldig aan opruiing, verspreiding van medische desinformatie, oplichting en uitingen met een terroristisch oogmerk
bron
https://www.ad.nl/binnenland/1200-mense ... ~a7c6e83b/
Genoeg is genoeg. Na anderhalf jaar opruien, verspreiden van desinformatie, oplichting en uitingen met een terroristisch oogmerk door Willem Engel is de maat vol. Hoog tijd voor een burgerinitiatief om dit een halt toe te roepen.
Wie zich ook geroepen voelt kan via deze link meedoen![]()
https://aangiftewillemengel.nl/#gegevens
vandaag over de 42.000 besmettingen geregistreerd in be
Degrowth is a civilation-killer, it's the little death that brings total annihilation. mass scale demoralization from cultural steering. growth is life, degrowth is death. it's that simple.
- vegan-revolution
- Superposter
.
Dit is niet de manier waarop je hier een argument kunt binnenbrengen.
Geen eigen uitleg en hoe je daar overdenkt en niet eens aangegeven hoelang we hiernaar moeten gaan kijken om te weten wat jij ermee wil zeggen. Nl. 55 min.
Dit is bekend, zeker bij elk forumlid dat hier al langer meeloopt en de volgende keer kan hier een waarschuwing op volgen.
Zo prominent in beeld brengen door extra grote letters en vetgedrukt en in kleur zal je niet helpen.
Geen eigen uitleg en hoe je daar overdenkt en niet eens aangegeven hoelang we hiernaar moeten gaan kijken om te weten wat jij ermee wil zeggen. Nl. 55 min.
Dit is bekend, zeker bij elk forumlid dat hier al langer meeloopt en de volgende keer kan hier een waarschuwing op volgen.
Zo prominent in beeld brengen door extra grote letters en vetgedrukt en in kleur zal je niet helpen.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
- vegan-revolution
- Superposter
Dit staat onder meer in dit artikel :doctorwho schreef: ↑23 nov 2021 18:23Een collectieve aangifte tegen Willem Engel, voorman van actiegroep Viruswaarheid, is sinds gisteravond door circa 1200 mensen ondertekend. Volgens de initiatiefnemers van de aangifte maakt Engel zich schuldig aan opruiing, verspreiding van medische desinformatie, oplichting en uitingen met een terroristisch oogmerk
bron
Daarmee de vraag : is de aangifte gebaseerd op beeldvorming en/of framing of is de aangifte gebaseerd op feiten?Volgens Engel is de aangifte niet gebaseerd op feiten en daarmee vals.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
- Peter van Velzen
- Site Admin
Uiteraard is de aangifte gebaseerd op beeldvorming, maar ze claimt dat sommige uitspraken van Engel op zichzelf strafbaar zijn. Als dit terecht is, zal hij waarschijnlijk veroordeeld worden, zo niet, dan wordt de aanklachr waarschijnlijk geseponeerd.vegan-revolution schreef: ↑24 nov 2021 03:09 Daarmee de vraag : is de aangifte gebaseerd op beeldvorming en/of framing of is de aangifte gebaseerd op feiten?
Ik wens u alle goeds
@ Vegan-Revolution:
Café Weltschmerz presenteert zich als alternatief voor de partijdige media, maar censureert zelf ieder geluid dat de complotterij tegenspreekt.
Aantoonbaar staat dit kanaal bol van valse informatie over corona, vaccins, etc. Zacht gezegd een dubieuze bron.
Maar nu je deze bron toch aanhaalt, nodig ik je uit om ook de aangifte zelf te lezen.
Als de daar gestelde beweringen waar zijn, wat vind je daar dan van?
Café Weltschmerz presenteert zich als alternatief voor de partijdige media, maar censureert zelf ieder geluid dat de complotterij tegenspreekt.
Aantoonbaar staat dit kanaal bol van valse informatie over corona, vaccins, etc. Zacht gezegd een dubieuze bron.
Maar nu je deze bron toch aanhaalt, nodig ik je uit om ook de aangifte zelf te lezen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Het gaat deze "personen"volgens mij slechts om de (negatieve) aandacht. Ook Baudet lust er wel pap van. Negatieve reclame is nl. ook reclame.
En die Engel (Baudet ook!) kan zichzelf een dure advocaat veroorloven. Hij heeft nu eenmaal aanhangers. En dus floreert hij volgens mij op dit soort berichtgeving. "Kijk maar, we leven in een dictatuur. Ze willen me de mond snoeren" Iets in die trant zal Engel wel gaan hanteren.
En die Engel (Baudet ook!) kan zichzelf een dure advocaat veroorloven. Hij heeft nu eenmaal aanhangers. En dus floreert hij volgens mij op dit soort berichtgeving. "Kijk maar, we leven in een dictatuur. Ze willen me de mond snoeren" Iets in die trant zal Engel wel gaan hanteren.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
vegan-revolution schreef: ↑24 nov 2021 02:48
center]size=150]size=150]Dit is Willem Engel – oordeel zelf[/size][/size]
youtube]3UALy8Hzhp8[/youtube][/center]
.Dit is niet de manier waarop je hier een argument kunt binnenbrengen.
Geen eigen uitleg en hoe je daar over denkt en niet eens aangegeven hoelang we hiernaar moeten gaan kijken om te weten, wat jij ermee wil zeggen. Nl. 55 min.
