Zou zinloos zijn.heeck schreef: ↑28 jul 2021 19:03Als de bliksem aangifte doen!TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑28 jul 2021 18:56Maar ze vindt wel plaats.appelfflap schreef: ↑28 jul 2021 18:53
neen, het gaat om de wet rond orgaandonatie,
orgaanhandel is illegaal
Roeland
Orgaan donatie.
Moderator: Moderators
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Re: Orgaan donatie.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Zie allen wat ik niet verwachtte:
https://www.erasmusmagazine.nl/2017/07/ ... atie-zijn/
https://www.erasmusmagazine.nl/2017/07/ ... atie-zijn/
RoelandOrgaanhandel kan ook een win-winsituatie zijn’
Frederike Ambagtsheer promoveerde cum laude op haar onderzoek naar orgaanhandel.
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Had ik ook niet verwacht. Een eyeopener!heeck schreef: ↑28 jul 2021 19:48 Zie allen wat ik niet verwachtte:
https://www.erasmusmagazine.nl/2017/07/ ... atie-zijn/RoelandOrgaanhandel kan ook een win-winsituatie zijn’
Frederike Ambagtsheer promoveerde cum laude op haar onderzoek naar orgaanhandel.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
- Peter van Velzen
- Site Admin
Je geeft geen antwoord op de vraag die ik stel.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑28 jul 2021 08:39Ik zit er niet naast.Peter van Velzen schreef: ↑28 jul 2021 02:56 Maar dat terzijde. Je hebt nog niet uitgelegd wie het slachtoffer is van de zogenaamde diefstaL Sterker nog, je hebt beweert dat de staat de eigenaar is van het lichaam. in welk geval ze dus alle rechten geniet. Maar als de staat het niet zou moeten zijn volgens jou en ook de nabestaanden niet. Wie dan wel?
Het gaat er om dat de Medische stand zich van grafrovers bediende.
Bovendien heb je niet de medische stand van toen, maar forumleden van nu "lijkenpikkers" genoemd. Geef toe dat ze dat niet zijn, en we kunnen weer over orgaandonaties praten. Als je volhardt moet ik als moderator ingrijpen.
Ik wens u alle goeds
-
appelfflap
- Banned
en waarom?
- Bevlogen
Verwacht je hier een antwoord op? Maar ik doe een gooi: het is zinloos om te strijden tegen de big pharma, tegen Bill Gates en consorten, tegen de New World Order, tegen de Rothschild en Rockefeller families, kortom tegen iedereen die het heeft voorzien op het onmondig maken van het menselijke ras en de hele wereld naar hun pijpen te laten dansen! Maar misschien heb ik het mis en heeft Tiberius Claudius een andere verklaring waarom het zinloos zou zijn. Ben dan ook net zo benieuwd als jij!
We will dance again!
🔱
🔱
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
De term stamt niet van mij maar van de voormalige VVD leider Bolkenstein.Peter van Velzen schreef: ↑29 jul 2021 03:11Je geeft geen antwoord op de vraag die ik stel.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑28 jul 2021 08:39Ik zit er niet naast.Peter van Velzen schreef: ↑28 jul 2021 02:56 Maar dat terzijde. Je hebt nog niet uitgelegd wie het slachtoffer is van de zogenaamde diefstaL Sterker nog, je hebt beweert dat de staat de eigenaar is van het lichaam. in welk geval ze dus alle rechten geniet. Maar als de staat het niet zou moeten zijn volgens jou en ook de nabestaanden niet. Wie dan wel?
Het gaat er om dat de Medische stand zich van grafrovers bediende.
Bovendien heb je niet de medische stand van toen, maar forumleden van nu "lijkenpikkers" genoemd. Geef toe dat ze dat niet zijn, en we kunnen weer over orgaandonaties praten. Als je volhardt moet ik als moderator ingrijpen.
Verder stop ik hier met dit onderwerp.
De werper van de opgeraapte drol blijft verantwoordelijk vorr het mikken en gooien.