Zo prominent in beeld brengen door extra grote letters en vetgedrukt en in kleur zal niet helpen.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Ook in Nederland stijgt dit tot ongekende hoogte.holog schreef: ↑23 nov 2021 23:34volbracht.doctorwho schreef: ↑23 nov 2021 18:23 Een collectieve aangifte tegen Willem Engel, voorman van actiegroep Viruswaarheid, is sinds gisteravond door circa 1200 mensen ondertekend. Volgens de initiatiefnemers van de aangifte maakt Engel zich schuldig aan opruiing, verspreiding van medische desinformatie, oplichting en uitingen met een terroristisch oogmerk
bron
Genoeg is genoeg. Na anderhalf jaar opruien, verspreiden van desinformatie, oplichting en uitingen met een terroristisch oogmerk door Willem Engel is de maat vol. Hoog tijd voor een burgerinitiatief om dit een halt toe te roepen.
Wie zich ook geroepen voelt kan via deze link meedoen![]()
https://aangiftewillemengel.nl/#gegevens
vandaag over de 42.000 besmettingen geregistreerd in be![]()
Belangrijker echter vind ik nog het aantal ziekenhuisopnames, hoeveel op de IC's en het aantal doden.
Welke bron gebruik jij?
Ik lees op de website waar ik vaak op kijk wel een stijging weer, maar toch niet zo heel veel
https://www.worldometers.info/coronavir ... y/belgium/
Met dit als bron.
https://datastudio.google.com/embed/rep ... page/ZwmOB
Dat er nog veel besmettingen zijn en zullen komen is voorspelbaar.
Ook in Nederland stijgt dit tot ongekende hoogte.
https://www.worldometers.info/coronavir ... therlands/
Met als bron: https://allecijfers.nl/nieuws/statistie ... erncijfers
Van 20.000 naar bijna 23.000 de laatste dagen.
Van 11 naar 29 en gisteren 53 doden.
Wat nog verder zal stijgen door de vertraagde en latere gevolgen.
Waar het nu vooral om gaat, en nog belangrijker is dus, vind ik de ernst ervan, het aantal ziekenhuisopnames en hoeveel IC's er nodig zijn en het aantal doden.
Vooral dat laatste is belangrijk om te kunnen inschatten hoevelen daarvan onnodig zouden zijn geweest indien gevaccineerd.
Wat de grootste hoeveelheid besmettingen zou hebben kunnen voorkomen.
Maar vooral met de wetenschap van nu, de ernst ervan veel minder zou zijn geweest als er geen onderliggende reden zijn van weerstandsverlies.
Onderstaand debat is daarvoor tekenend.gerard_m schreef: ↑24 nov 2021 09:56 @ Vegan-Revolution:
Café Weltschmerz - Ab Gietelink en Maarten Keulemans coronadebat
Als je het debat kijkt dan veegt Keulemans de vloer aan met Gietelink en is dat de werkelijke reden van het offline halen.Backup van de video die door Café Weltschmerz niet online gegooid werd/offline gehaald werd omdat het Weltschmerz het van 'beide kanten een ondermaats debat' noemde.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
mijn excuses - blijkbaar waren er maandag geen cijfers door gegeven - de 42.000 besmettingen - zijn aldus , gelukkig maar, voor meerdere dagen.
(ik was gisterenavond eigenlijk nog aan het werk - en dus niet goed genoeg gekeken - ik dacht dat ik op maandag ook cijfers zag)
42.000 besmettingen op een dag zou er anders wel zwaar overgeweest zijn voor het kleine belgie
Degrowth is a civilation-killer, it's the little death that brings total annihilation. mass scale demoralization from cultural steering. growth is life, degrowth is death. it's that simple.
Momenteel aan t coronaën. Aan de ene kant heftiger dan gedacht, aan de andere kant milder dan waarop ik me had ingesteld. Stel je voor als ik niet ingeënt zou zijn geweest, dan was t dus potentieel nog veel erger veel verlopen brrr. Wel aan de beterende hand, maar echt nul smaak en geur nog. Da's best balen.
De eerste op FT, die meldt het flink te pakken te hebben.Oliebol schreef: ↑24 nov 2021 14:56 Momenteel aan t coronaën. Aan de ene kant heftiger dan gedacht, aan de andere kant milder dan waarop ik me had ingesteld. Stel je voor als ik niet ingeënt zou zijn geweest, dan was t dus potentieel nog veel erger veel verlopen brrr. Wel aan de beterende hand, maar echt nul smaak en geur nog. Da's best balen.
Hoelang ben je al ziek?
Kun je van jezelf zeggen, dat je minder weerstand hebt en tot een risicogroep hoort die moeilijker afweer stoffen aanmaakt?
Of kwam dit voor jou toch wel uit de lucht vallen?
Ik hoop voor jou, dat de geur en smaak mogelijkheid toch weer redelijk snel helemaal terug komt.
Er zijn gevallen van maanden bekend en ook nog langer en misschien blijvend.
Nou flink te pakken is relatief. Één dag koorts en echt flink klappertanden. Voor de rest hoofdpijn en een grieperig gevoel. Zit nu op dag 6 ongeveer. Gaat al stuk beter.
Ben verder kerngezond, geen overgewicht, geen immunocompriterende aandoening etc.
Ben verder kerngezond, geen overgewicht, geen immunocompriterende aandoening etc.