Roeland
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Dat was inderdaad wat ik bedoelde.lost and not found yet! schreef: ↑31 jul 2021 22:07Verwacht je hier een antwoord op? Maar ik doe een gooi: het is zinloos om te strijden tegen de big pharma, tegen Bill Gates en consorten, tegen de New World Order, tegen de Rothschild en Rockefeller families, kortom tegen iedereen die het heeft voorzien op het onmondig maken van het menselijke ras en de hele wereld naar hun pijpen te laten dansen! Maar misschien heb ik het mis en heeft Tiberius Claudius een andere verklaring waarom het zinloos zou zijn. Ben dan ook net zo benieuwd als jij!
-
appelfflap
- Banned
kun jeecht met niets creatievers komen dan dit? heel flauw complotje
- Bevlogen
Ook mijn idee, maar bij gebrek aan argumentatie moet je de discussie verlaten.appelfflap schreef: ↑01 aug 2021 18:04kun jeecht met niets creatievers komen dan dit? heel flauw complotje
We will dance again!
🔱
🔱
- Bevlogen
Wel een leuk antwoord! Maar kun je je eigen complottheorieën hier nog een beetje uiteen zetten zodat ik in ieder geval weet van welke theorie je een aanhanger bent? Mag gewoon simpel hoor, zo van: ik ben een aanhanger van de Bill Gates Complot Theorie! Dat moet toch niet moeilijk zijn, gezien je antwoord!TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑01 aug 2021 08:47Dat was inderdaad wat ik bedoelde.lost and not found yet! schreef: ↑31 jul 2021 22:07Verwacht je hier een antwoord op? Maar ik doe een gooi: het is zinloos om te strijden tegen de big pharma, tegen Bill Gates en consorten, tegen de New World Order, tegen de Rothschild en Rockefeller families, kortom tegen iedereen die het heeft voorzien op het onmondig maken van het menselijke ras en de hele wereld naar hun pijpen te laten dansen! Maar misschien heb ik het mis en heeft Tiberius Claudius een andere verklaring waarom het zinloos zou zijn. Ben dan ook net zo benieuwd als jij!
We will dance again!
🔱
🔱
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Ik wil hier eigenlijk niet meer reageren, om denk ik bekende redenen.lost and not found yet! schreef: ↑01 aug 2021 23:44Wel een leuk antwoord! Maar kun je je eigen complottheorieën hier nog een beetje uiteen zetten zodat ik in ieder geval weet van welke theorie je een aanhanger bent? Mag gewoon simpel hoor, zo van: ik ben een aanhanger van de Bill Gates Complot Theorie! Dat moet toch niet moeilijk zijn, gezien je antwoord!TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑01 aug 2021 08:47Dat was inderdaad wat ik bedoelde.lost and not found yet! schreef: ↑31 jul 2021 22:07
Verwacht je hier een antwoord op? Maar ik doe een gooi: het is zinloos om te strijden tegen de big pharma, tegen Bill Gates en consorten, tegen de New World Order, tegen de Rothschild en Rockefeller families, kortom tegen iedereen die het heeft voorzien op het onmondig maken van het menselijke ras en de hele wereld naar hun pijpen te laten dansen! Maar misschien heb ik het mis en heeft Tiberius Claudius een andere verklaring waarom het zinloos zou zijn. Ben dan ook net zo benieuwd als jij!
Er is geen complot zoals bv. dat van Guy Fawkes lang geleden of de super ingewikkelde in Byzantium.
Het systeem waarin we leven is een soort eigen leven gaan leiden met dit resultaat wat we nu hebben.
Dat kan er toe leiden dat in een onderneming iedereen welwillend is maar het bedrijf als geheel toch kwaadwillend.
-
appelfflap
- Banned
bedoel je democratie waarin de bevolking een meerderheid van volksvertegenwoordigers gekozen heeft die nu kiezen om de default bij orgaandonatie te veranderen?TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑02 aug 2021 08:30 Het systeem waarin we leven is een soort eigen leven gaan leiden met dit resultaat wat we nu hebben.
wat is daar mis mee? buiten dat jij blijkbaar neit akkoord gaat
- Bevlogen
Tiberius Claudius schreef:
Maar dan ben ik serieus benieuwd welke onderneming of instantie je bedoelt! Je geeft het tenslotte zelf aan en ik kan met geen mogelijkheid verzinnen welke onderneming of instantie je bedoelt!Dat kan er toe leiden dat in een onderneming iedereen welwillend is maar het bedrijf als geheel toch kwaadwillend.
We will dance again!
🔱
🔱